Condyline ja kondyloomat

että mitä

Mikä on kun toista päivää ja neljättä kertaa condylineä kondyloomiin käytin ja nyt näpyt näyttävät pahemmilta kuin koskaan ennen? Onkohan ihan normaalia? Eikö aineen pitäisi vaikuttaa juuri päinvastoin? Vai onko iho ja näpyt vain niin ärtyneet näin alussa, että lääke näyttää pahentaneen tilannetta?

17

14330

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • että markkinoilla on

      parempiakin myrkkyjä kyseiseen vaivaan,ja tehokkaampia..toi aine on mennyt muodista ajat sitten..ja on aika kivulias ja tehoton loppupelissä..ja toiseksee visvis on sulla ikuisesti,näkyvänä tai ei:(..ja jos saat näkyvät pois ne voi tulla uudestaa esiin:(

      • aloittaja

        mukaan oma immuniteetti suurimmalla osalla tartunnan saaneista tappaa taudin muutamassa vuodessa. Osalla se jää loppu elämäksi kehoon. Tiedän myös sen että kondyloomat voi uudelleen puhjeta näkyviin, mutta tiedän myös ystäviä joilla ensimmäinen kerta on ollut viimeinen ainakin hyvin pitkiin aikoihin jolloin todennäköisesti oma keho on taudin jo tappanut. Miten nyt sitte saan jotain muuta lääkettä noihin? Uudestaan lekurille vaan? Vai pitäiskö odottaa muutama penslauskerta?


      • käytti
        aloittaja kirjoitti:

        mukaan oma immuniteetti suurimmalla osalla tartunnan saaneista tappaa taudin muutamassa vuodessa. Osalla se jää loppu elämäksi kehoon. Tiedän myös sen että kondyloomat voi uudelleen puhjeta näkyviin, mutta tiedän myös ystäviä joilla ensimmäinen kerta on ollut viimeinen ainakin hyvin pitkiin aikoihin jolloin todennäköisesti oma keho on taudin jo tappanut. Miten nyt sitte saan jotain muuta lääkettä noihin? Uudestaan lekurille vaan? Vai pitäiskö odottaa muutama penslauskerta?

        condylinea ja kolmantena päivänä hävisivät, siis käytti sen aineen kokonaan.aine muutti muistaakseni kondyt vaaleiksi..joten ne näyttivät pahemmilta..käytä vielä..jos ne huolestuttavat kovasti niin soita ajanvaraukseen, hoitajat voivat antaa puhelin ajan lääkärille. condyline kirveli kait vähän..itse käytin aldaraa 4 kk ja huh sitä kipua...lääkäri voi myös kirjoittaa reseptin puhelin ajalla uudelle lääkkeelle..missä sinulla on syylät?


      • aloittaja
        käytti kirjoitti:

        condylinea ja kolmantena päivänä hävisivät, siis käytti sen aineen kokonaan.aine muutti muistaakseni kondyt vaaleiksi..joten ne näyttivät pahemmilta..käytä vielä..jos ne huolestuttavat kovasti niin soita ajanvaraukseen, hoitajat voivat antaa puhelin ajan lääkärille. condyline kirveli kait vähän..itse käytin aldaraa 4 kk ja huh sitä kipua...lääkäri voi myös kirjoittaa reseptin puhelin ajalla uudelle lääkkeelle..missä sinulla on syylät?

        on siellä täällä ja niitä on aika paljon. Isoissa huulissa (ylhäältä alas asti) ja sitten peräaukon luona pari. Tänään kolmatta ja viimeistä päivää tälle viikolle käytin ja kyllä, muuttaa kondyjä vaaleammiksi ja jos en ihan sekaisin ole mennyt niin ne ovat alkaneet häviämään. Tavallaan ovat "syöpyneet" pois/huomaamattomammiksi. Kipu on virtsaamisen jälkeen aika kamala, mutta nyt saa iho levätä neljä päivää ja sitten kolme päivää taas. Toivottavasti ensiviikolla katoavat. Ei menis uusivuosi pilalle kärvistellessä kipujen ja näppyjen kanssa... Ehkä se tämä condyline ei olekkaan niin huono aine kuten toinen kirjottaja sanoi.


