Elämäni koira. On niin ikävä.
http://www.kenneljudysmagician.kotisivukone.com/files/kenneljudysmagician.kotisivukone.com/jennamuisto.jpg
Rakas on poissa
12
664
Vastaukset
ja juuri sitten vielä joulun alla. Aika joka herkistää muutoinkin.
Osanotto sinulle täältä meiltä- n.sorsa
tässä minun elämäni koira ylhäällä isä ja äiti vasenmalla urokseni ja oikealla hänen poikanssa, kaikki on koirien taivaassa, mutta muistoissa elää varmaan jokaisella elämänsä koirat koko eliniän positiiviset semmoiset.
Kuvat isästä ja äidistä otettu eräästä aa..-lehdestä, uroksen kuva on surkea, mutta hänen komea poikansa näkyy, kunnolla.
Stemppiä sinulle itselläkin on ikävä elämäni koiraa ajoittain, suru vähenee mutta muistot jää, niin koira rakkaista, kun ihmis rakkaista.
http://s185.photobucket.com/albums/x59/Nikolai_013/?action=view¤t=Kuva119.jpg - Sisu-haukku
Koitahan nyt jaksaa ja muistella niitä hyviä hetkiä.
- vekara
Otan osaa, paljon halauksia ja enkeleitä.
Jaksamista surun keskellä, kaunis Jenna loistaa tähtenä taivaallasi.
Lämmintä joulua sinulle ja läheisillesi.
http://www.indigo.org/rainbowbridge_ver2.html- Miitukka
Näihin tunteisiin ei aina löydy sanoja... :(
Onneksi sinulla on kauniit muistot yhteisestä ajastanne, jotka eivät haalistu vaan kultaantuvat.
Suru hellittää ajan myötä, ikävä ei koskaan.
Voimia sinulle! noihin vuosiin mahtuu niin paljon muistoja rakkaasta ystävästä.
voimia sinulle.osanotto teille.
"Vaan ylitse kaikkien kyynelten
tuhat muistoa meitä lohduttaa.
Ne tallessa päivien menneiden
- tuhat muistoa kultaakin kalliimpaa."- paivansadeko
kaikille. Elämä ja arki jatkuu. Muut karvakorvat tuovat lohtua.
Tänään mummon hauta saa loppusilauksen, siinä kotikuusen alla on hyvä olla. Osanotot.
Tuohon ei ikinä totu.Joka kerta se on yhtä raskasta.
Ikävä helpottaa ajan kanssa,mutta kaikki rakkaat muistot onneksi jää.- Tuija ja Rocky
Voi kun itku tuli Jennan poismenosta:(
Ritan poismenosta tuli 27.12-07 kaksi vuotta:(
Olikos Jenna ja Rita sisaruksia? Nyt en kyllä muista.Halit sinulle ja voimia!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101074
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82814Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264596Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17585- 65531
- 93521
- 26502
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 43476
- 47427