Ronja

Pete

Ohessa täysin nimimerkki Tiltun pyynnöstä tehty tilaustyö. Häneltä sain niin aiheen kuin paljon yksityiskohtiakin. Olen kirjoittanut jutun preesensiin ja aika puhekieliseksi korostaakseni sitä, että jutun kertoja on kaksikymppinen. Mitä minä en enää toki ole, joskin siinä mainittu pukeutumiskaava oli kyllä minullekin aikoinaan hyvin tuttu.

Pete
[email protected]

Ronja

-Otas noi aurinkolasit pois vähäksi aikaa. Näytän taksikuskille silmäni. Se haluaa varmistaa etten ole aineissa ennen kuin uskalsi ottaa mut kyytiin. Istahdan takapenkille. Nahkahousuni natisevat nahkaistuinta vasten. Annan osoitteen ja kuski alkaa vähän anteeksipyytävään sävyyn selittämään miten niitä kaikenlaisia huumehörhöjä on liikkeellä. –Joo, sanon laiskasti. Vuoteen en ollut polttanut pilveä, ja muihin aineisiin en ollut koskaan koskenutkaan, vaikka niitä takahuoneissa usein tyrkytettiin. Mutta tiesin tämän jo ennestään: nahkahousut, nahkarotsi ja pitkä mustaksi värjätty tukka herätti aina myös poliisien ja tullimiesten huomion.

Kiertueen viimeinen keikka oli takana, ja Tampereelta tultiin tänään takaisin. Olo oli hyvä; en ollut juurikaan osallistunut päättäjäisjuhliin, joissa Ride heilui kuninkaana: litran viskipullo ja kaksi 16-vuotiasta misua –sex and drugs and rock’n’roll!!! No, kaveri on todellakin basisti ja sen verran ruma ettei ilman bändijulkisuutta koskaan pääsisi panolle. Ihme ettei se yrittänyt hajottaa hotellihuonetta, suuren maailman tyyliin…

Pilveä en enää polta, mutta silti mä olen koukussa. Ronjaan. Ja sinne mä olen nytkin menossa. Bändikaverit sitä ihmettelee, mutta ei ne uskalla vittuilla kun mä teen kaikki meidän biisit. Ronja nimittäin painaa enemmän kuin mä, ja mä oon sentään melkein 190-senttinen kundi. Me tavattiin puoli vuotta sitten yhdellä keikalla. Ronjalla oli pitkät kirkkaanpunaiseksi värjätyt hiukset, kulmarengas, piikki ja rengas alahuulessa, sellanen tribaaliköynnös vasemmassa kädessä. Ja upee hymy. Se vaikutti heti tosi mukavalta, mutta varsinaisesti mä olin myyty kun me nussittiin ensimmäisen kerran. Mulle aukesi ihan uusi maailma…

Kuski lopettaa huumekeskustelunsa ja keskittyy vaihteeksi ajamiseen. Pelkästä odotuksesta mä tunnen miten kulli turpoaa nahkahousun puntissa. Ronjan mieliksi mä olen jättänyt kalsarit veke. Se tykkää kattoa miten kalu pullistelee housuissa. Ja se haluu nähdä miten mä runkkaan. Se pyytää usein että mä vedän käteen ja se asettuu oikein katsomaan miten käsi liikkuu kullin varrella ja pallit vähän heiluu. Ja kyllä se muakin kiihottaa, varsinkin kun se nuolee vieressä punaisella kielellä mustia huuliaan… Samalla se levittää reisiään ja hieroo posliinipilluaan.

Me ei olla nähty pariin kuukauteen. Hyvä että skidi on Ronjan mutsilla. Me päästään heti asiaan eikä vasta iltasadun jälkeen... Mä kysyin kerran Ronjalta kuka sen skidin faija oli. Se sano vaan että se jätkä oli erehdys. Kyllä se siten nauro kun mä kysyin että asuuks tää Erehdys stadissa… Harvalla on kaksikymppisenä skidiä. Musta tuntuu kai sen takia usein että Ronja on mua vanhempi, vaikka mä oon jo 23. Tai sitten se johtuu siitä että se on noita. Se todella on. Noitunut mut.