      • ne vielä
        aloittaja kirjoitti:

        on siellä täällä ja niitä on aika paljon. Isoissa huulissa (ylhäältä alas asti) ja sitten peräaukon luona pari. Tänään kolmatta ja viimeistä päivää tälle viikolle käytin ja kyllä, muuttaa kondyjä vaaleammiksi ja jos en ihan sekaisin ole mennyt niin ne ovat alkaneet häviämään. Tavallaan ovat "syöpyneet" pois/huomaamattomammiksi. Kipu on virtsaamisen jälkeen aika kamala, mutta nyt saa iho levätä neljä päivää ja sitten kolme päivää taas. Toivottavasti ensiviikolla katoavat. Ei menis uusivuosi pilalle kärvistellessä kipujen ja näppyjen kanssa... Ehkä se tämä condyline ei olekkaan niin huono aine kuten toinen kirjottaja sanoi.

        lähtevät, yritä unohtaa ne nyt neljäksi päivää ja elä muutenkin terveellisesti.niin se aldara maksaa 60 euroa 4 viikkoa kelakorvauksen kanssa ja 4 kk käytin eli tuli maksamaan aika paljon ja vielä hitaasti lähtivät..kipukin oli aika kovaa, monta yötä meni valvoessa...suututti kun lääkäri ei minulle antanut condylinea...mutta tiedämpähän nyt..yritä nyt vaan nauttia joulusta ja uusi vuosi on varmasti meille parempi:)


      • aldara on kuulemma
        ne vielä kirjoitti:

        lähtevät, yritä unohtaa ne nyt neljäksi päivää ja elä muutenkin terveellisesti.niin se aldara maksaa 60 euroa 4 viikkoa kelakorvauksen kanssa ja 4 kk käytin eli tuli maksamaan aika paljon ja vielä hitaasti lähtivät..kipukin oli aika kovaa, monta yötä meni valvoessa...suututti kun lääkäri ei minulle antanut condylinea...mutta tiedämpähän nyt..yritä nyt vaan nauttia joulusta ja uusi vuosi on varmasti meille parempi:)

        parempitehoinen,ei leviä käyttäessä..ja kallis,condylinellä saat tuhottua limakalvosi ,kun leviää,mutta halvempi..ja saahan sillä ainankin ennen vanhaa siniset paikat:)


      • aloittaja
        aldara on kuulemma kirjoitti:

        parempitehoinen,ei leviä käyttäessä..ja kallis,condylinellä saat tuhottua limakalvosi ,kun leviää,mutta halvempi..ja saahan sillä ainankin ennen vanhaa siniset paikat:)

        ainakin on nyt lähes kaikki näpyt hävinny (pari jäljellä) ja punaista on, ei sinistä. :) Olen käyttäny nyt välipäivinä rasvaa kuivalle aika runsaasti ja päätin lopettaa kun vaikuttaa, et tuhkehtuu nuo "arvet" mut joo, näillä näkymin kaks hoitokertaa riittää. Toivon vaan etteivät uusi. Eiköhän se uusi vuosikin tästä. :) Kiitos kaikille, erit. sinä joka lohdutit ja kannustit! Hyvää joulua ja uutta vuotta kaikille! :)


    • miiri

      Nostetaans vanhaa aihetta. Onko vielä kokemuksia, miten aine toimii? Mun poika ystävällä parin päivän käytön jälkeen syylät käynyt vaaleiks ja aiempaa näkyvämmiks. Onks se osa paranemista?

      • asiaatutkinut

        Vastailenpa nyt, niin saavat googlaajat tietoa O.o Omia kokemuksia jakelen. Olen itselläni ilmeni muutama näppy esinahan seudulla ja condylineä pistivät. Aine tosiaan on aika tujua ja ensialkuun se ärsyttää ihoa ja turvottaa, kivelee ja vaikka mitä (kannattaa välttää terveen ihon altistusta, kondyloomissa ei ole tuntoa?). Aineen todellinen vaikutus alkaa kuitenkin vasta näkyä nimen omaan lepopäivinä, jolloin pintakerros kuolee ja kuoriutuu pois, eli näkyvää ja toivottua vaikutusta ei pitäisikään näkyä kolmen käyttöpäivän aikana? Vaan vasta viidentenä päivänä, pari päivää käytön lopettamisen jälkeen.

        Tohon alkupään avautujaan, et joko osaa käyttää ainetta, tai sitten sinulla on pahemman tyypin kondy? Joka tapauksessa kannattaa pitää pää kylmänä ja faktahan on, että paraneminen on todennäköistä ja tauti on yksi yleisimmistä, eli et ole asian kanssa yksin. Jossain sitä verrattiin ihan huuliherppekseen, se vain on O.o (okei toisilla oireet voivat olla huomattavasti ikävämpiä).

        Suosittelen myös jäädytyshoitoa, jota voi saada lääkäriltä! Muistakaa pitää tietty kriittisyys kun nettiä selaatte ;)


    • EhkäTyhmiäKyselevä

      Avataanpas taas keskustelu.. Mulle määrättiin condylineä ja aloitin hoidon tänään. Näpyt menevät aina valkoisiksi kun laitan condylineä niihin. Pesittekö te saippualla alapään aina ennen kuin käytitte ainetta? ja käytetäänkö jokaiselle näpylle uutta pumpulitikkua vai voiko sitä vanhaa kostuttaa aineessa? Voisko joku kertoa pliis..

