Muistaako kukaan riemukkaita vuosia, Alibissa 80 luvun puolessa välissa?
Ravintola Alibi
18
13456
Vastaukset
- 63,27
En ihan, mut jälkeen -89. oli vissiin stadin paras paikka siihen aikaan
- Anonyymi
Olin Alibissa tarjoilijana viitisen vuotta (1979-1984). Oli mahtavat työkaverit ja hyvät esiintyjät!
- Anonyymi
Kuka olet? Olin itse töissä Alibissa vuodesta 1976-1995. Varmasti tiedät kuka olen, numeroni löytyy Fonectasta. Ota yhteyttä, meillä Alibissa duunissa olleilla on miitinki tulossa syyskuun aikana. Tässä just etsitään kaikkia siellä duunissa olleita ja on perustettu ryhmäkin muistelemaan menneitä. Me oltiin aika joukko, niinkuin itsekin muistelet. Tää juttu on voimassa nyt ja ikuisesti, tai ainakin siihen asti kun henki kaikissa pihisee. Jos sinä tai joku muukin joka eksyy tänne luet tämän ota yhteyttä, muistot vanhempana noista ajoista kruunaa kaiken. Ja lopuksi, ihan vitsillä, henkilökuntahan se oksensi nurkkiin ja kusi tuoppeihin ja näin piti paikan viihtyisänä kaikille asiakkaille joka ilta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuka olet? Olin itse töissä Alibissa vuodesta 1976-1995. Varmasti tiedät kuka olen, numeroni löytyy Fonectasta. Ota yhteyttä, meillä Alibissa duunissa olleilla on miitinki tulossa syyskuun aikana. Tässä just etsitään kaikkia siellä duunissa olleita ja on perustettu ryhmäkin muistelemaan menneitä. Me oltiin aika joukko, niinkuin itsekin muistelet. Tää juttu on voimassa nyt ja ikuisesti, tai ainakin siihen asti kun henki kaikissa pihisee. Jos sinä tai joku muukin joka eksyy tänne luet tämän ota yhteyttä, muistot vanhempana noista ajoista kruunaa kaiken. Ja lopuksi, ihan vitsillä, henkilökuntahan se oksensi nurkkiin ja kusi tuoppeihin ja näin piti paikan viihtyisänä kaikille asiakkaille joka ilta.
Minäkin olin tarjoilijana Alibissa 79-80, oli mukava työporukka ja hyvät esiintyjät.
- Anonyymi
En muista 80-lukua, koska en silloin käynyt Alibissa. 70-luvulla olin paikalla samaan aikaan kuin Jussi & The Boys jonakin arki-iltana. Yleisöä oli 15-20 henkeä, eivätkä he olleet kovin innostuneita soitetusta musiikista.
Laimeiden aplodien jälkeen Jussi totesi: "Kiitos aplodista!" - Pari muutakin innostui taputtamaan, jolloin Jussi totesi: "Kiitos tästä toisestakin." 😁 - Anonyymi
Vieläkö olemassa
- Anonyymi
No ei ole ollut varmaan pariinkymmenneen vuoteen.
- Anonyymi
Olihan siellä 'riemukasta'...
- Anonyymi
Muistan. Överijurriset 18veet, yrjöt, kaatuneet juomat ja lasinsirpaleet lattialla.
- Anonyymi
En muista. Olen vain kuullut siitä. Missä se sijaitsi?
Itse muistelen Häppäriä, eli Happy Days. Makkaratalon alla oli myös Ystävä-ketjun ravintola 30 vuotta sitten.- Anonyymi
Domus Academican talossa, Hietaniemenkatu 14..
- Anonyymi
Siellä oli yksi homppeli Putte heittämässä prikkaa. Stadin paras livemusa mesta. Voi sitä friidujen määrää minkä sieltäkin olen taluttanut milloin mihinkin.
- Anonyymi
Zetoria monesti muistellut.
- Anonyymi
Tanssilattialla on yksi tanssija: paikkaan täysin yli-ikäinen mies heiluu yksin diskopallon alla. Kaiuttimista pauhaa biisi, jonka pääasiallinen sanoma on "the time is now." Jotenkin ei ihan tunnu siltä.
Sivupöydässä sentään miehenalut katselevat arvioiden kahta sisään tullutta lyhythameista tyttöä. Viereisen pöydän pojat seuraavat tanssilattian tapahtumia:
"Mitä helvettiä! Toi äijähän on joku kolmekybänen ja vetää ihan kybällä!" - Anonyymi
Turusta on aina löytynyt rohkeita, innovatiivisia yrittäjiä, jotka ovat toteuttaneet yökerho-unelmiaan.
Räjähtävän alun 1990-luvulle tarjosi yökerho Time Out, joka rakentui Puutarhakadun ja Humalistonkadun kulmassa olevaan maalaistentaloon suuren maailman tyyliin. Alvar Aallon luoma klassinen miljöö taipui nerokkaalla valaistuksella hektiseksi yömaailmaksi. Kattoa pyyhki Euroopasta tuotettu massiivinen lasershow. - Anonyymi
Pikkupenskana 50 luvulla asuin tossa talossa 2-3 vuotta,sitten muutettiin pois.
Sen jälkeen alibissa pari kertaa käynyt joskus 80 luvulla. - Anonyymi
Todellakin oli hyvä mesta
- Anonyymi
Muistan Alibin! Kellarissa!
Vastapäätä Pystäri/ Pystygrilli!
Oli vuosi 82?/ 83? Ja olin matkalla Lake Worth, Florida,
siellä taisi olla Lantanassa? Finn Hall ja vieressä Alibi!
Oli esim 80 luvun alkupuoli NIIN PALJON PAREMPI
kuin nyt Suomessa!
Tämä maa tai ainakin Helsinki on jotenkin Mätä mesta!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291343
- 100861
- 75693
- 50577
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa12493ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40474Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153441Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30407- 25381
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;174372