Hei!
Etsin kyseisen pelin sääntöjä, haluisin antaa kyseisen pelin pelastusarmejan joulupataan. Peli on loisto kunnossa mutta säännöt puuttuu.
TARVITAAN PEKINGIN MYSTEERIN SÄÄNNOT
4
1244
Vastaukset 4
- tiinamaarit
Hei, jos vielä kaipalette pelin sääntöjä voin ne toimittaa sähköisesti. Meillä on kaikki kirjallisuus tallessa. Laita vain osoitteesi tälle sivulle.
- Tuta :)
jos sulla kerran on kyseinen peli tai osia, etkö tahtois sitä myydä?:)
- tiinamaarit
Tuta :) kirjoitti:
jos sulla kerran on kyseinen peli tai osia, etkö tahtois sitä myydä?:)
Ei, en halua myydä. Meillä pelataan sitä suhteellisen ahkerasti. Itte oon kopioinut niitä ´vastauslomakkeitakin´ kun alkoivat loppumaan. Mutta jos joku säännöt haluaa peliinsä, siinä voin auttaa.
- neva.p
tiinamaarit kirjoitti:
Ei, en halua myydä. Meillä pelataan sitä suhteellisen ahkerasti. Itte oon kopioinut niitä ´vastauslomakkeitakin´ kun alkoivat loppumaan. Mutta jos joku säännöt haluaa peliinsä, siinä voin auttaa.
hei,tiinamaarit,voisitko laittaa sähköpostina pekingin mysteerit-pelin säännöt,osoitteeseen [email protected].
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3571106- 71748
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37696- 49590
- 41588
- 63533
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht321501Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri19481- 75471
kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22459