Olen tehnyt powerpoint esityksen, siinä on kuvia ja joulumusiikki taustalla, joka soi kaikissa dioissa, mutta nyt on sellainen ongelma, että musiikki kuuluukin vain omassa koneessani kun laitan esityksen päälle. Elikkä kun lähetän sen sähköpostina eteenpäin musiikki taustalta katoaa jonnekin, minne ihmeeseen? Mitähän pitäisi tehdä, että muutkin kuulevat myös musiikin...Kiitoksia jo etukäteen jos joku osaa auttaa.
Vastaukset 3
- vaikka toi
MS osais auttaa
http://office.microsoft.com/fi-fi/powerpoint/HA010348231035.aspx- tarpeen edelleen
ei aukea juttu mulle, ei ymmärrä miten toi linkitys sit tapahtuis käytännössä :(
tarpeen edelleen kirjoitti:
ei aukea juttu mulle, ei ymmärrä miten toi linkitys sit tapahtuis käytännössä :(
liitteenä tulee olla myös ne äänitiedostot, jos et halua "upottaa" niitä siihen pps-tiedostoon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1341712
Naisten liian suuret vaatimukset?
Palstalla näkee usein vlituksia siitä, että naisilla on miehille liian suuria vaatimuksia. Haluankin nyt mielenkiinnosta2151110Johanna Tukiainen oli seonut ja hyökännyt ystävänsä kimppuun.
Ollut suora lähetys ja repinyt hiuksista ystäväänsä.171805Olen Aito Narsisti
Kysykää mitä haluatte liittyen tähän aiheeseen. Joitain kokemuksiani asiaan liittyen voin harkintani mukaan jakaa.258612- 33561
Outo liikkuja
Tämä tyyppi josta kirjoitettiin Ähtärin Ilmoitustaululla. Joka yritti varastaa auton meijeritieltä. Hän liikkui koulut11524- 187519
- 205507
- 41456
Iso käsi pormestarille hyvin hoidetusta työstä
Puolangan kunta on siistinyt Paljakan rinteitä kesän aikana – yksi keskeneräinen lakiasia hidastaa vielä rinnekeskuksen18433