Eli eli. Itselläni on tällä hetkellä farkku vectra -00. piakkoin takapenkille pitäisi asentaa turvaistuimen lisäksi vielä kaukalo ja tulevaisuudessa takapenkillä olisi siis 2 turvaistuinta. Taitaa olla sanomattakin selvä että keskellä ei mahdu istuun enää sen jälkeen.. Onko zafiran takapenkki kuinka paljon leveämpi tai onko kellään kokemuksia ko. tilanteesta? 1,9 td varmaan paras vaihtoehto...?
takapenkin tilat
3
706
Vastaukset
- sinne
"Taitaa olla sanomattakin selvä että keskellä ei mahdu istuun enää sen jälkeen..."
Turva-istuin kaukalo äiti = mahtuu hyvin. Kaksi isoa turvaistuinta äiti = ahdasta (ainakin keskellä istuimien välissä istua). Kannattaa kokeilla järjestyksiä ja omia turvaistuimia, jotkut on pirun leveitä ja juuri hartijoiden kohdalta. Zafiran korkea penkki helpottaa istumista ja kulkua autoon.- että..
tarkoitin että vectrassa ei ole mahkuja istua enää keskellä jos laidoilla on istuimet..
- ososi
että.. kirjoitti:
tarkoitin että vectrassa ei ole mahkuja istua enää keskellä jos laidoilla on istuimet..
Vectra C:ssä se on mahdollista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774622- 1801907
- 1241600
- 1251144
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161081- 351036
- 78933
- 52896
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78872- 4838