Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Arimidex -lääke

onko kenellä?

Voisiko joku kertoa, millaisia sivuvaikutuksia siitä voi tulla? Pelkään...

23

4869

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ira¤

      nivelien jäykkyyttä on toisinaan,muita oireita en osaa yhdistää lääkkeihin.

    • ainakin kaikilla

      mausteilla,hikoilua,hikoilua ja taas hikoilua,kuumia aaltoja,paino nousee kilon viikkovauhtia,nivelet kipeät,ei voi kävellä sataa metriä pidemmälle.

      • mumsku

        tuollaista välttämättä.Olen syönyt Arimidexia elokuusta-06,ei oikeastaan mitään sivuoireita,paitsi alkuun oli nivelkipua.Kävelemään pystyn ihan normaalisti.Hyvin sujuvat jokapäiväiset lenkit belgin kanssa.Ja ei ole pahemmin hikooiluakaan,enkä ole lihonutkaa.Taitaa tämäkin olla yksilöllistä.


      • rinnaton

        Sama minulla, hikoilua ja kuumia aaltoja, posket hohtaa kuin Naantalin aurinko yötä päivää,myös painon nousua,nivelissä en ole huomannut mitään erikoista.


      • ihmelääke
        rinnaton kirjoitti:

        Sama minulla, hikoilua ja kuumia aaltoja, posket hohtaa kuin Naantalin aurinko yötä päivää,myös painon nousua,nivelissä en ole huomannut mitään erikoista.

        no mutta kaksi positiivista ja kaksi negatiivista.
        tasan menee.


      • jäädä kinkut

        syömättä olen lihonut 17,kiloo muutamassa kuukaudessa arimideksin takia ja
        liikkuminen ei onnisti postilaatikkoa pidemmälle enää

        no,ikääkin on jo rapiat viiskymmentä.kyllä oon sitä mieltä että lääkitys lihottaa ainakin minnua,sanokoot toiset sitten mitä vaan.ja lihava olin ennen lääkitystäkin mitä nyt ylipainoo
        eikä ainakaan laihduta.


      • olet syönyt
        mumsku kirjoitti:

        tuollaista välttämättä.Olen syönyt Arimidexia elokuusta-06,ei oikeastaan mitään sivuoireita,paitsi alkuun oli nivelkipua.Kävelemään pystyn ihan normaalisti.Hyvin sujuvat jokapäiväiset lenkit belgin kanssa.Ja ei ole pahemmin hikooiluakaan,enkä ole lihonutkaa.Taitaa tämäkin olla yksilöllistä.

        puolikin vuotta saatat olla eri mieltä kuin nyt.
        elokuusta joulukuuhun on kyllin lyhyt aika antaa mitään tietoa.
        ajan mittaan ne oireet alkaa sinullekkin,ei voi mittään.


      • elokuusta-06
        olet syönyt kirjoitti:

        puolikin vuotta saatat olla eri mieltä kuin nyt.
        elokuusta joulukuuhun on kyllin lyhyt aika antaa mitään tietoa.
        ajan mittaan ne oireet alkaa sinullekkin,ei voi mittään.

        joulukuuhun - 07...on jo ei ihan lyhyt aika.


      • kertyy aina
        jäädä kinkut kirjoitti:

        syömättä olen lihonut 17,kiloo muutamassa kuukaudessa arimideksin takia ja
        liikkuminen ei onnisti postilaatikkoa pidemmälle enää

        no,ikääkin on jo rapiat viiskymmentä.kyllä oon sitä mieltä että lääkitys lihottaa ainakin minnua,sanokoot toiset sitten mitä vaan.ja lihava olin ennen lääkitystäkin mitä nyt ylipainoo
        eikä ainakaan laihduta.

        enemmän helpommin mitä ikääkin kertyy, jos on taipumusta siihen. Minulla sataa kiloa lähentelee, kymmenen kiloa tullut vuodessa, nyt pitäisi ruveta syömään tuota lääkettä!

        Mutta toisaalta: olen nähnyt syöpäsairaita, toosi laihoja, ehkä parempi sittenkin näin...