Maksan ja nousen taksista. Vaistomaisesti katon heti kolmannen kerroksen ikkunaan. Punainen tukka vilahtaa siellä. Se tietää odottaa. Soitan ovikelloa ja Ronja avaa. Mä haukon henkeä. Sillä on päällä joku uusi musta korsetti, mikä nostaa sen valtavat tissit kuin tarjottimelle. Se sanoo vain pehmeästi ”Moi”. Kävelen sisään ja suljen oven. Me suudellaan. Sen kieli leikkii mun suussa ja huulilla. Mulla alkaa seistä. Se vaistoaa sen heti. Noita. Kaiken lisäksi se tarttuu näkemättä kiinni just oikeaan punttiin, eli siis siihen vasempaan jossa mulkku kurkottaa kohti puolireittä.

Ronjan käsi hivelee nahkahousujen päältä mun kullia, ja mä suljen silmät nautinnosta. Mä en ole edes runkannut pariin viikkoon kun mä olen odottanut vaan tätä… Ronja puraisee mua leuasta. Mä puristelen sen tissejä; ne tuntuu jumalaisilta. Ronja kumartuu ja käy polvilleen mun eteen. Mä tunnen sen lämpimät huulet nahkahousujen läpi; ne vaeltavat pitkin mulkun vartta edes takas. Kädet availee jo niittivyötä. Riiiits. Nahkahousujen vetskari aukeaa ja Ronja hihittää tyytyväisenä: ei kalsareita.

Ronja vetää housuja alaspäin ja äkkiä ne on polvissa. Kulli pompahtaa pystyyn niin että se läiskähtää nahkatakkia vasten. Taas Ronja hymyilee tyytyväisenä: mä olen ajanut palleista karvat pois koska se tykkää siitä. Siitä on mukava nuoleskella paljaita palleja. Nytkin se hymyilee irstaasti ja kuljettaa kieltään pitkin mun pusseja. ”Runkkaa vähän” se sanoo. Mä tartun kulliin kiinni ja vetelen muutaman vedon. Pallit pomppii sen pitkän, leveän kielen päällä…

Ronja nousee pystyyn ja mä otan bootsit ja housut pois. Paidan ja rotsin mä jätän päälle. Me mennään makuuhuoneeseen. Ma tartun takaapäin kiinni sen rinnoista ja suutelen niskaa ja olkapäitä. Niskaan on tatuoitu lohikäärme. Mä puraisen sitä ja näykin kaulaa. Ronja huokaa. Se tykkää puremisesta ja vähän kovakouraisemmasta menosta. Se on tosi kiihottavaa. Mä olen kyllästynyt anorektikko-misuihin, joitten kanssa saa pelätä koko ajan että ne menee rikki kun niitä nussii. Ronjassa on vastusta…

Mä nostan pikku hiljaa sen hameen helmaa samalla kun näykin ja suutelen niskaa. Ihanat, pehmeet reidet, ja sitten mä tunnen sen sormissani: Ronjan kostea posliinpillu. Hyväilen sitä päältä ja Ronja voihkaisee ja levittää lisää jalkojaan. Työnnän yhden sormen pilluun, sitten toisenkin. Ronja on jo tosi kosteena… Se runkkaa hellästi samaan aikaan mun kullia. ”Nuole mun pillua…” Ronja kuiskaa ja käy sängylle. Ottaa hameen pois ja levittää reidet.

