Hei!
Etsin kyseisen pelin sääntöjä, haluisin antaa kyseisen pelin pelastusarmejan joulupataan. Peli on loisto kunnossa mutta säännöt puuttuu.
TARVITAAN PEKINGIN MYSTEERIN SÄÄNNOT
4
958
Vastaukset
- tiinamaarit
Hei, jos vielä kaipalette pelin sääntöjä voin ne toimittaa sähköisesti. Meillä on kaikki kirjallisuus tallessa. Laita vain osoitteesi tälle sivulle.
- Tuta :)
jos sulla kerran on kyseinen peli tai osia, etkö tahtois sitä myydä?:)
- tiinamaarit
Tuta :) kirjoitti:
jos sulla kerran on kyseinen peli tai osia, etkö tahtois sitä myydä?:)
Ei, en halua myydä. Meillä pelataan sitä suhteellisen ahkerasti. Itte oon kopioinut niitä ´vastauslomakkeitakin´ kun alkoivat loppumaan. Mutta jos joku säännöt haluaa peliinsä, siinä voin auttaa.
- neva.p
tiinamaarit kirjoitti:
Ei, en halua myydä. Meillä pelataan sitä suhteellisen ahkerasti. Itte oon kopioinut niitä ´vastauslomakkeitakin´ kun alkoivat loppumaan. Mutta jos joku säännöt haluaa peliinsä, siinä voin auttaa.
hei,tiinamaarit,voisitko laittaa sähköpostina pekingin mysteerit-pelin säännöt,osoitteeseen [email protected].
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1482503
- 1801748
- 921598
- 691583
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k61005- 80958
- 68891
- 61856
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes188854- 61818