kilpailuhenkisin horoskooppi?

outi

Mikä horoskooppimerkki on kilpailuhenkisin?

14

2152

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kilpailuhenkisyydellä

      tarkoitat? Onko kyse urheilusuorituksesta vai mustasukkaisuuden eteen tehdystä näyttämisen halusta?

      • outi

        Tarkoitan lähinnä kilpailusuorituksia, urheilu ja myös muutkin tilanteet,jossa täytyy olla toisia parempi.


      • ...
        outi kirjoitti:

        Tarkoitan lähinnä kilpailusuorituksia, urheilu ja myös muutkin tilanteet,jossa täytyy olla toisia parempi.

        Leijona, koska hänhän on aina ykkönen tai ainakin pyrkii olemaan.
        Härkä, koska hän haluaa näyttää muille olevansa hyvä, on myös lujatahtoinen eikä luovuta helpolla.

        Ehkä ne nuo ovat. Saattaa olla muitakin.


      • muita
        ... kirjoitti:

        Leijona, koska hänhän on aina ykkönen tai ainakin pyrkii olemaan.
        Härkä, koska hän haluaa näyttää muille olevansa hyvä, on myös lujatahtoinen eikä luovuta helpolla.

        Ehkä ne nuo ovat. Saattaa olla muitakin.

        Myös kauris on ainakin sinnikäs "metsästäjä", niin kauan yrittää, kunnes saa pyydykseen....
        Itse olen härkä ja nuo piirttet sopivat minuun, sisukas, lujatahtoinen, kunnianhimoinen eikä luovuta helpolla vie loppuun asti....


      • tietävä.
        outi kirjoitti:

        Tarkoitan lähinnä kilpailusuorituksia, urheilu ja myös muutkin tilanteet,jossa täytyy olla toisia parempi.

        Leijona ilman muuta, aina oltava ykkösiä joka asiassa ja paikassa, ja ovat huonoja häviämään!


      • härkä lady
        muita kirjoitti:

        Myös kauris on ainakin sinnikäs "metsästäjä", niin kauan yrittää, kunnes saa pyydykseen....
        Itse olen härkä ja nuo piirttet sopivat minuun, sisukas, lujatahtoinen, kunnianhimoinen eikä luovuta helpolla vie loppuun asti....

        joo.. olen samaa mieltä härästä...

        silloin kuin tulee kysymys kilpailusta tai muuten todistamisesta että härkä pystyy / osaa kaiken .. niin se on periaate asia.. ja viedän hommat loppuun... aina yritetään näyttää että pystymme parempaan joka kerta!!

        elämä on pelkää kilpailua ja yrittämistä... ja eteenpäin menoa ;)


    • Kolmonen

      Ehdottomasti oinas, joka ei näe esteitä vaan päämäärän. Ja jos vielä analysoidaan lisää, niin oinas joka on isoveli (jolla siis on nuorempia sisaruksia) on todella "suurin,paras ja kaunein". Sekä firmojen johtajina sekä urheilusuorituksissa havaittua...

    • Otos on tosi pieni,mutta oinas,neitsyt ja leijona ovat murjottaneet pisimpään ja uudet kisat on aloitettu heti revanssihengessä.

      Nämä myös ovat tuulettaneet voittojaan ja kuittailleet häväjille.

      Eihän nää ole toki olleet kuin ihan vaikka korttipeliä tms.

      • -------------

        Oinashan se...


    • horosskoopissa HÄRKÄ

      En tiedä mitä tarkoitat kilpailuhenkisellä, mutta härkä on sellainen, joka makaa sohvalla pävät pitkät. Härkää jääräpäisempää ei takuulla olekkaan. Meidän ukko katsoo kaikki kilpailut telkkarista, vaikka itse on niin rapakunnossa, että pitäis itse lähteä liikkumaan.Härkä on niin patalaiska, ettei kukaan voi kuvitella. Jos hän vahingossa jotain alkais tekemään, niin se jää satavarmasti kesken. Itselleen hän kyllä toivois kaikkea mahdollista palvelua, mutta itse ei korvaansa lotkauta toisen puolesta, varsinkin vappuaattona syntyneet.

      • härkä lady

        olen täysin disagree ;)

        Itse olen härkä ja toukokuun lopussa syntynyt.. Olen todella aktivinen. en pysy paikalla ja olen todella kilpailuhimoinen..

        eli jotkut ehkä olevat laiskoja mutta se on itse elämäntavoista kiini tai sitten oletko sinkku vai perheihminen ;)..

        olen ylpeä että olen näin aktivinen/ urheilu /seikailu hullu härkä ;)


    • hmmmm

      Oinas on kilpailuhenkisin, leijona ei lähde mukaan jos häviö on näköpiirissä. Molemmat pitävät kyllä voittamisesta, oinaalle vaan kilpilu on tärkeämpää.

    • jousimies

      johan tuo merkin nimikin sanoo, että aina on napakymppi tähtäimessä, siinä ei muita aatella, kun oma etu on kyseessä. Erittäin puolensapitävä merkki ja vaikka kävelee muiden yli omantunnontuskia kärsimättä, pääasia että saa asiansa läpi keinolla millä hyvänsä. Tunnen useita ja kaikilla on "oma napa lähinnä".

      • hghfghgh

        Aivan ehdottomasti leijona, aina oltava oikeassa ja voitettava. Jos satutaan häviämään, niin eiköhän uusinta ole pian.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1258
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      914
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      94
      894
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      22
      828
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      283
      723
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      717
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      636
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      33
      617
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      571
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      129
      550
    Aihe