On muuten nätti kuin sika pienenä. Ylivoimaisesti parhaimman näköinen enduropyörä ensi vuonna?
Ei paina kauheasti, ja tehoakin riittää.
Noita taidetaan saada maahan vain pienen kiintiön verran, joten eikun äkkiä varausta sisään jos rahaa on!
Tuolla kuvia.
http://www.i-bmw.com/showthread.php?p=117168
F 800 GS!
14
6099
Vastaukset
- kuin mikä
Ja vielä ylihinnoiteltu sakasan jawa
- UrbanLegend
..siitä mitä haluaa. Jos tykkää TODELLA ylihintaisista, hajuttomista ja mauttomista tusinajapseista, kannattaa sitten hankkia sellainen.
- Turo--Inkeri
se sitten painaa tuo F800GS?
Ja KETJUVETO seka kovasti "perinteisen" nakoinen jousituspaketti edessa ja takana... mitas vannoutuneimmat Bemaristit niihin kommentoivat?
Paperilla kieltamatta mielenkiintoinen laite, ulkonakoa en kommentoi muuta kuin etta onpa saksalaisen nakoinen!
Toivottavasti BMW on ottanut opikseen 1200cc bokserisukupolvea riivaavista ongelmista.
Itse en henkilokohtaisesti laittaisi rahojani likoon, ennen kuin tama laite on todettu kaytossa kestavaksi (eli minimissaan 2-3 vuotta markkinoilla), nimittain ainakin tuo 1200cc on flopannut silla rintamalla pahemmin kuin Bemarilta olisi lupa odottaa.- Ram.
Täytyy sanoa, että en kyllä minäkään vanhasta 1150 GS ratsustani luopuisi, ja tällä....(onko tämä nyt sitten rotaksi tuo moottori??)retkelle lähtis.
En myöskään halua ketjuvetosta. Sen verran paljon hiekkatietä tulee ajettua, että kardaanin huoltovapaus tuntuu olevan ok.
En oikein tiedä mitä mahtavat 1200 bemun ongelmat olla, mutta tässä 2000 mallin R1150:sä en ole vielä mitään häiriöitä löytäny??
Ehkä tuo matkamittari ei aivan pidä paikkaansa....Ei tunnu lainkaan siltä, että olisin jo kohta 80 000 ajanu sillä..menejatiedä.
ps. Mutta mun silmään tuo on hieno, oikein siis sika hyvän näkönen : ) - poripok
"Märkäpaino" lienee 202kg luokkaa.
Onhan siinä varmaankin tekniikka koeteltua ainakin moottorin osalta, sillä sehän on katupyörä F800S:n moottorista vain hiukan muunneltu versio.
Jos kyseessä olisi täysin uusi moottori niin sitten voisi suhtautua epäilevämmin.
Ketjuvetoa moni bemaristi kavahtaa, mutta lohdutukseksi pyörä on todella kevyt kokoisekseen/tehoisekseen. - ongelmista
Niin, mäkin kysyisin niistä 1200cc;n ongelmista.
Kertoisitko - itse olen ajellut R1100cc;llä 150 000 km ja R1200cc;llä 50 000 ilman ongelmia.
Olis kiva tietää jos hr Turo--Inkeri viitsis kertoa.
Puolen kymmentä kaveriani ajelee myös noilla enkä ole kuullut heidänkään
kertoneen "1200cc bokserisukupolvea riivaavista ongelmista."
Kerro!
- mopo
Nätti on ja minua kiinnostaa tämä sekä "pikkusisko" 650 GS, joka myös on oikeasti 800 cm3. On kevyempi ja siksi kiinnostava myös. Jos pelkkää ulkonäköä ajattelee, niin vielä namumpi on Moto Guzzi Stelvio, joka on kuin karamelli. Se kilpailee kuitenkin enemmän 1200 GS:n kanssa kardaaneineen ja painoineen.
- Ram.
Nuo italialaiset osaa tehdä tosi maukkaan näkösiä pyöriä, niinku on tuo Stelviokin.
Toi taitaa enempi olla tollane "rähinäpyörä", tuo Stelvio, Gessuhan on enska, melko iso sellanen.
- F650GS
Ekat kuivatyypit tuli otettua tuosta 800 GS:stä tänään messuilla. Täytyy sanoa, että istuinmukavuudessa saattaa tulla pientä miinusta käytännössä. Jos sitä vertasi esim. 650 countryyn jossa on ihan eri tuntuinen jakkara ja enemmän vanhan 650 GS:n kaltainen... uudessa 650GS:ssä oli kanssa tuollainen kohtuu kapea jakkara.
- pysyy vanhassa
Messuilla käyty ja tämäkin pettymys sitten koettu.
Kovin oli muovisen oloinen; pohjapanssari, syylärin muut suojat, suojaamaton takaiskari, syylärin kiinnikkeet muovia, älyvapaassa paikassa oleva öljynsuodatin, jne.
17 ltr tankki? Hyvä nurkille, ei matkailuun.
Ihan hyvä asfaltille ja Eurooppaan, mutta tositoimiin (allroad-matkailuun) ennemmin iso Gessu tai jopa ikivanha AT.- BMKaksoisvee
Olipa yllätys, moottorin valmistaja olikin Taiwanilainen Hyosung!
No voihan se tietysti olla tarkempaa valmistusta, kuin sakemanni, mutta kuitenkin Made In Taiwan! - Moto Maxi
BMKaksoisvee kirjoitti:
Olipa yllätys, moottorin valmistaja olikin Taiwanilainen Hyosung!
No voihan se tietysti olla tarkempaa valmistusta, kuin sakemanni, mutta kuitenkin Made In Taiwan!Joo ylläri se oli tuo moottorin taiwanilainen valmistaja.
Siksi jätin väliin koko pyörän, vaikka olin jo varauksen sisään jättänyt.
Vanhassa vara parempi.
Moto Maxi - FORCE
Moto Maxi kirjoitti:
Joo ylläri se oli tuo moottorin taiwanilainen valmistaja.
Siksi jätin väliin koko pyörän, vaikka olin jo varauksen sisään jättänyt.
Vanhassa vara parempi.
Moto MaxiMistä lie olette tuollaisia päähänne saaneet? Moottorin valmistaja on edelleen BOMBARDIER-ROTAX!! Ei mikään HinkuVinku!!
FORCE kirjoitti:
Mistä lie olette tuollaisia päähänne saaneet? Moottorin valmistaja on edelleen BOMBARDIER-ROTAX!! Ei mikään HinkuVinku!!
...ovat Itävallassa.
Nää on niitä juttuja, joilla (kauko)itäpyörillä ajelemaan joutuvat lievittävät kateuden tuskaa.
SILTI: Tärkeintä pelissä ei ole mailasi merkki, vaan laji itse!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6734529Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o202205- 1021376
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos181231- 711168
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia123999Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel66998Jos saan sinut elämääni
niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo75925Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi255884- 65876