Vuorotyön ihanuus, vaimo

Eläke poeka.

työssä jouluna? Mukavaa se on ainakin minun mielestä. Saan olla rauhassa 8-10 tuntia/päivä. Ei tartte passata ketään. Syön ja nukun ja kerään voimia uuteen koitokseen, kun armon rouva saapuu kotiimme määräyksineen.

Olisi se mukavaa viettää joulua jossakin lomakohteessa, jossa kaikki on valmiina. Olen vihjaillut ja houkutellut vaimoani, että mennään johonkin kylpylään, tai lomapaikkaan, niin saa kumpikin vapaata.

Hänen mielestään nämä pienet joulu siivoukset ja ruokahommat voin minä kuulema aivan mainiosti tehdä muiden töitteni ohella kotonakin. Ei ole kuulema iso työ. Eikä ole tarvis lomailuun yhdessä.(hän itse käy 2-3kertaa lomalla/vuosi)

Kohta 31 vuotta minä ne olen tehnyt, oli hän vapaalla tai työssa.

Eniten minua on viime vuosina rassannut se että kun hän lähtee töihin niin hän sammuttaa valot ja teeveen ja laittaa oven lukkoon, vaikka minä olen läsnä siinä paikalla. Hän poistuu niin kuin minua ei olisi olemassakaan. Kummallista?

Ensi kesänä minä sanon että mökki myyntiin ja rahat puoliksi(vaikka kuulema on hänen rahoja tähän taloon laitettu). Sitten saa armon rouva tehdä hommat itse, kun kerta tietää ja osaa.

Minusta on tullut katkera ihminen. Ennen uskoin tasa-arvoon miesten ja naisten kesken. Yhteiseen rakkauteen ja toisen hellimiseen kaikin tavoin. En usko enää, ihminen on piru toiselle, jos se huomaa että toinen antaa periksi, ja voi toista kaiken hyvän varjolla kusettaa.

Naiset miettikää ennen kuin sanotte sen varman tuomionne, jonka yli ei miehet kävele?

22

938

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • HTZA

tunnut olevan, älä tee hätiköityjä päätöksiä ennen kuin kasvat. Tai taitaa olla myöhäistä.
      Ota vaan lelusi pois leikistä.
      Muuta kotipuoleen.

• Eläke poeka.

niin et ymmärtänyt. Oletko kaikille naisille solidaarinen sen vuoksi että ne yrittää alistaa miehen?

Tiedoksi sinulle : Ensi kesänä vapautuu kaiken osaava mies vapaille markkinoille. Ensisijainen toiveeni on että löytäisin ystävän tuosta rajan takaa. Elämää ymmärtävän NAISEN.

• suorittama alistaminen
        Eläke poeka. kirjoitti:

niin et ymmärtänyt. Oletko kaikille naisille solidaarinen sen vuoksi että ne yrittää alistaa miehen?

Tiedoksi sinulle : Ensi kesänä vapautuu kaiken osaava mies vapaille markkinoille. Ensisijainen toiveeni on että löytäisin ystävän tuosta rajan takaa. Elämää ymmärtävän NAISEN.

on kyllä erittäin harvinaista ainakin Suomessa. Etkö ole seurannut uutisointia miesten väkivallasta? E.U on kaksi kertaa huomauttanut Suomen perhe- ja naisiin kohdistuvasta väkivallasta. Se on nimittäin järkyttävää verrattuna muihin Euroopan maihin. Mutta jos yhteiskunta on väkivaltainen, on se sitä kaikilla tasoilla. Esim. Suomalaiset koirat ovat Eurooppalaisia väkivaltaisempia. Se perheväkivalta alkaa näkyä lemmikeissäkin.

• sinua-.-
        Eläke poeka. kirjoitti:

kahdella tuntemallani kaverillani on venäläinen
        vaimo."ällöttävän" onnelisia miehiä vuositolkulla
        naiset todella välittävät miehistään.AIDOSTI.
        jos ajattelee omaa avioliittoaan.lasten syntymän
        jälkeen minusta tuli talonmies,"mikä"otetaan
        käyttöön vain jos talossa on teknisiä ongelmia.
        suomalaisten naisten tulisi todella katsoa pei
        liin ja miettiä,kuka ja oikeastaan mikä sieltä
        peilistä tuijottaa takaisin.

