Lapsi kertoi naapurissa,että äiti syö lamppuja.
Mies kysyi että miten se on mahdollista? Lapsi vastasi, että iltaisin äiti pyytää makuuhuoneessa isää sammauttamaan lampun, että hän voi ottaa sen suuhun.
lamppu
1
1304
Vastaukset
- louhi43
Minä sen vitsin kerroin täällä jo kolme vuotta sitten ja vielä muuta. Oletkos kuullut tämän kiertotarinan: Nuori pariskunta lähti Kanariansaarille. Loma oli vietetty pari päivää loikoillen rannalla ja iltasin baarissa. Kolmantena päivänä heidän hotellihuoneeseen oli tehty murto. Mutta mitään ei puuttunut. He tarkistivat kaikki tavaransa. Kamerankin oli paikallaan, lompsat myös ja vaatteet. No loma meni ja he palasivat suomeen. Mies otti kameran ja kopplas sen tietsikkaan ja tarkailli kuvia. Ne oli hyviä ja tarkkoja. Kuvasarjassa oli toki yksi kuva jota he eivät muistanut näpsähtäneensä. He tarkaillivat kuvaa surennettuna ja huomsivat kaksi tuntematonta miestä alastomana perse käännetty kameraan päin., Ja perseestä pisti hammasharjan varret ulos. Vielä tarkemmin tarkkaillen he tunsivat hammasharjat omikseen.....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 275373
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r34697- 1591788
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1551466Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais131297Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike231144- 931114
En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.701033viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.2101013- 37859