Voisiko joku kertoa, millaisia sivuvaikutuksia siitä voi tulla? Pelkään...
Arimidex -lääke
23
5416
Vastaukset
- Ira¤
nivelien jäykkyyttä on toisinaan,muita oireita en osaa yhdistää lääkkeihin.
- Anonyymi
Arimidex ilman reseptiä - https://https://topeuro-shop.com/buy-arimidex-fi.html?wm=11492&tr=8027
Sain tilaukseni ajallaan ja tabletit toimivat hienosti.
- ainakin kaikilla
mausteilla,hikoilua,hikoilua ja taas hikoilua,kuumia aaltoja,paino nousee kilon viikkovauhtia,nivelet kipeät,ei voi kävellä sataa metriä pidemmälle.
- mumsku
tuollaista välttämättä.Olen syönyt Arimidexia elokuusta-06,ei oikeastaan mitään sivuoireita,paitsi alkuun oli nivelkipua.Kävelemään pystyn ihan normaalisti.Hyvin sujuvat jokapäiväiset lenkit belgin kanssa.Ja ei ole pahemmin hikooiluakaan,enkä ole lihonutkaa.Taitaa tämäkin olla yksilöllistä.
- rinnaton
Sama minulla, hikoilua ja kuumia aaltoja, posket hohtaa kuin Naantalin aurinko yötä päivää,myös painon nousua,nivelissä en ole huomannut mitään erikoista.
- ihmelääke
rinnaton kirjoitti:
Sama minulla, hikoilua ja kuumia aaltoja, posket hohtaa kuin Naantalin aurinko yötä päivää,myös painon nousua,nivelissä en ole huomannut mitään erikoista.
no mutta kaksi positiivista ja kaksi negatiivista.
tasan menee. - jäädä kinkut
syömättä olen lihonut 17,kiloo muutamassa kuukaudessa arimideksin takia ja
liikkuminen ei onnisti postilaatikkoa pidemmälle enää
no,ikääkin on jo rapiat viiskymmentä.kyllä oon sitä mieltä että lääkitys lihottaa ainakin minnua,sanokoot toiset sitten mitä vaan.ja lihava olin ennen lääkitystäkin mitä nyt ylipainoo
eikä ainakaan laihduta. - olet syönyt
mumsku kirjoitti:
tuollaista välttämättä.Olen syönyt Arimidexia elokuusta-06,ei oikeastaan mitään sivuoireita,paitsi alkuun oli nivelkipua.Kävelemään pystyn ihan normaalisti.Hyvin sujuvat jokapäiväiset lenkit belgin kanssa.Ja ei ole pahemmin hikooiluakaan,enkä ole lihonutkaa.Taitaa tämäkin olla yksilöllistä.
puolikin vuotta saatat olla eri mieltä kuin nyt.
elokuusta joulukuuhun on kyllin lyhyt aika antaa mitään tietoa.
ajan mittaan ne oireet alkaa sinullekkin,ei voi mittään. - elokuusta-06
olet syönyt kirjoitti:
ajan mittaan ne oireet alkaa sinullekkin,ei voi mittään.joulukuuhun - 07...on jo ei ihan lyhyt aika.
- kertyy aina
jäädä kinkut kirjoitti:
syömättä olen lihonut 17,kiloo muutamassa kuukaudessa arimideksin takia ja
liikkuminen ei onnisti postilaatikkoa pidemmälle enää
no,ikääkin on jo rapiat viiskymmentä.kyllä oon sitä mieltä että lääkitys lihottaa ainakin minnua,sanokoot toiset sitten mitä vaan.ja lihava olin ennen lääkitystäkin mitä nyt ylipainoo
eikä ainakaan laihduta.enemmän helpommin mitä ikääkin kertyy, jos on taipumusta siihen. Minulla sataa kiloa lähentelee, kymmenen kiloa tullut vuodessa, nyt pitäisi ruveta syömään tuota lääkettä!
