oon huhtikuussa Kreetalle menossa Agoa MArinaan mutta kuka tietäisi mitkä rokotteet pitäis ottaa??? Paljon ne maksaa? Oon 15v ja oon jonku rokotteen saanu ala tai yläasteella. KAIT.Tää on ny eka ulkomaanmatka!!
Vastaukset 3
- kreikka-fani
No eipä ole koskaan tullut mitään otettua, eipä siihen liene mitään tarvetta. Jäykkäkouristus nyt on hyvä olla aina voimassa, vaikka vaan kotomaassakin.
- sdfvsdvdf
Riippuaa siitä kuinka epäsiveästi aikoo viettää lomansa
- matkalijavaan
Hepatiitti A:ta vastaan suositellaan rokottamaan jopa Italiaan meneviä. Se kun voi tulla ihan ruuan välityksellä. Ylläolevan kommentti viitannee hepatiitti B:hen. Sen kun yleensä saa juuri "epäsiveistä" puuhista. Sitäkin vastaan on rokote. Twinrix suojaa molempia vastaan.
Muuten Kreikkaan riittää ihan rokotusohjelman mukaiset rokotukset.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pyhäjärvi syvällä kusessa
Pyhäjärvi ei tule selviämään millään tästä alhosta. Ollaan aivan liian syvällä. https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/pyha1381520- 1481081
Miten voi sinun
tunteet yhtäkkiä kuolla kuin napista painamalla? Et enää vilkaisekaan minuun päin vaan jos vahingossa näet minut käännät69936Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi272769- 68733
PYHÄJÄRVEN KAUPUNKI VALTIOVARAINMINESTERIÖN ARVIOINTIMENETTELYYN..TE
...siinä se nyt on, mitä tässä enää vikistään. Uutiset Yle, 14.8. Klo 20.30, ei tunnu mukavalta.56723- 37619
Ernest Lawson rehellisenä vaikeasta TTK-tilanteesta: "Vain harvan ja valitun henkilön tiedossa"
Tanssii Tähtien Kanssa tulee syksyn iloksi ja tiedossa on suosikkisarjan 19. kausi. Tulevalla kaudella nähdään iso uudi7581Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et33561- 60557