Minulla on seuraavanlainen taulukko tuotuna open org. baceen. olen niin tyhmä etten keksi miten saan parametrikyselyn toimimaan niin että se kysyy esim. päivän ja näyttää sitten kys. tiedot..
Päivä Paikka Työalkaa Työloppuu km lähtö km tulo
1.1 xx
Etukäteen kiittäen ja kumartaen..
Parametrikysely
Openoffice. org bace
2
687
Vastaukset
- näin.
Sulla oli vähän nihkeästi tietoa tapauksesta mutta jospa minä oletan tarvittavat niin pääset soveltamaan. Tarkoittanet kuitenkin ohjelmaa Base?
Oletetaan että sinulla on taulu ajopvk jossa nuo tiedot on tuossa järjestyksessä ja kysytty päiväys on kentässä pvm. Haluat kysellä tietoja joiden päiväys alkaa 1.1
Jos näin niin tee kysely
SELECT * FROM ajopvk WHERE pvm LIKE:paiva
jolloin se kysyy arvoa muuttujalle paiva ja siihen vastaat
1.1%
Huomaa kaksoispiste muuttujan edessä ja vastauksessa % joka toimii SQL:ssä jokerina.- kiitokset
Iso kiitos, hyvin toimii..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 751131
- 741124
- 481014
Miltä se tuntuu
Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s104968- 51935
- 34727
- 49704
- 53634
Mitä se olisi
Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?39632Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!
Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.118567