sinua kaipaileisi, Joululahja myös sinua odottaisi, ota jollakin tavalla yhteyttä, terveisin "Rantaneuvos"
Nimimerkki Katri! Neuvos
4
429
Vastaukset
- farth33
joululahjaa tai kirjoituskilpailun palkintoa kun olen niin hanakasti sinua tukenut ja nuoleskellut?
- farth33
minun on?
- katri setiä
jotka kaipailee sinua ja haluavat vielä antaa sulle jotakin.Niillä on tietty nimikin,,
- Katri*
Kiitos Neuvokselle joululahja ajatuksesta. Kovin oli pieneksi linja-auto yhteydet supistuneet ja
pääsin kotiin joulun viettoon vasta tapaniksi.
Työn puolesta on ollut kiireitä, ei ennätä aina
tätä palstaakaan seuraamaan ja Suomessakin on vielä nurkkia, joissa ei ole edes nettiyhteyksiä.
Mielenkiintoista Uutta Vuotta kaikille !
T. Katri
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 923392
- 623097
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342604- 802393
- 802343
- 962076
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j402046Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan211679- 121676
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil391614