      • sirpale
        olet syönyt kirjoitti:

        puolikin vuotta saatat olla eri mieltä kuin nyt.
        elokuusta joulukuuhun on kyllin lyhyt aika antaa mitään tietoa.
        ajan mittaan ne oireet alkaa sinullekkin,ei voi mittään.

        Arimidexin syöntiä. Ensimmäinen puoli vuotta oli pahemmat mitä niveliin tulee, sitten alkoi kai elimistöni hiljalleen tottua siihen. Hiusten lähtöä oli jonkinverran, unettomuutta, ja paikkojen kuivumista. Unettomuus voi tietysti johtua mistä vaan...syövästä, pelosta ym. Kaikenkaikkiaan minun kohdallani arimidexin sivuvaikutukset jäivät aika vähäisiksi.


      • rinnaton kirjoitti:

        Sama minulla, hikoilua ja kuumia aaltoja, posket hohtaa kuin Naantalin aurinko yötä päivää,myös painon nousua,nivelissä en ole huomannut mitään erikoista.

        Arimidex - http://genericmedstonorth.com/?wm=11492&tr=8027 Sain tilaukseni ajallaan ja tabletit toimivat hienosti.


    • ollut vuodesta 2005

      Olen päässyt ilmeisen vähällä. Ensimmäisen vuoden aikana oli hikoilua, vieläkin kesäkuumilla enemmän kuin terveenä ollessa. Painoa ei ole tulut lisää. Mutta paikat ovat kuivuneet. Ja valtava mielialojen vaihtelu raivosta onnellisuuteen!! Pinna on lyhentynyt!! Eli hermostun helposti ja silloin myös saattaa tulla hikoilukohtaus.

      • Ira¤

        minullekkin,sytostaattihoitojen,ja Aridimexin jälkeen yli 10kg joten kinkut jäi väliin.Tiedä sitten mistä johtuu,ehkä kun käskettiin vähän väliä syödä jotakin hoitojen aikaan.


      • erilaisia kun ollaan
        Ira¤ kirjoitti:

        minullekkin,sytostaattihoitojen,ja Aridimexin jälkeen yli 10kg joten kinkut jäi väliin.Tiedä sitten mistä johtuu,ehkä kun käskettiin vähän väliä syödä jotakin hoitojen aikaan.

        ja pystyit syömään,hyvä juttu,mä en pystynyt syömään mitään ja heikkona makoilin sängyssä hoitojen aikoina...


    • lopetusoireet?

      Pian on 5 vuotta kulunut kohtuullisin oirein? mietin, että mitä sen jälkeen kun hormoneja on taas jonkin verran? Eli jälleen vaihdevuosioireet päälle??

    • -ra

      Arimideks söin 3 vuotta,jalkoihin on jäänyt pysyvät säryt.en tied' ä jphtuvatko kivut siitä

      • ei kävele

        kerroit että kävelit 10 km vähintään ,sitä ei voi tehdä kipeillä jaloila, sen tietää jokainen?


    • 9++1+6

      Onko uusia kokemuksia? Esim. 5 vuoden käytön jälkeen?

      • 9999

        Odotan vastauksia .)


      • rs nyt
        9999 kirjoitti:

        Odotan vastauksia .)

        Hienoa että on tähän syöpään löydetty lääke, sitähän ei ole kaikkiin rintasyöpiin tehty.Olkaa onnelisia jotka saatte tätä antihormoonia ja syöpä pysyy poissa.


    • -ra

      6 vuotta Arimedeksin jälkeen jaljoihin jäänyt turvotusta ja kipua,kiitos kuitenkin elinpäivistä

    • Kokkeilehan siehki

      Hupsista,miunkin jahlat olivat kippeinä,kunnes lääkäri sanonhoi ethä pithää lopehtaa röökin poletelu, ja kuis ihanhsati kävikään, teihn mithä lääkärhi määhräs ja lopehtin tuphkoinhin, jalkha kipu hävishi,kokkeileha -rrha siehkin :) Nyt on verehkiertho kunhossa eikhä oo mithää kippui :)

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      81
      2087
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1798
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      19
      1677
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      21
      1480
    5. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      65
      1433
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      76
      1348
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      20
      1344
    8. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1302
    9. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1274
    10. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      11
      1245
    Aihe