Ei oikeen löytynyt sopivaa palstaa mihin tämän kysymyksen olisin sijoittanut, mutta josko apuja löytyisi.
Keväällä olisi tarkoitus tuoda vene Ruotsista Suomeen. Veneen lämmitin on rikki ja meinasin korjata sen talven aikana. Mikä on edullisin kuljetustapa? Posti vai jokin muu? Onko tietoa Ruotsin postimaksuista verrattuna Suomen maksuihin? Aikaahan on, joten hinta ratkaisee.
Lämmitin
8
1093
Vastaukset
Veneesi tuonti suomeen on varmaan edullisinta tuoda
purjehtien, voin hoitaa siirron silloin kun Sinulle sopii ja kohtuullisesti, sekä hyvällä kokemuksella.
Kirjoitapa minulle yhteystietoinesi niin jatketaan asian selvittelyä lisää.
juha.risto&suomi24.fi- "kuljetusyrittäjä"
Kysymys oli mielestäni seuraava: Mikä on edullisin tapa kuljettaa pelkkä lämmitin ruotsista suomeen, jotta sais sen kevääksi kuntoon, ettei olis kylmä ,kun hän ajaa veneen suomeen, näin ainakin ymmärsin
- S/Y Katarina
"kuljetusyrittäjä" kirjoitti:
Kysymys oli mielestäni seuraava: Mikä on edullisin tapa kuljettaa pelkkä lämmitin ruotsista suomeen, jotta sais sen kevääksi kuntoon, ettei olis kylmä ,kun hän ajaa veneen suomeen, näin ainakin ymmärsin
Irrelevantti kysymys. Kaikkea ne aivot askartelevatkaan näin joulun pyhinä. Miksi joku ostaa veneen, josta lämmitin on rikki? Mitähän meillä oli ennen lämmittimiä? Osta lämmitin? Lämmitin?
- sinusta 0978
S/Y Katarina kirjoitti:
Irrelevantti kysymys. Kaikkea ne aivot askartelevatkaan näin joulun pyhinä. Miksi joku ostaa veneen, josta lämmitin on rikki? Mitähän meillä oli ennen lämmittimiä? Osta lämmitin? Lämmitin?
Taitaa Katariina olla aloittanut Joulun vieton jo hyvissä ajoin kun tuollaista ihmettelee.
Kaikkia käytettynä hankkimiani laitteita olen joutunut parantelemaan ja korjaamaan. Niin myös venettä.
Miksi ei siis lämmitintä? - mainsaill
sinusta 0978 kirjoitti:
Taitaa Katariina olla aloittanut Joulun vieton jo hyvissä ajoin kun tuollaista ihmettelee.
Kaikkia käytettynä hankkimiani laitteita olen joutunut parantelemaan ja korjaamaan. Niin myös venettä.
Miksi ei siis lämmitintä?halvinta lienee itse mennä laivalla ja irrottaa lämmitin vai miten olet aikonut sen saada sieltä postiin muutoin?jos vanha vene,kannattaa ostaa uusi lämmitin suosiolla.samanmerkkinen niin on helppo laittaa kiinni vanhoihin putkiin.ilman lämmitintäkin pärjää kyllä tuon siirtopurjehduksen.voit ottaa mukaan auton sisätilalämmittimen ja vierasvenesatamissa yöpyä ja lämmittää sillä sen matkan ajan ellet muuten pärjää.
- Suomeen
S/Y Katarina kirjoitti:
Irrelevantti kysymys. Kaikkea ne aivot askartelevatkaan näin joulun pyhinä. Miksi joku ostaa veneen, josta lämmitin on rikki? Mitähän meillä oli ennen lämmittimiä? Osta lämmitin? Lämmitin?
Jos olisinkin ostamassa pakasta revittyä venettä, niin eiköhän lämmitinkin toimisi. mutta kun kyseessä on käytetty vene, niin ei kaikki ole täysin toimintakuntoista. Ja sen myötä hintakin on tietenkin aivan toinen kuin uuden.
- Suomeen
mainsaill kirjoitti:
halvinta lienee itse mennä laivalla ja irrottaa lämmitin vai miten olet aikonut sen saada sieltä postiin muutoin?jos vanha vene,kannattaa ostaa uusi lämmitin suosiolla.samanmerkkinen niin on helppo laittaa kiinni vanhoihin putkiin.ilman lämmitintäkin pärjää kyllä tuon siirtopurjehduksen.voit ottaa mukaan auton sisätilalämmittimen ja vierasvenesatamissa yöpyä ja lämmittää sillä sen matkan ajan ellet muuten pärjää.
Veneen vanha omistaja pystyy irroittamaan ja lähettämään lämppärin.
Uusi lämmitin olisi järkevä ratkaisu, mutta merkki tulee vaihtumaan ja haluan suorittaa asennuksen rauhassa Suomessa, joten tarkoitus olisi saada vanha lämppäri pelittämään sen verran että sillä pärjäilisi kesän.
Vierassatamien sähkö riittäisi, mutta tarkoitus on tulla ainakin Hankoon saakka yhtä kyytiä, muuten matka alkaa kestämään liian kauan. Hankoonkin tulee matkaa n. 500 nm. - suomenruotsalainen....
Suomeen kirjoitti:
Jos olisinkin ostamassa pakasta revittyä venettä, niin eiköhän lämmitinkin toimisi. mutta kun kyseessä on käytetty vene, niin ei kaikki ole täysin toimintakuntoista. Ja sen myötä hintakin on tietenkin aivan toinen kuin uuden.
kuule järjestä niin että myyjä korja lämmittin ,tule varmasti halvin niin. lycka till:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1221320
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä511259Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1221183- 1381013
- 100879
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten325814Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82714Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54636Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49619Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64602