muut ropelit kun hommasin hyvien neuvojen saattelemana koteloon 120mm kotelotuulettimen, nyt ei propelin pauhulta kuule muitten potkurien suhinaa, onnistunut kokeilu.
Mutta oikeasti pitääkö nää isommat tuulettimet isompaa meteliä myöskin? Jotkut väittää päinvastaista mutta korvat kyllä melun tuntee.
Johan hiljeni..
3
344
Vastaukset
kyllähän ne kovempaa meteliä pitää kun pienemmät tuulettimet mutta mikäli ääni on niin kova ja epäilet tuulettimessa olevan vikaa niin yleensä tuulettimen pakkauksessa tai tuoteselosteessa lukee tuulettimen melutaso desibeleinä eli jos sattuu omistamaan desibelimittarin ni kannattaa mitata sillä ;D
- ...
No kyllä se varmaan meluaa jos kytkit sen suoraan 12V linjaan!
Isojen tuulettimien ideana on se, että ne siirtää enemmän ilmaa pienemmillä kierrosnopeuksilla, kuin pienet. - propelin
koko kerro mitään sen hiljaisuudesta. Lue netistä mitkä vippurit ovat hiljaisia ja osta semmoinen. Hintaa on kyllä taatusti enemmän.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu705737Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti274797Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett182976- 1772387
Työkyvyttömienkin on jatkossa haettava työtä
Riikalla ja Petterillä on hyviä uutisia Suomen työttömille: ”Toimeentulotuen uudistus velvoittaa työttömäksi ilmoittaut1772045- 172036
- 1031491
- 681184
Harmi, se on
Mutta mä tulkitsen asian sitten niin. Olen yrittänyt, oman osani tehnyt, ja saa olla mun puolesta nyt loppuun käsitelty171156Maailma pysähtyy aina kun sut nään
Voi mies kuinka söpö sä oot❤️ Olisin halunnut jutella syvällisempää kuin vaan niitä näitä. Se pieni heti sut tavatessa o771048