    • sdfxgvnh

      Peset alapään vedellä ja kuivaat ennen ku laitat lääkettä. Ja uuden tikun otin ite aina etten sitä likasta menny kastamaan sinne pulloon, tuntu kyl et tikut meni aika nopeesti loppuun ja sit käytin normi pumpulipuikkoja mut ne imi sitä ainetta enemmän et ei hyvä, en tiedä saisko apteekista sellasia puikkoja mitä sen lääkkeen mukana tulee..

    • 9+20

      Sama tilanne täällä. Pari päivää olen penslannut ja nyt kondylooma-alue on vaan kasvanut ja mieli maassa. Toivottavasti aine alkaa auttaa ja tulokset näkyy pian. Muuten menen epätoivoiseksi. :(

      Aineen käyttöä kannattaa kuitenkin jatkaa ainakin se viisi viikkoa jos nyt oikein ymmärsin...?

      • bcowpwA

        Katsos katsos kaikki syylät on lähtenyt... kannattaakohan aloittaa toisen viikon kuuria ollenkaan kun mitään ei enää näy?


    • erittäinhelpottunut

      Mäkin 1.5kk päästä kondyloomien näyttäytymisen jälkeen uskaltauduin lääkäriin ja sain Condylinea hoidoksi. Ensimmäisen viikon jälkeen kaikki näpyt hävisivät eikä ole sen koommin näkynyt. Mutta ne hoitopäivät oli kyllä yhtä tuskaa, vedet silmissä sai käydä pissalla saatika pyyhkiminen. Minulla toimi ja olen tyytyväinen ollut. Toivotaan että ei näpyt ilmesty enään ikinä.

    • Epätoivonen

      Juu kannattaa olla myös todella varovainen Condylonen kanssa. Toimii erittäin hyvin ellei liianki hyvin.. Itellä tää aine nyt kolmannen päivän jälkeen on syöny pois tervettä ihoa sen verran hyväs määrin että vereslihahalla on, sattuu ja kirvelee, vaikka oon tarkoin laittanu nimenomaan vain syylän päälle. Syylä ei oo kadonnu mutta odotan nyt ne lepopäivät. Toivon todella että mun rakas pikkukaveri parantuu näistä vaurioista.

    • Lumikukka98

      Mä oon käyttäny jo kolme päivää condylineä. Ja mulla kirvelee ja kutittaa kauheesti ja näppylät näyttävät valkosilta.. Tuntuu että ne vain lisääntyvät.. Huomasin että peräaukonkin kohdalla on yksi sekä emättimessä muutama. Saako ainetta laittaa emättimeen vai onko se vain ulkopuolelle tarkoitettu? Mua nolottaa ja kauhistuttaa tämä asia kauheesti :(
      Mitä jos näppylät vain lisääntyvät?

      • Anonyymi

        Eihän tässä ole ku reilu vuosi menny, mutta kommentoin nyt, jos joku Googlella eksyy tänne...

        Itellä 5v sitte tää tuli, condylinella lähtee näpyt kivuliaasti mutta helposti ja suht nopeasti.

        Valkoiseksi muuttuminen kuuluu asiaan.

        Käytettyä puikkoa ei saa kastaa uudestaan purkissa ja totta on, että pakkauksen puikot ei riitä mihinkään. Itse kyselin apteekista lisäpuikkoja, mutta ainakaan heillä ei ollut mitään vastaavaa. Tavallista pumpulipuikkoa olen sitten käyttänyt, varovasti kastaa vain kärkeä nesteessä, ettei omia niin paljon.

        Saattaa tuntua, että näppyjä tulee hoidon myötä lisää, mutta tämä johtuu siitä, että ovat olleet siellä jo valmiina, mutta niitä ei ole huomannut ennen kuin vaihtavat väriä... Tästä tulee helposti veemäinen kierre, kun ei näe kaikkia välttämättä kerralla. Itse teenkin nykyään niin, että ensimmäisellä kerralla sivelen ainetta pitkin alapäätä, että kaikki siellä mahdollisesti olevat tulee esiin väriä vaihtaessa. Seuraavina päivinä voi sitten keskittyä niihin kohtiin, missä kukkakaaleja on (mikä on kyllä hankalaa näin naisena, en ihan taivu niin paljon kuin toivoisin).

        Minulla oli muuten välissä 2v ettei vaivannut ollenkaan, ja niin vain tuli taas 🙄


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      74
      2180
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      174
      1701
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      155
      1577
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1368
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      50
      1362
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      290
      1207
    7. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      135
      1079
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1043
    9. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      1042
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      54
      912
    Aihe