• naiset.,.
        suorittama alistaminen kirjoitti:

on kyllä erittäin harvinaista ainakin Suomessa. Etkö ole seurannut uutisointia miesten väkivallasta? E.U on kaksi kertaa huomauttanut Suomen perhe- ja naisiin kohdistuvasta väkivallasta. Se on nimittäin järkyttävää verrattuna muihin Euroopan maihin. Mutta jos yhteiskunta on väkivaltainen, on se sitä kaikilla tasoilla. Esim. Suomalaiset koirat ovat Eurooppalaisia väkivaltaisempia. Se perheväkivalta alkaa näkyä lemmikeissäkin.

meitä miehiä alista,vaan nöyryyttää vuositolkulla
        miestä viedään kuin litran mittaa,vuositolkulla
        nielet kaiken,toiset kestää toiset ei,joillakin
        pää repeää,kun kuuntelet sitä ikuista vähättelyä.
        kuvittelet tekeväsi kaikki oikein lasten ja vaimon eteen,mutta ei.äkkiä edessäsi on täysin
        tuntematon outo ihminen,millä ei ole mitään
        tekemistä sen naisen kanssa johon rakastuit.
        omat tunteesi ovat edelleen samat,mutta vasta
        kaikua et saa.ei muuta kuin terveisiä perseestä.

• HTZA
        Eläke poeka. kirjoitti:

"Eläke poeka" taisin kääntää sen väärin.
        siksi heitin huumorilla tuon pojan.
        Mutta joo, rajojen ulkopuolelta löytyy nöyriä naisia, on aina hauskaa katsoa kun 190 senttinen köriläs kantaa olkapäällään riisisäkkiä ja 145 senttinen tummahiuksinen kaunotar kipittää vieressä.
        Rakkautta on monenlaista, ensinäkin on kaksipuoleista ja sitten toispuoleista.

Suomalainen on nainen on komea,ylpeä ja hellä.
        Vaatii tiukkoja ohjaksia ja sukimista karkeilla suaksilla.
        Sen kun opit saat maailman parhaan vaimon.

Itse olen taipuvainen uskomaan että miehenpuolet ja peräkammarinpojat poikkeilevat rajojen takana. Siellä saa sellaisetkin tuntea olevansa "miehiä", eli uskaltavat kerrankin korottaa äänensä ja "komentaa" akkansa petiin pylly paljaana.
        Ne tyttöparat kun useimmiten ovat ilman vaihtoehtoa.

Suomalainen nainen nautii asiasta vaikka nauraakin tyynyn alla salaa, rajantakaiset tekevät sen ihan oikeasta pelosta, joko fyysisen uhan pelosta tai karkoituksen pelosta tai sitten....

• stoori

Ja näin myös meillä kävi, "(vaikka kuulema on hänen rahoja tähän taloon laitettu)" Joita nyt olen maksellut pari vuotta. Mutta onni on nyt kun käskyttäjä on pois, vaikka tuloistani menee 75% vielä reilu 3 vuotta.

Kyllä miesten kannattaisi tosiaan kaksi kertaa miettiä, tuota naisen pitoa vaikka kuinka kävisi töissä!

• HTZA

tuo äiti tai täti on paras vaihtoehto.
        Pysykää niissä helmoissa vain.

• stoori
        HTZA kirjoitti:

tuo äiti tai täti on paras vaihtoehto.
        Pysykää niissä helmoissa vain.

oli mulle. Olen aivan varma siitä et olen elänyt kovemman ja raaemman elämän, kuin mitä sinä ikinä voit edes kuvitella.. poju!

Etkös täälläkin etsi sitä leskirouvaa autohallista!

• Talon maksaja.

Olisi se paljon halvempaa ja fiksumpaa vaikka ilotyttöjä käyttää silloin tällöin pahimpaan puutteeseen.
        Vaikka onhan naisia vielä pahemmassakin jamassa, eipä silti.
        Ja ovat heikompiakin astioita.

