Hyvässä hoidossa

Miespotilas

Olin joitakin vuosia sitten pienessä selkäleikkauksessa. Jouduin odottelemaan
osastolla muutamia päiviä leikkaukseen pääsyä kun akuutit tapaukset ajoivat jonossa ohi. Olin tipoilla, ja sen vuoksi suihkussa käyminen oli hankalaa. Eräänä aamuna eräs vanhempi sairaala-apulainen tuli huoneeseen, jossa olin sillä kertaa ainoa potilas. Hän tarkisti ensin verenpaineen ja tarkisti tippapullon. Kun hän pujotti verenpaineanturin käsivarteeni, hän piti kättäni kainalossaan. Sitten hän kääntyi niin, että käteni painautui hänen rintaansa vasten. Minusta tuntui mukavalta tuntea pehmeä rinta. Kun mittaukset oli tehty, hän pyyhki kasvoni ja kaulani kostealla pyyhkeellä. Minua alkoi hieman heikottaa, joten pyysin päästä makuulle. Hän laski pääni tyynylle. Sitten hän pujotti toisen kätensä tyynyn alle ja toisella nosti päätäni hiukan. Hän pöyhi tyynyä paremmaksi. Samalla hän ojentautui eteenpäin niin, että pääni painautui rintoja vasten. Hän puristi aika kovalla otteella. Tajusin, että hän teki sen tarkoituksella.
Sairaala-apulainen keräsi tavaransa ja poistui. Minulle jäi outo olo, ihanan pehmeät rinnat jäivät painamaan mieltäni.
Seuraavanakaan päivänä en päässyt leikkaukseen, odotus jatkui. Alkoi jo kyllästyttää. Olin lukenut kaikki lehdet läpi ja radion kuuntelu ei oikein innostanut. Äkkiä tuli mieleeni, että olisikohan samainen sairaala-apulainen tänäänkin vuorossa. Soitin kelloa. Sairaanhoitaja tuli huoneeseen kysymään mikä hätänä. Sanoin, että minulla on nihkeä olo, olen hikoillut. Saisinko tuoretta vettä. Hän lupasi lähettää vettä minulle.
Minua onnisti, sama sairaala-apulainen tuli kohta vesilasin ja pesuvadin kanssa. Join veden janooni ja kiitin. Hän sanoi, että olen kuulemma hikoillut. Vaihdetaan paita ja pestään samalla. Nousin istumaan sängyn laidalle ja otin paidan pois. Tunsin taas heikotusta ja kävin pitkäkseni. Hän alkoi pestä kasvojani, niskaa ja kaulaa. Välillä hän kostutti pesulappua ja jatkoi pesemistä. Nautin hänen kosketuksestaan. Pestyään selän hän käänsi minua takaisin toiselle kyljelle ja pesi vatsani. Hän pysähtyi ja katsoi minuun.
-   Pestäänkö tämäkin? hän kysyi ja hieroi hellästi kaluani pesulapulla.
-   Pestään vaan, vastasin.
Samassa hän tarttui kulliini oikein kunnolla ja alkoi pesulapun kanssa runkata. Minulla alkoi seistä. Pelkäsin, että joku tulee huoneeseen. Hän sanoi, ettei tule kun ovessa on Toimenpide-lappu.
-   Saako tätä komeutta suukotella?
-   Jos haluat, vastasin
Hän kumartui ja otti kullini suuhunsa. Hän imi sitä rajusti. Tunsin, etten pysy tajuissani enää pitkään. Hän pyllisteli sängyn vieressä. Hyväilin kädellä hänen takamustaan. Hän levitti jalkojaan ja nosti mekon helmaa. Hyväilin hänen takapuoltaan pikkuhousujen päältä ja sormeni hakeutuivat pillun päälle. Se oli märkänä ja kutsuvana. Hän tempaisi nopeasti alushousut jalastaan ja sujautti ne taskuun. Hän nosti toisen jalan sängyn laidalle ja imi kulliani yhä kiihkeämmin.
Hyväilin pillua ja työntelin sormea pillun sisään. Sormeni löysi kovettuneen klitoriksen. Aloin hinkata sitä. Nainen alkoi keikuttaa takamustaan ja päästeli kiimaisia äännähdyksiä. Pillu kostui entisestään, ja tunsin voimakkaan kiiman tuoksun. Minulla alkoi tuntua, että laukean ihan kohta. Sanoin sen hänelle.
-   Anna tulla vaan, ei haittaa kulta, hän sanoi ja jatkoi imemistä.
Hän puristeli pussejani ja hyväili reisiä. Minäkin hyväilin häntä klitoriksesta ja välillä pillusta. Siirsin sormea myös pidemmälle ja hyväilin myös märkää pepun reikää. Ensin ajattelin, ettei hän halua sitä, mutta hänen ujellus vaan kasvoi, niin jatkoin. Työnsin sormea vähän sisäänkin. Se tuntui kiihottavalta. Samassa hänenkin sormi tunnusteli pepun reikääni, ja kohta sormi oli sisällä, ensin vähän, mutta sitten syvällä. Tuntui taivaallisen hyvältä. Kuiskasin, että laukean ihan kohta. Hän vain nyökkäsi.
Samassa raju orgasmi lähti liikkeelle, sen voimaa ei pystynyt vastustamaan. Laukesin rajusti hänen suuhunsa. Hän jatkoi kullini imemistä, imi kaiken sperman. Kullini tuntui niin aralle, että pyysin häntä lopettamaan. Hän hymyili ja pesi kullini ja meni sitten pesemään kasvonsa lavuaarin ääreen.
Pahoittelin, etten kerinnyt antaa hänelle orgasmia. Hän naurahti ja sanoi.
-   Lepää nyt leikkausta varten. Ehdimme kyllä vielä toisella kerralla, kunhan pääset noista letkuista.

4

13650

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ´Nam nam

      PErkeleen hyvä tarina!!! Viel panot mukaan ni avot!

      • minä vaan

        Todella hyvä! Lisää tuommoisia!


    • Utelias

      Tämä oli yllättävän hyvä miehen(?) kirjoittamaksi.. Mutta jotain pientä siitä puuttui.. ehkäpä hieman selkeyttä.

    • Minäkin haluaisin!.

      Mies potilas joutui naishoitsun tuseeraus-käsittelyyn!. ;)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      129
      1767
    2. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      72
      1591
    3. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      56
      1283
    4. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      69
      1121
    5. Kuka jäi auton alle

      Kuka jöi kantatiellä auton alle eilen
      Kuortane
      2
      755
    6. Oli kyl kunnon reissu

      Jopa oli bileet hotellissa! Kunnon menot ja Kuhmon rytkyt liikenteessä. Onneksi ei ollu tuulipukua päällä! 😂👍🏻
      Kuhmo
      10
      739
    7. Muistatko ensimmäisen kahdenkeskisen hetken

      kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      45
      737
    8. Tiedätkö autereen?

      Se on vähän niinkuin sinä. Eräänä päivänä se hehkuttaa eteerisenä, laiskan hauen tavoin. Toisena se iskee kuin nälkäinen
      Tunteet
      8
      718
    9. Vähän pelottaa

      Että ten suuren mokan. Tämä muuttaa nyt liikaa asioita.
      Ikävä
      41
      715
    10. Plösö ja synttäriruusut

      Joko Plösö sai hommattua ne 100 ruusua sankarille vai vieläkö sankarin odotus jatkuu?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      692
    Aihe