eli tietoja joppareista/välittäjistä jotka tuo koneita ruotsista. tai rahti mahdollisuudetkin kiinnostaa.
Ruotsista koneen tuonti
4
2957
Vastaukset
- €silmä
en tiedä,mutta rahdeista kannattaa käyttää valtraa suolahdelta,heillä on meno paluuta meren yli, kuulemma tulevat tyhjänä takaisin täyspitkät rekat !!!!
- makeee2
niin no hyvähän se tuokin on tietää. ku kuljetus olis kans eräänlainen ongelma
- €silmä
makeee2 kirjoitti:
niin no hyvähän se tuokin on tietää. ku kuljetus olis kans eräänlainen ongelma
niin ja maksaakin pitää sit ne ongelmat vasta alkaa,ja yks asia pitää ottaa huomioon,ruottis ei ole raktoreis rekisteriotetta,ongelmia tulee rekisteröinnissä,tietysti katsastusmiehissäkin on eroja täytyy vain saada tarkat luovutus ja omistusoikeuden siirto paperit ei kopioita.
- raktori ruotsista
näähän on niin pieniä matkoja, että kannattaa miettiä ihan ajamista ja lautalla jorpakon yli. Toihan Rakveren miehetkin niitä belaruksia ajamalla, ei kait siinä mitään ihmettä ja Vantaalta vievät lentokenttäkoneet kesäksi Pudasjärvelle ajamalla. Itse ajoin uuden valtran suolahdesta, päivässä ajaa pitkälle! Saat hyvän tuntihinnan ajollesi, mutta kannattaako ruotsista ostaa traktoria, eikö ne ole aika "pitkiä"???
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1522545Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?2031190Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1131101Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389940Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi299923- 101912
- 66878
- 62855
- 53851
- 46849