Tuntuu joskus, että koko avioliitto on paholaisen keksintöä.

• ja..
        Talon maksaja. kirjoitti:

Olisi se paljon halvempaa ja fiksumpaa vaikka ilotyttöjä käyttää silloin tällöin pahimpaan puutteeseen.
        Vaikka onhan naisia vielä pahemmassakin jamassa, eipä silti.
        Ja ovat heikompiakin astioita.

Tuntuu joskus, että koko avioliitto on paholaisen keksintöä.

Hyvää Joulua!

• Eläke poeka.

Aivan niinkuin olisi kirjoittanut hullujen huoneelle, ei päätä eikä häntää. Luultavasti monikaan ei ole lukenut loppuun asiaa ja miettinyt, kun jo ryhtyy sorvailemaan älytöntä vastaustaan.

Toivottavasti Suomessa on vielä järki-ihmisiä tai sitten minä olen piip...

• pistä posliinit

jakoon vaan!
      Kuiteskin...yritä pärjätä pyhien yli,sinnittele.
      Heti eka arkipäivänä hopihopi omaisuuden uusjakoon.
      toivoo tyttö takavasemmalta,myös päähänpotkittu!

• pikku-myy

älä edes mieti enää, vaan toteuta suunnitelmasi, mikä on pielessä on enää turhaa pohtia, sinulla asuu yhteisessä kodissanne ääliö, joten jätä ja suunta kohti uutta elämää,nauti niistä vuosista mitä elämä sinulle vielä antaa, hyvää Joulua.

• elämääsi

Älä kuule tuhlaa elämääsi tuollaisen naisen kanssa.Minulla oli asiat aikalailla samoin kun sinulla,mutta sillä erotuksella että ex-mieheni oli se "vuorolainen"Vasta kun eropaperit laitoin hän olisi ollut valmis edes keskustelemaan asioista,mutta kaikki tunteet oli kuolleet minulta,otin ja lähdin.Yksinäiseksi en itseäni ole tuntenut kun olin aina ollut yksin,(lapset oli tietysti minulla,)mutta hän ei halunnut kanssani mihinkään,ei lomalle,lenkille,teatteriin,kylpylään ei minnekkään.Työ oli se ykkönen,vapaat säästi omiin juttuihin.Nyt saan tehdä elämässäni asioita miten haluan,omalla tavallani.Mukavaa joulua toivon sinulle ja tulet huomaamaan on toisenlaisiakin naisia olemassa.

• tanssiva_tamma

on himpskatin huono motto kelle vaan, miehelle tai naiselle. Jos tulee väärin kohdelluksi jatkuvasti, täytyy tehdä omanarvontuntoisia päätöksiä!

• Tykkään olla tossun alla, koska mun tossun haltija on lempee ja aikas hempee.:)
        Tossa mun tossuttaja häärii jouluaskareita viimeistellen, kuusen koristeli jo ja nyt on huomisaamun puuroaterian valmistus käynnissä.

Aloittajan tilanne ei vaikuta hyvältä, joten ehkä hänen kannattaa tilannettaan justeerata.

• emw34 kirjoitti:

Tykkään olla tossun alla, koska mun tossun haltija on lempee ja aikas hempee.:)
        Tossa mun tossuttaja häärii jouluaskareita viimeistellen, kuusen koristeli jo ja nyt on huomisaamun puuroaterian valmistus käynnissä.

Aloittajan tilanne ei vaikuta hyvältä, joten ehkä hänen kannattaa tilannettaan justeerata.

Tietämätön kun olen.

Juu ei hän aamupuuroa valmista, vaan imellettyä perunalaatikkoa laittaa paistumaan.

Oli juur puhelimessa ja menee käymään katsomassa tyttären paistosten tilannetta.( asuu parin kiven heiton päässä)
        Tänä vuonna hän laittaa avomiehensä vanhemmille ja hänen(avom.) mummolle jouluateria.

• tanssiva_tamma
        emw34 kirjoitti:

Tietämätön kun olen.

Juu ei hän aamupuuroa valmista, vaan imellettyä perunalaatikkoa laittaa paistumaan.

