Oisko Sanimari kiva nimi?Sani-Marie tai Maria vai mikä?
Sani.........
7
648
Vastaukset
- Kaarine -77
Sanimari kuulostaa kyllä melko oudolta ja siitä ei tuu mieleen ihmisen nimi, pikemminkin jonkun vaikka siivoustuotteen. Että "osta sanimaria niin vaikeimmatkin tahrat lähtee".. noh, tämmönen mielikuva vaan mulla nyt tuli mieleen. Mutta Sani-Maaria olisi ihan kiva. Ja onko sen pakko olla just joku Sani Mari:n sukuinen nimi..?
- Täti
En yhdistäisi Sania mihinkään Ma-tavuiseen nimeen,
en viivalla, enkä ilman.
Ja tarkemmin ajatellen se ei sovi oikein minkään muunkaan yhdysnimen osaksi.
Minä laittaisin mieluummin reilusti kaksi erillistä nimieä tyyliin
Sani Mirella
Sani Aurora
Sani Jasmin
Sani Juulia
tms. - MiutMaut
En halua loukata,mutta väistämättä Sani-nimi johtaa mielleyhtymään saniteetti...
Ehdotan Sanni Aurora
Senni Pauliina
Selma Emilia.
Saara Serafia.- .......
Mullekin tulee Sanista mieleen saniteetti ja Sanimari ei ole kauhean kiva yhdistelmä. Miten olis vaikka Sanna-Mari, väliviivalla tai ilman?
- Jilla
Sanni-Maria tai Sanni?
Sanni-Maria Eveliina
Sanni-Maria Josefiina
Sanni-Maria Helmiina
Sanni Aleksandra
Sanni Vilhelmiina
Sanni Merituuli - ilman muuta
Eikö itsellesi tullut mieleen?
- Anonyymi
Vessa paperi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_232463Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.531753Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup111064Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.
Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu2951022- 259982
- 146893
- 56854
Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.110759- 46745
Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?
Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua8728