Löytyneitä aarteita

Phyl

Minua kiinnostaa onko kukaan löytänyt kirjaston kirjojen välistä aarteita? Tai muuten vain mielenkiintoisia tavaroita?

Itse löysin kerran upouusilta näyttävät rippikuvat ja kirjekuoren, joissa oli olettamani rippikuvien saajan nimi ja osoite.

Laitoin kuvat kuoreen, postimerkin päälle ja tyrkkäsin postiin pienen saatekirjeen kanssa. Sen koommin ei niistä kuulunut mitään, toivon vain, että menivät perille oikeaan paikkaan, oikealle henkilölle.

7

1132

Vastaukset 7

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • harvoin

Postikortteja, kirjanmerkkejä, ...marginaaliin kirjoitettu yhteydenottopyyntö naiselta puh.nron kera....

• Alvari Raappavaara

Siinä toivossahan mie kirjoja lainailen, että joku olis satasta kirjanmerkkinä käyttäny. Vielä ei ole tärpänny. Valitttavasti. Aion jatkaa niin kauan kun maasamme kirjastoja on.

Jos ylläolevan provokaattorityperyksen kaltaiset pääsee valtaan, niin ei pitkään tarvitse lukea.

• Väitetään, että kerran on kirjaston kirjan välistä löytynyt kirjanmerkkinä käytetty paistettu silakka.

Minä olen löytänyt rippikuvan. Saattoi olla tärkeäkin, mutta nimeä siinä ei ollut. Jätin krijaston henkilökunnalle, en tiedä, löysikö kuva omistajansa.

• Loskoipio

Toissasyksyn kirjamessuilla olleen pienen näyttelyn löydöistä. Kaikenlaista roina, mutta kalapuoli melko vähissä. Toisaalta, paremmin silakka sopii kuin hauki.

• Wyoming

Tapiolan kirjastossa (Espoossa) kirjan väliin unohtuneen valokuvansa. Fotossa keski-ikäinen vaalea nainen sinisessä puvussa, skoolamaassa iloisessa pöytäseurueessa. Löytyy Accordion Crimes (Annie Proulx) -nimisen kirjan välistä, engl. kielisen kaunon hyllystä.

• mitä kirjaston käytäviltä

voi löytää: minä en kehtaa sanoa...

• on mukavia,

mutta eihän niitä saa lukea.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?

Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "
      Maailman menoa
      416
      1971
    2. Onko ikäerolla väliä?

Mitä mieltä ootte? Meillä on 14 vuotta ikäeroa.
      Ikävä
      148
      1447
    3. Onko sulla rakas mitään sanottavaa?

Lähetä tässä kaivatullesi haluamasi terveiset 💌
      Ikävä
      175
      1428
    4. Mitä kirjainta kaipaat?

🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      118
      1353
    5. Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"

Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh
      Suomalaiset julkkikset
      28
      1156
    6. Nanna hakkasi Martinan aivot tuusan nuuskaksi!!!

Ihme jos Martina pystyy muodostaa järkeviä lauseita tämän nyrkkisateen jälkeen. Ottelupalkkio tuli, tajunta meni.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      238
      897
    7. Uusioperhe vai salasuhde?

Mitä ensisijaisesti haluat? Pelkään, että menetän järjen sun kanssa 😉
      Ikävä
      111
      892
    8. Otan vielä sut

Niin on tähtiin kirjoitettu. Nainen, turha on kohtaloa juosta pakoon.
      Ikävä
      62
      724
    9. Mulla on ikävä sua!

Enemmän kuin ikävä... sun kanssa oli niin helppo olla ja jutella!
      Ikävä
      26
      665
    10. Vaikea löytää samantyylistä miestä

Nyt on pakko avautua. Onko ketään muuta jonka on yksinkertaisesti todella vaikeaa löytää samanhenkistä kumppania kuin i
      Sinkut
      124
      645
    Aihe