Aikoinaan olin kova fani Tom Clancyn kirjoihin. Esim punaisen lokakuun metsästys. jne.
Sitten tuli joku operaatio keskus sun muut uus natsikirjat. En viittinyt edes lukea loppun.
Clancyltä taitaa tulla vielä Operaatio perseensuti. Jolla tyhmiä jymäytetään
Tom Clancy
1
588
Vastaukset
- paljon Clancyä lukenut
Clancyn kirjat voi jakaa kahteen ryhmään: Ryan-kirjat ja ne muut.
Jack Ryanin tarina on edennyt kirjojen kautta jo niin pitkälle, että Jack-poika on USA:n presidentti. Samalla kirjat ovat muuttuneet perinteisestä vakoilutrilleristä enemmän poliittisen järjestelmän ja USA:n valtiokoneiston kuvaamiseksi.
Samalla valitettavasti Clancyn amerkikkalaisuuden ihannointi on lisääntynyt koko ajan ja uusia vihollisia pitää etsiä vaikka mistä (Japani, Kiina, Intia, terroristit, ympäristöaktivistit jne.)
Clancy onkin joutunut palaamaan juurilleen ja luonut Ryanin kylkeen iskuryhmä Rainbow:n. Uusin kirja taitaa olla Red Rabbit ja siinä palataan Ryanin elämässä 80-luvulle ja hänen aikaansa Englannissa.
Ne muut kirjat eivät ole edes "oikeaa" Clacyä, koska ne ovat muiden kirjoittamia ja niitä ainoastaan myydään Clancyn nimellä. Clancy on mukana toisena kirjoittajana tai asiantuntijana, mutta kirjojen tyylistä jo näkee, että joku muu on kirjoittanut ne.
Kustantaja näyttää suosivan enemmin näitä "operaatio perseensuti-kirjoja". Executive Orders-kirjan suomentaminen kesti tuhottoman kauan ja teoksia The Bear And The Dragon sekä Red Rabbit saamme varmaan odottaa vielä pitkään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857505- 965424
- 2614669
- 444555
- 643302
- 502728
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222378- 512362
Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292352- 412214