Mä käyn polvilleni sängyn viereen ja alan lipoa Ronjan ihanaa turvonnutta pillua. Kuuluu litinää ja maiskahtelua ja Ronjan huohotusta. Mä vetelen pitkiä lipaisuja peppureiästä klitorikselle asti ja välillä lirputtelen klitorista. Sitten mä tuikin kieltä sisälle sen pilluun. Mä nostan pääni ja kysyn: ”Onks se laatikossa?” ”Joo”, Ronja vastaa. Haen yöpöydän laatikosta uuden leikkikalun, jumalattoman ison tekokyrvän. Se on varmaan 30 senttiä pitkä ja helvetin paksu. Nyt kun Ronjan pillu on aivan märkä, mä työnnän sitä varovasti sisään samalla kun nuolen klittaa. Tää on Ronjan erikoisherkkua. Mä ihmettelen itsekin kun se jättikalu uppoaa pilluun sentti sentiltä. Ronja huutaa ja voihkii jo sen verran lujaa, että kohta naapurit hermostuu.

Klitta on jo ihan turvonnut ja tönköttää pystytyssä kun mä nuoleskelen sitä. Ronja pyörittää persettään ja voihkii. Nyt mä en enää kiusaa vaan painan suun klittaa vasten ja nuolen sille orgasmin. Ronjaa huutaa ja kouristelee jättikalu pillussaan. Se on niin kiihottavan näköistä että mä melkein ruikin vaikken edes koske kaluun. Vähän ajan päästä vedän tekokyrvän pois ja menen Ronjan viereen sängylle. Ronja katsoo mua hymyillen. Mä tiedän että se pitää näkemästään: kundi sen sängyllä nahkatakki päällä ja kyrpä pystyssä…

Multa meinaa taju mennä kun Ronja tarttuu kiinni kulliin ja lipaisee sen päätä. Sitten koko terska katoaa sen mustien huulien väliin. Ronja lutkuttaa kullia ja katsoo samalla härskin näköisenä mua silmiin. Toisella kädellään se sivelee mun palleja. Tekee niin saatanan hyvää, mutta mä en halua vielä laueta. Mä haluan nussia Ronjaa takaapäin. ”Onks nekin laatikossa” saan ähkäistyä. Ronja lopettaa kullin imemisen ja nyökkää hymyillen. Kierähdän yöpöydän vireen ja laatikon perältä ne löytyvät: metalliset käsiraudat…

Ronja hymyilee kiihottuneen näköisenä. Se ottaa korsetin pois ja ojentaa kädet esiin kuin jenkkiläisissä poliisisarjoissa. Käsiraudat napsahtavat paikoilleen. Haen eteisestä housujen niittivyön ja kiinnitä niillä käsiraudat sängyntolppaan. Ronja on nyt kontillaan edessäni, kädet raudoissa… Uskomattoman kiihottava näky: Ronjan hiukset liekehtii selkää pitkin melkein perseeseen asti, hiusten alta vilahtaa sen tribaali tatska ja sen ihana leveä perse keinuu hitaasti, odotellen.

Työnnän kullin nautinnollisesti hieman raollaan olevien, turpeiden pillunhuulien väliin. Parin kolmen työnnön jälkeen mä olen pohjassa. Uskomaton tunne: pehmeä, liukas, ihana pillu joka välillä tuntuu supistelevan mun kullin ympärillä. Mä kurkotan käteni Ronjan jättitisseille ja alan hieroa ja nipistellä nännejä, vähän lujempaakin. Ronja voihkii ja mä tunnen miten nännit kovettuu. Mä alan nussia kovempaa, pohjaan asti. Ja tästä Ronja tykkää. Mä isken sitä avokämmenellä perseelle! Ensin varovasti ja sitten vähän kovempaa. Ronjalta pääsee joka iskun jälkeen ”Ooooh” ja se työntää persettään yhä enemmän vastaan.

Mä läiskin Ronjan rehevää persettä ja näen että se alkaa jo vähän punottaa. ”Ihanaa, oi, ihanaa, joo nussi, nussi mua” Ronja läähättää. Lyön vielä muutaman iskun avokämmenellä melkein täydellä voimalla ja tunnen miten Ronja alkaa laueta. Mä en voi enää pidätellä, vaan tartun kiinni sen perseeseen ja työnnän kullin raivokkaasti pohjaan asti vielä muutaman kerran ja roiskin mylvien spermat Ronjan ihanaan pilluun.

