Apple aikoo pysäyttää piraatit vahvalla DRM-tekniikalla:
http://macworld.idg.se/2.1038/1.138007
Apple pysäyttää piraatit DRM-tekniikalla
4
454
Vastaukset
- järisyttävää
Vai ihan kopioinninesto DRM-tekniikalla eli digitaalisella käyttöoikeuksien hallinnalla. Tulee ihan mieleen minun auto, jossa on luvattoman käyttöönoton esto, virtalukko. (se pysäyttää ainakin tumpelon varkaan, ei ammattilaista).
Niin mikä se uutinen tässä oli? - Miika...
Jokaisen ohjelman aitous tarkistetaan ajon aikana ja jos havaitaan laiton ohjelma, niin suoritus pysähtyy välittömästi. Samoin tietokoneisiin tulevat yksilölliset tunnukset joihin sitten sidotaan kaikki ohjelmat... huh huh...
Tähän verrattuna Windowsin aktivointi on alkeellinen..Apple ei varmasti tule toteuttamaan mitään tuollaista niin kauan kuin se ei ole myös Windowsissa. Viime vuosina Apple on päinvastoin keventänyt omien ohjelmiensa suojauksia. Se että tekniikka on olemassa ei vielä tarkoita alkuunsakaan että sitä myös käytettäisiin ainakaan muuhun kuin OS X:n generic PC -asennusten estoon, mihin sitä mun puolestani voi ihan hyvin käyttääkin kun asialle ei ole mulle merkitystä.
- jason-blue
RepeRuutikallo kirjoitti:
Apple ei varmasti tule toteuttamaan mitään tuollaista niin kauan kuin se ei ole myös Windowsissa. Viime vuosina Apple on päinvastoin keventänyt omien ohjelmiensa suojauksia. Se että tekniikka on olemassa ei vielä tarkoita alkuunsakaan että sitä myös käytettäisiin ainakaan muuhun kuin OS X:n generic PC -asennusten estoon, mihin sitä mun puolestani voi ihan hyvin käyttääkin kun asialle ei ole mulle merkitystä.
Jenkeissähän on patentoitava kaikki minkä vaan voi patentoida, koska muuten joku toinen patentoi ja haastaa käräjille.
Kylmä IP-sota.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2154178Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii692685Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3932401- 472333
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321561Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul5321350Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em951316- 571300
- 751273
Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles1251176