Mutta toisaalta: olen nähnyt syöpäsairaita, toosi laihoja, ehkä parempi sittenkin näin... - sirpale
olet syönyt kirjoitti:
ajan mittaan ne oireet alkaa sinullekkin,ei voi mittään.Arimidexin syöntiä. Ensimmäinen puoli vuotta oli pahemmat mitä niveliin tulee, sitten alkoi kai elimistöni hiljalleen tottua siihen. Hiusten lähtöä oli jonkinverran, unettomuutta, ja paikkojen kuivumista. Unettomuus voi tietysti johtua mistä vaan...syövästä, pelosta ym. Kaikenkaikkiaan minun kohdallani arimidexin sivuvaikutukset jäivät aika vähäisiksi.
rinnaton kirjoitti:
Arimidex - http://genericmedstonorth.com/?wm=11492&tr=8027 Sain tilaukseni ajallaan ja tabletit toimivat hienosti.
- ollut vuodesta 2005
Olen päässyt ilmeisen vähällä. Ensimmäisen vuoden aikana oli hikoilua, vieläkin kesäkuumilla enemmän kuin terveenä ollessa. Painoa ei ole tulut lisää. Mutta paikat ovat kuivuneet. Ja valtava mielialojen vaihtelu raivosta onnellisuuteen!! Pinna on lyhentynyt!! Eli hermostun helposti ja silloin myös saattaa tulla hikoilukohtaus.
- Ira¤
minullekkin,sytostaattihoitojen,ja Aridimexin jälkeen yli 10kg joten kinkut jäi väliin.Tiedä sitten mistä johtuu,ehkä kun käskettiin vähän väliä syödä jotakin hoitojen aikaan.
- erilaisia kun ollaan
Ira¤ kirjoitti:
minullekkin,sytostaattihoitojen,ja Aridimexin jälkeen yli 10kg joten kinkut jäi väliin.Tiedä sitten mistä johtuu,ehkä kun käskettiin vähän väliä syödä jotakin hoitojen aikaan.
ja pystyit syömään,hyvä juttu,mä en pystynyt syömään mitään ja heikkona makoilin sängyssä hoitojen aikoina...
- lopetusoireet?
Pian on 5 vuotta kulunut kohtuullisin oirein? mietin, että mitä sen jälkeen kun hormoneja on taas jonkin verran? Eli jälleen vaihdevuosioireet päälle??
- -ra
Arimideks söin 3 vuotta,jalkoihin on jäänyt pysyvät säryt.en tied' ä jphtuvatko kivut siitä
- ei kävele
kerroit että kävelit 10 km vähintään ,sitä ei voi tehdä kipeillä jaloila, sen tietää jokainen?
- 9++1+6
Onko uusia kokemuksia? Esim. 5 vuoden käytön jälkeen?
- 9999
Odotan vastauksia .)
- rs nyt
9999 kirjoitti:
Odotan vastauksia .)
Hienoa että on tähän syöpään löydetty lääke, sitähän ei ole kaikkiin rintasyöpiin tehty.Olkaa onnelisia jotka saatte tätä antihormoonia ja syöpä pysyy poissa.
- -ra
6 vuotta Arimedeksin jälkeen jaljoihin jäänyt turvotusta ja kipua,kiitos kuitenkin elinpäivistä
- Kokkeilehan siehki
Hupsista,miunkin jahlat olivat kippeinä,kunnes lääkäri sanonhoi ethä pithää lopehtaa röökin poletelu, ja kuis ihanhsati kävikään, teihn mithä lääkärhi määhräs ja lopehtin tuphkoinhin, jalkha kipu hävishi,kokkeileha -rrha siehkin :) Nyt on verehkiertho kunhossa eikhä oo mithää kippui :)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä602047Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1661698Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701408Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2431379Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2331321Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3421185- 811156
- 1281155
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3481097Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3181086