moi!!
Tietääkö joku missä on KEITELE!!??!?
Mä nimittäin asun siellä!!
VASTAILKAA!!
Keitele??!!??
6
979
Vastaukset
- Tii
No kyllähän minä tiedän missä se on. Sieltä olen lähtöisin ja näin kesäaikaan viikonloppuisin aika paljon tulee siellä oleiltua. Lomakin juuri alkoi ja ensialkuun pitää sinne maaseudun rauhaan suunnata =D
- Julia
Moi!!
Kyllä tiedän missä se on, olen sieltä kotoisin.
Ihan kiva pikku kylä. - tyytyväinen keiteläinen
Olen muuttanut muualta Keiteleelle jo kymmeniä vuosia sitten ja olen viihtynyt. Täällä on maaseudun rauha ja silti työ paikkoja on tarjolla tälläkin hetkellä sekä miehille että nisille, ainakin jos vaan on vähänkin työkokemusta ja ennen kaikkea työhaluja. Ja kyllä näilläkin palkoilla elää kunhan ei halua kuuta taivaalta. Asunnon saa suht halvalla suurkaupunkeihin verrattuna, pienen yksiön hinnalla saa täältä "hulppean omakotitalon. Meno mestoja täällä ei kauhesti ole mutta lähi kaupungeista kyllä löytyy, samoin ostoksilla voi käydä välillä muilla paikkakunnilla, täältä ei ihan kaikkea löydy mutta eihän ihan kaikkea tarvitsekaan?? Noita juoppoja on mutta niitä näkyy olevan joka paikassa että silleen!!!
- pelkkä
paskanpuhujien ihmemaa. Naapureitten asiat kiinnostaa ja "kylä" luulee tietävänsä kaikista kaiken.
- ...
öö, tiedän kun asun täällä . miks sun pitäis saada tietää missä keitele on ? tää on käpykylä
- Krrrr
KEITELEEN KURJAT KARVAKORVAT !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2092678
Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!
En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,1021904Varattais lähihotellista
🥰 huone viikoksi. Oltais vaan ja tilattais huonepalvelusta herkkuja! Viikonloppukin käy jos et viikoksi ehdi ❤ Hyvää2171641Nyt jäi velat perimättä
Mikä idea se talo oli polttaa ja velalliset sisällä nyt jäi rahat saamatta141525Martinan aussikulta, missä?
Mihin katosi Martina Aitolehden aussikulta kyselee Seiska!2791376Ellen Jokikunnas muistelee Reino-koiraa - Ralph-poika koskettavalla tavalla esiin: "Kiitos, että..."
RIP Reino. Lämmin osanotto suureen suruunne Ellen, Jari ja Ralph. Reino tuli tutuksi monelle suomalaiselle Unelmia Ita471207- 471146
- 1061001
Meneekö eläinpuiston johto vaihtoon vaalien jälkeen?
Ähtärissä kuhistaan ja kuiskitaan, että perussuomalaiset esittävät vaalien jälkeen, että eläinpuiston hallitus uusitaan53913- 85885