vähän neuvoa. Mitä tarkoittaa kannettavassa koneessa optisen aseman kohdalla teksti DVD super Multa Double Player? Pystyykö sillä tallentamaan elokuvia dvd levylle vai olenko ymmärtänyt väärin.
Nainen
4
405
Vastaukset
eikä multa. Multa on maajussien malli.:)
Sillä asemalla pystyy polttamaan DVD-levyjä. Pystyykö elokuvia tallentamaan riippuu kovasti siitä minkä muotoisista leffoista on kyse ja onko sulla ohjelmaa tai ohjelmia jotka osaa homman.mulla ole muutakuin koneen oma ohjelma ja kone on Acer Aspire 3104WLMi. Sanooks sulle jotain. siinä on oma acerin video,valokuvaus ja music ohjelma, hankalan tuntuinen. Tiedätkö jotakin parempaa ohjelmaa millä vois polttaa dvd:n digivideokamerasta? en polttais normaaleja dvd elokuvia välttämättä. Että tämä nyky teknologia on vaikeaa ymmärtää.
- jason-blue
tuning-girl kirjoitti:
mulla ole muutakuin koneen oma ohjelma ja kone on Acer Aspire 3104WLMi. Sanooks sulle jotain. siinä on oma acerin video,valokuvaus ja music ohjelma, hankalan tuntuinen. Tiedätkö jotakin parempaa ohjelmaa millä vois polttaa dvd:n digivideokamerasta? en polttais normaaleja dvd elokuvia välttämättä. Että tämä nyky teknologia on vaikeaa ymmärtää.
Jos se tosiaan on joku Acerin oma softa, niin en ylläty.
Premiere Elements voi olla helpompi. Ei mitään iLife-tasoo, mutta kyllä silläkin jotain saa aikaseks:
http://www.adobe.com/products/premiereel/
Jos haluat ihan universaalin polttosoftan, niin Nero tai Easy Media Creator voi olla ihan toimiva.
http://www.roxio.com/fin/products/creator/suite/overview.html
että dual layer dvd levyt polttuu ok..dual layer on se standardi jota on esim esmes vuokra dvd:ssä...single layer on taas 4,7gb yleinen standardi..eli voit polttaa dvd:lle kamaa siis dataa ihan ok, mutta mikäli kyseessä on esmes kaupallisen mahdollisesti kopiosuojatun levyn kopioinnista asia ei ole ihan yksiselitteinen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as463057Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna232914- 462767
- 562618
Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.582518Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)482500On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle532271Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä782168- 692068
- 452052