Vedän mulkun ulos että maiskahtaa ja jään katsomaan miten sperma alkaa valua ulos pillusta. Ronja saa melkein hysteerisen naurukohtauksen kun en heti tahdo löytää käsirautojen avainta yöpöydän laatikon pohjalta. Löytyihän se lopulta. Avaan käsiraudat ja otan nahkatakin pois päältä. ”Ihanaa kun sä tulit”, Ronja sanoo. Sanon etten voinut olla tulematta.

7

5410

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MissSexy

upeeta tekstiä! Tämä mies se taitaa tietää mistä kirjottaa... upee tarina, lisää!!!

• Vivian

Kiitos Petelle hyvästä kirjoituksesta!

• ellu

(Vedän mulkun ulos että maiskahtaa) (((haaahaaa kuinka herkullista,,, muuten vitun mitätön...

• Pete

Nyt näyttää siltä, että olen loukannut jonkun hyvää makua... Jo otsikosta "Voi helvetti" sekä kommentista "mmuten vitun surkee" huomaa, että kyseessä on todella herkkä kaunosielu, jonka parhaimpia tuneita olen loukannut. Esitän syvimmät pahoitteluni tapahtuneen johdosta...

Pete

• kultsi
        Pete kirjoitti:

Nyt näyttää siltä, että olen loukannut jonkun hyvää makua... Jo otsikosta "Voi helvetti" sekä kommentista "mmuten vitun surkee" huomaa, että kyseessä on todella herkkä kaunosielu, jonka parhaimpia tuneita olen loukannut. Esitän syvimmät pahoitteluni tapahtuneen johdosta...

Pete

Älä turhaan keltää anteex pyytele...ethä sä voi kaikkii miellyttää, mut varmasti useampia miellytät!
        "Vitun surkee" kyllä vaatis vähä perustelujakin...
        Sun tarinat on upeita ja kiihottavia!
        Tack så mycket!!

• Pete
        kultsi kirjoitti:

Älä turhaan keltää anteex pyytele...ethä sä voi kaikkii miellyttää, mut varmasti useampia miellytät!
        "Vitun surkee" kyllä vaatis vähä perustelujakin...
        Sun tarinat on upeita ja kiihottavia!
        Tack så mycket!!

Kiitos kaikille kannustavasta palautteesta. Se hivelee minua - ja juuri oikeasta paikasta...

Pete

• Sivun

Sivua päivitän

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Upea peppuisella naisella

Upea peppuisella naisella on upea peppu.
      Ikävä
      100
      6484
    2. Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta

Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t
      Tornio ja Haaparanta
      30
      3873
    3. törniöläiset kaaharit haaparannassa

isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/
      Tornio ja Haaparanta
      28
      3260
    4. Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!

https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu
      Maailman menoa
      376
      1774
    5. Mihin se sysipska hävisi?

Katso Frida Kahlo elämäkerta ja opi.
      Ikävä
      33
      1408
    6. Upea peppuisella miehellä

Upea peppuisella miehellä on upea peppu.
      Ikävä
      27
      1350
    7. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      47
      1023
    8. Anteeksi kulta

En oo jaksanut pahemmin kirjoitella, kun oo ollut tosi väsynyt. Mut ikävä on mieletön ja haluisin kuiskata korvaasi, hyv
      Ikävä
      11
      976
    9. Perttu Sirviö laukoo täydestä tuutista - Farmi Suomi -kisaajista kovaa tekstiä "Pari mätää munaa..."

Ohhoh, Farmilla tunteet alkaa käydä kuumana, kun julkkiksia tippuu jaksosta toiseen! Varo sisältöpaljastuksia: https:
      Tv-sarjat
      11
      910
    10. Tykkään susta todella

Paljon. Olet ihana ❤️
      Ikävä
      42
      879
    Aihe