Minulla on seuraavanlainen taulukko tuotuna open org. baceen. olen niin tyhmä etten keksi miten saan parametrikyselyn toimimaan niin että se kysyy esim. päivän ja näyttää sitten kys. tiedot..
Päivä Paikka Työalkaa Työloppuu km lähtö km tulo
1.1 xx
Etukäteen kiittäen ja kumartaen..
Parametrikysely
Openoffice. org bace
2
673
Vastaukset
- näin.
Sulla oli vähän nihkeästi tietoa tapauksesta mutta jospa minä oletan tarvittavat niin pääset soveltamaan. Tarkoittanet kuitenkin ohjelmaa Base?
Oletetaan että sinulla on taulu ajopvk jossa nuo tiedot on tuossa järjestyksessä ja kysytty päiväys on kentässä pvm. Haluat kysellä tietoja joiden päiväys alkaa 1.1
Jos näin niin tee kysely
SELECT * FROM ajopvk WHERE pvm LIKE:paiva
jolloin se kysyy arvoa muuttujalle paiva ja siihen vastaat
1.1%
Huomaa kaksoispiste muuttujan edessä ja vastauksessa % joka toimii SQL:ssä jokerina.- kiitokset
Iso kiitos, hyvin toimii..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1405886
Mikä on vaikeinta siinä, että menetti yhteyden kaivattuun, jota vielä ajattelee?
Mikä jäi kaihertamaan? Jos jokin olisi voinut mennä toisin, mitä se olisi ollut? Mitä olisit toivonut vielä ehtiväsi san4212830- 1422704
- 202165
Persut rahoittavat velkarahalla rikkaiden ökyelämää
Minkä vuoksi persut eivät leikkaa rikkailta, joilla on maksukykyä? Tuskinpa tuo persujen käytös saa Suomen kansalta hyv192148- 741360
Veronmaksajat kustantavat yrittäjien eläkkeitä jo yli 500 miljoonalla
Suomalaista yrittäjää ei kommunistista erota. Aktiivisen "yrittämisen" maksattaa yritystukina yhteiskunnalla, ja vieläpä121151Kun ei numeroa
niin en edes voi viestittää, et suunnitelmiin tuli muutos. Ikävä on, ja kasvaa vaan🤍101092- 52988
- 86937