Auttakaa hyvät miehet, ja kun ongelma on seuraava, että pitää rakastella niin hirveän pitkään ennen kuin laukean, vaikka tyttö ystävä on tosi haluttava, mutta minä en meinaa tulla sitten millään, ja useasti homma pitää lopettaa kesken, kun kunto pettää. Helvetin helvetti ! ennnen tulin liian nopeasti, ja nyt ei meinaa tulla millään :( Pitäisi olla iloinen, mutta enpä oo, ja tunnen olevani robotti...Olisikohan tuolla masennuksella asiaan syytä hhmmm...Se on käynyt mielessä, tai sitten nuo masennus lääkkeet??? Mitenhän tulisi orgasmi "normiajassa" eikä 15min hirvittävän tappo tahtisen jyystämisen jälkeen??? Help me !!!
Oonko mä robotti ?
9
2153
Vastaukset
- Kyukeros
Nimenomaan syynä on varmasti se masennuslääkitys. Mutta ole hyvilläsi, että sinulla on kuitenkin haluja ja erektio toimii. Yleensähän masennuslääkkeet vievät halut ja kyvyt pois.
Yritä seksin aikana kuvitella olevasi vaikkapa Pamela Andersonin tai jonkun muun seksipommin kanssa. Tai sulje silmäsi ja kuvittele olevasi naimassa jollain julkisella paikalla. Fantasiat auttavat laukeamaan.
Mitä tyttöystäväsi on mieltä tuosta pitkästä jyystämisestä? Jotkin naisethan eivät siitä pidä, toiset taas tykkäävät siitä, että ehtivät itse saada (vaikkapa useampaan kertaan).
Arvelisin sinun olevan nuorehko mies. Me jyystämme joskus yli tunninkin. Silti ei kunto petä, vaikka olenkin yli viisikymppinen. Kannattaa välillä vaihdella nopeutta. - sen masennuslääkkeen
nimi oli mikä? Jos se on SSRI- tai SNRI-lääke, niin sen sivuvaikutuksiin kuuluu nimenomaan tuo mainitsemasi "oire". Ihme ettei lääkärisi ole asiasta maininnut. Toki depressiokin voi itsessään vaikuttaa.-
- robotti123
että hä! En mie tuollaisista ole kuullut? Vai onko ne sitten tässä masennus lääkeessä mukana, eli käytän 30mg mirtazapiini nimistä masennus lääkettä kerran vrk:ssa. Palautuukohan seksuaalisuus "normaaliksi" kun tuosta aineesta pääsen eroon ensi vuoden lopulla...Toivottavasti olen taas "normikunnossa" ja saisin orgasmin taas ns.normiajassa, eli 3-5min : )
- samaa ongelmaa
kun aloitin lääkityksen. Nyt kun olen käyttänyt ko. lääkettä jonkin aikaa orgasmin saanti on palannut.
- robotti123
Siis mitenkä päin tämä menee? Musta tuntuu, että masennus vaikuttaa negatiivisesti seksuaalisuuteen,tai lääkitys, tai kaikki yhdessä. Olisin onnellisempi huomattavasti, jos seksuaalisuus olisi niinkuin ennen. Olo on tosiaan kuin robotilla rakastellessa ei meinaa irrota sitten millään. Toivottavasti löytyy jotain samaa kokeneita ihmisiä ,niin helpottaisi siltä osin huomattavasti...Meneeköhän tämä tosiaan ohi sillä tavalla, että seksuaalisuus palautuisi normaaliksi? Niin mä toivon tapahtuvan...
- åiåiko
robotti123 kirjoitti:
Siis mitenkä päin tämä menee? Musta tuntuu, että masennus vaikuttaa negatiivisesti seksuaalisuuteen,tai lääkitys, tai kaikki yhdessä. Olisin onnellisempi huomattavasti, jos seksuaalisuus olisi niinkuin ennen. Olo on tosiaan kuin robotilla rakastellessa ei meinaa irrota sitten millään. Toivottavasti löytyy jotain samaa kokeneita ihmisiä ,niin helpottaisi siltä osin huomattavasti...Meneeköhän tämä tosiaan ohi sillä tavalla, että seksuaalisuus palautuisi normaaliksi? Niin mä toivon tapahtuvan...
vitun itsekäs sika!! 3-5m!! luuletko muijas saavan siinä ajassa mitään irti??? toivottavasti se jättää tollasen paskan!!
- robotti123
åiåiko kirjoitti:
vitun itsekäs sika!! 3-5m!! luuletko muijas saavan siinä ajassa mitään irti??? toivottavasti se jättää tollasen paskan!!
Sinulla ei taida olla seksuaalisuutesi kanssa ongelmia? hyvä jos niin.Minulla on,ja ei tunnu kivalle, jos on sängyssä kuin kone, kun vertaa "entiseen" elämään. Haluan kiihottua jo pelkästä rakastelun ajatuksesta, ja kysely kierroksen mukaan 5 minsaa on kyllä maksimi, jos on oikein kiihottunut. Kyllä naisensa voi hoidella ennen,tai jälkeen muullakin tavalla : ) Haluan siis tuntea rakastelun niinkuin tunsin sen ennen tätä Fuckin masennusta !!! ja pillereitä jotka tekivät minusta robotin sängyssä...
- --------mika
robotti123 kirjoitti:
Sinulla ei taida olla seksuaalisuutesi kanssa ongelmia? hyvä jos niin.Minulla on,ja ei tunnu kivalle, jos on sängyssä kuin kone, kun vertaa "entiseen" elämään. Haluan kiihottua jo pelkästä rakastelun ajatuksesta, ja kysely kierroksen mukaan 5 minsaa on kyllä maksimi, jos on oikein kiihottunut. Kyllä naisensa voi hoidella ennen,tai jälkeen muullakin tavalla : ) Haluan siis tuntea rakastelun niinkuin tunsin sen ennen tätä Fuckin masennusta !!! ja pillereitä jotka tekivät minusta robotin sängyssä...
Mirtatsapiini on just noita SNRI-lääkkeitä. Joillekin ei tule mitään ongelmia, joillekin tulee, mutta tilanne korjautuu kyllä, osalla jo lääkkeenkäytön aikana, osalla vasta pian lääkkeen lopettamisen jälkeen. Tosin masennuskin voi pitkittää orgasmin saantia.
- robotti123
--------mika kirjoitti:
Mirtatsapiini on just noita SNRI-lääkkeitä. Joillekin ei tule mitään ongelmia, joillekin tulee, mutta tilanne korjautuu kyllä, osalla jo lääkkeenkäytön aikana, osalla vasta pian lääkkeen lopettamisen jälkeen. Tosin masennuskin voi pitkittää orgasmin saantia.
Hei mika? Tosi paljon kiitoksia ! Hyvä kun nyt tiedän, että minussa ei "välttämättä" ole tapahtumassa mitään ihmeellistä seksuaalisuuteni saralla, vaan tämä masennus,tai lääke on siihen syy ja tosiaan pääsen lääkkeestä eroon ensi vuoden lopulla : ) niin toivon asioiden palaavaan suht entiselleen (ISO KIITOS TIEDOSTA) t: Robotti123
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2053141Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391600Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus951462- 921369
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461324Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1561236Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121178Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze1231009Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89922Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.44803