Saako laukaisutikku jäädä näkyviin, vai tuleeko se peittää ohuelti lumella? Voiko laukaisutikkuun kiinnittää havun naamioinniksi?
Ketun jalkanaru
5
3831
Vastaukset
- kara
Voit peitellä sen laukaisu viiksen kevyesti lumella.Ite en heitä havuja päälle.Tiiä siitä miten muut tekevät.
- viisas kuin...
Voihan siihen laittaa päälle mitä vain kevyttä hajutonta ja ehdottomasti peittää lumella.
Mutta itselläni on kyseisistä sankanaruista erittäin huonoja kokemuksia. Neljä kertaa on kettu astunut viikselle, mutta kertaakaan se ei ole lauennut. On liian jäykkä laukaisu.Eikä sitä pysty mitenkään herkistämään. Ei missään nimessä korvaa sitä putkiloukkua.
Kertokaapa joku olettekop saaneet sillä sankamallilla. - pikku peto
viisas kuin... kirjoitti:
Voihan siihen laittaa päälle mitä vain kevyttä hajutonta ja ehdottomasti peittää lumella.
Mutta itselläni on kyseisistä sankanaruista erittäin huonoja kokemuksia. Neljä kertaa on kettu astunut viikselle, mutta kertaakaan se ei ole lauennut. On liian jäykkä laukaisu.Eikä sitä pysty mitenkään herkistämään. Ei missään nimessä korvaa sitä putkiloukkua.
Kertokaapa joku olettekop saaneet sillä sankamallilla.asiasta. Ite olen pyytänyt kettuja jalkanaruilla n.7-vuotta ja saanut kymmeniä kettuja juuri jousimallin narulla. Jokainen kettu joka on polkassu viikseen niin on varmasti jääny. Laukasun pystyy säätämään vääntelemällä viikseä, tosin omatekoiset jouset ovat parempia mitä kaupan ja paljon herkempiä.
- eräpale
pikku peto kirjoitti:
asiasta. Ite olen pyytänyt kettuja jalkanaruilla n.7-vuotta ja saanut kymmeniä kettuja juuri jousimallin narulla. Jokainen kettu joka on polkassu viikseen niin on varmasti jääny. Laukasun pystyy säätämään vääntelemällä viikseä, tosin omatekoiset jouset ovat parempia mitä kaupan ja paljon herkempiä.
jousimallit on mielestäni paljo parempia kuin putkimallit. ne tarttee vaan painaa jälkeen ja heitellä vitilunta päälle. tosin naru tulee pihkata ja hieroa havuilla huolellisesti. näin oon ainaki saanu kettuja.
- jorema
viisas kuin... kirjoitti:
Kertokaapa joku olettekop saaneet sillä sankamallilla.Putkimallista taasen itsellä huonoja kokemuksia, rojut putken sisällä tuppaa jäätymään kiini mikäli keli käy suojasana.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 132600
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831619Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä731435Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2571432Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2331332Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121120Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041069Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1341050- 92993
Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65983