Oli juur puhelimessa ja menee käymään katsomassa tyttären paistosten tilannetta.( asuu parin kiven heiton päässä)
        Tänä vuonna hän laittaa avomiehensä vanhemmille ja hänen(avom.) mummolle jouluateria.

Oikeen idyllistä Joulua sulle ja sun perheellesi. Nauttikaa!

• tanssiva_tamma kirjoitti:

Oikeen idyllistä Joulua sulle ja sun perheellesi. Nauttikaa!

Oikein hyvää ja iloista joulua, myös 'joukkueellesi'.

Ei muuta kuin rakennat sen joulupedin olkkarin lattialle ja aikuiset poikasi lakeijoiksi.:))

• Kusetettu kanssa.

Aika lailla samaa olen miettinyt. Että jättää koko ämmän, talo myyntiin ja rahat tasan kummallekin.
      Siinä sitten olisi, haluaa elää ja asua muutenkin kaikessa rauhassa. Vieraita ei saa käydä. Jos sattuu joku tulemaan, hän menee piiloon. Ja kun erosta puhun, ei passaa kuulemma. Kuka häntä sitten kuljettaa kaupassa ja hoitaa asiat talon ulkopuolelle.
      Voi että se osaa v****taa ja kovasti. Kun on aikuinen ämmä ja tuollainen.
      Lääkäriin ei lähde, mielestäni tarvitsisi psykiatria.
      Kai hän on sellainen narsisti, joista nyt on kovasti uutisoitu lähiaikoina.

Onneksi eron saa ilman toisen osapuolen hyväksyntääkin.
      Että tällainen tapaus.

• tai kuljetuspalvelun!

Netin kautta saa ruuatkin kaupasta jos asuu joillain tietyillä alueilla!
        Älä kärsi...anna palaa ja lähde...jätä kipot ja kapot,niitä saa uusia kaupasta!
        Ota rahana osas ja hanki parempi elämä!
        Voihan olla että sun onnesi odottaa oikeaa hetkeä ja astuu elämääsi juuri huomenna! Silloin on päätöksesi sun tehtävä kuitenkin!
        Kuusenhakumatkalla sananmukaisesti kompastut erääseen leskirouvaan ja se on siinä...entäs sitten...siitäpä jatkat kirtumista vai otatko kamppeesi ja muutat kotivävyksi!
        Rohkeasti nyt!
        T. tyttö takavasemmalta myös päähänpotkittu

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Keskisarja loisti A-studiossa, vauhkoontunut Sofia Virta munasi itsensä

Keskisarja taas puhui 100% faktaa maahanmuuttoon liittyen. Kokoomuksen Kaumalta tuli pari hyvää puheenvuoroa, joskin muu
      Maailman menoa
      552
      2800
    2. Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen

Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu
      Kajaani
      89
      2542
    3. Sä olet epävakaa

tai ainakin yrität onnistuneesti vaikuttaa siltä. Ei sun kanssa uskalla ruveta yhtään mihinkään, menis hommat ojasta all
      Ikävä
      21
      1611
    4. Rakastan ja ikävöin sinua

Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä
      Ikävä
      77
      1542
    5. Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa

Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo
      Ikävä
      110
      1480
    6. Vihjeketju naisille

Kirjoita tähän vihjeesi kaivatullesi.
      Ikävä
      69
      1394
    7. Mieti miten paljon yritin

Löytää yhteyttä kanssasi uudelleen sen väärinymmärryksen jälkeen. Koen etten tullut puoleltasi hyvin kohdelluksi mies😔
      Ikävä
      42
      1385
    8. Kurkkiiko myyrä jo

Milloin tulee kolostaan?
      Ikävä
      27
      1298
    9. Teräväkielinen Virta jauhotti totaalisesti sössöttävän Keskisarjan

Harvoin on noin suvereenia jauhotusta A-studiossa nähty. Ja minä äänestän demareita, joita ei oltu paikalle edes kutsut
      Maailman menoa
      309
      1276
    10. Haluatko tietää totuuden?

Olen kyllästynyt sinuun. Et herätä enää mielenkiintoa. Samat jutut x 100. Kuten narskuilla aina. Samalla tunnen myötätun
      Ikävä
      90
      1173
    Aihe