äitini ja isäni pastavat minulle undulaatin joululahjaksi. asumme posiolla, ja suunniteltu eläinkauppa on noin 200 km pääsä. miten kuljettaa undut vilustumatta kotiin saakka autossa?
huom. en ole noin vaan ottamassa undua, olen jo n. puoli vuotta toivonut sellaista, ja etsinyt tietoa jne.
kuljetus talvella
undulaatin saava(ko)
1
378
Vastaukset
- -M-
No ihan ensin mieluiten auto lämpimäksi ennen kuin linnun sinne vie kaupasta. Pienen kuljetuslaatikon voi laittaa oman takin sisään lämpimään, isomman kääriä huopaan ja laittaa vielä väliin kuumavesipullon. Matkallahan auto on kuitenkin peruslämmin kunhan vaan suojaa linnut vedolta.
Tuolla on lopussa vähän juttua kuljettelusta ylipäätään:
http://www.papukaijayhdistys.fi/web/index.php?option=com_content&task=view&id=82&Itemid=88
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek195403Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia5692717Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.222639Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1512551- 242217
- 821674
- 1461555
- 1321349
- 129983
- 86924