Ravintola Alibi

singleplayer

Muistaako kukaan riemukkaita vuosia, Alibissa 80 luvun puolessa välissa?

16

7161

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 63,27

      En ihan, mut jälkeen -89. oli vissiin stadin paras paikka siihen aikaan

    • Anonyymi

      Olin Alibissa tarjoilijana viitisen vuotta (1979-1984). Oli mahtavat työkaverit ja hyvät esiintyjät!

      • Anonyymi

        Kuka olet? Olin itse töissä Alibissa vuodesta 1976-1995. Varmasti tiedät kuka olen, numeroni löytyy Fonectasta. Ota yhteyttä, meillä Alibissa duunissa olleilla on miitinki tulossa syyskuun aikana. Tässä just etsitään kaikkia siellä duunissa olleita ja on perustettu ryhmäkin muistelemaan menneitä. Me oltiin aika joukko, niinkuin itsekin muistelet. Tää juttu on voimassa nyt ja ikuisesti, tai ainakin siihen asti kun henki kaikissa pihisee. Jos sinä tai joku muukin joka eksyy tänne luet tämän ota yhteyttä, muistot vanhempana noista ajoista kruunaa kaiken. Ja lopuksi, ihan vitsillä, henkilökuntahan se oksensi nurkkiin ja kusi tuoppeihin ja näin piti paikan viihtyisänä kaikille asiakkaille joka ilta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka olet? Olin itse töissä Alibissa vuodesta 1976-1995. Varmasti tiedät kuka olen, numeroni löytyy Fonectasta. Ota yhteyttä, meillä Alibissa duunissa olleilla on miitinki tulossa syyskuun aikana. Tässä just etsitään kaikkia siellä duunissa olleita ja on perustettu ryhmäkin muistelemaan menneitä. Me oltiin aika joukko, niinkuin itsekin muistelet. Tää juttu on voimassa nyt ja ikuisesti, tai ainakin siihen asti kun henki kaikissa pihisee. Jos sinä tai joku muukin joka eksyy tänne luet tämän ota yhteyttä, muistot vanhempana noista ajoista kruunaa kaiken. Ja lopuksi, ihan vitsillä, henkilökuntahan se oksensi nurkkiin ja kusi tuoppeihin ja näin piti paikan viihtyisänä kaikille asiakkaille joka ilta.

        Minäkin olin tarjoilijana Alibissa 79-80, oli mukava työporukka ja hyvät esiintyjät.


    • Anonyymi

      En muista 80-lukua, koska en silloin käynyt Alibissa. 70-luvulla olin paikalla samaan aikaan kuin Jussi & The Boys jonakin arki-iltana. Yleisöä oli 15-20 henkeä, eivätkä he olleet kovin innostuneita soitetusta musiikista.

      Laimeiden aplodien jälkeen Jussi totesi: "Kiitos aplodista!" - Pari muutakin innostui taputtamaan, jolloin Jussi totesi: "Kiitos tästä toisestakin." 😁

    • Anonyymi

      Vieläkö olemassa

      • Anonyymi

        No ei ole ollut varmaan pariinkymmenneen vuoteen.


    • Anonyymi

      Olihan siellä 'riemukasta'...

    • Anonyymi

      Muistan. Överijurriset 18veet, yrjöt, kaatuneet juomat ja lasinsirpaleet lattialla.

    • Anonyymi

      En muista. Olen vain kuullut siitä. Missä se sijaitsi?
      Itse muistelen Häppäriä, eli Happy Days. Makkaratalon alla oli myös Ystävä-ketjun ravintola 30 vuotta sitten.

      • Anonyymi

        Domus Academican talossa, Hietaniemenkatu 14..


    • Anonyymi

      Siellä oli yksi homppeli Putte heittämässä prikkaa. Stadin paras livemusa mesta. Voi sitä friidujen määrää minkä sieltäkin olen taluttanut milloin mihinkin.

    • Anonyymi

      Zetoria monesti muistellut.

    • Anonyymi

      Tanssilattialla on yksi tanssija: paikkaan täysin yli-ikäinen mies heiluu yksin diskopallon alla. Kaiuttimista pauhaa biisi, jonka pääasiallinen sanoma on "the time is now." Jotenkin ei ihan tunnu siltä.

      Sivupöydässä sentään miehenalut katselevat arvioiden kahta sisään tullutta lyhythameista tyttöä. Viereisen pöydän pojat seuraavat tanssilattian tapahtumia:

      "Mitä helvettiä! Toi äijähän on joku kolmekybänen ja vetää ihan kybällä!"

    • Anonyymi

      Turusta on aina löytynyt rohkeita, innovatiivisia yrittäjiä, jotka ovat toteuttaneet yökerho-unelmiaan.
      Räjähtävän alun 1990-luvulle tarjosi yökerho Time Out, joka rakentui Puutarhakadun ja Humalistonkadun kulmassa olevaan maalaistentaloon suuren maailman tyyliin. Alvar Aallon luoma klassinen miljöö taipui nerokkaalla valaistuksella hektiseksi yömaailmaksi. Kattoa pyyhki Euroopasta tuotettu massiivinen lasershow.

    • Anonyymi

      Pikkupenskana 50 luvulla asuin tossa talossa 2-3 vuotta,sitten muutettiin pois.
      Sen jälkeen alibissa pari kertaa käynyt joskus 80 luvulla.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      117
      2595
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      255
      1138
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      86
      1094
    4. Taas kuoli kuortaneella

      Mitä tapahtui kuhinoilla kun auton alle jäi ja kuoli 66.
      Kuortane
      8
      1044
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1001
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      930
    7. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      913
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      28
      881
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      41
      822
    10. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      33
      782
    Aihe