Minua kiinnostaa onko kukaan löytänyt kirjaston kirjojen välistä aarteita? Tai muuten vain mielenkiintoisia tavaroita?
Itse löysin kerran upouusilta näyttävät rippikuvat ja kirjekuoren, joissa oli olettamani rippikuvien saajan nimi ja osoite.
Laitoin kuvat kuoreen, postimerkin päälle ja tyrkkäsin postiin pienen saatekirjeen kanssa. Sen koommin ei niistä kuulunut mitään, toivon vain, että menivät perille oikeaan paikkaan, oikealle henkilölle.
Löytyneitä aarteita
7
1009
Vastaukset
- harvoin
Postikortteja, kirjanmerkkejä, ...marginaaliin kirjoitettu yhteydenottopyyntö naiselta puh.nron kera....
- Alvari Raappavaara
Siinä toivossahan mie kirjoja lainailen, että joku olis satasta kirjanmerkkinä käyttäny. Vielä ei ole tärpänny. Valitttavasti. Aion jatkaa niin kauan kun maasamme kirjastoja on.
Jos ylläolevan provokaattorityperyksen kaltaiset pääsee valtaan, niin ei pitkään tarvitse lukea. Väitetään, että kerran on kirjaston kirjan välistä löytynyt kirjanmerkkinä käytetty paistettu silakka.
Minä olen löytänyt rippikuvan. Saattoi olla tärkeäkin, mutta nimeä siinä ei ollut. Jätin krijaston henkilökunnalle, en tiedä, löysikö kuva omistajansa.- Loskoipio
Toissasyksyn kirjamessuilla olleen pienen näyttelyn löydöistä. Kaikenlaista roina, mutta kalapuoli melko vähissä. Toisaalta, paremmin silakka sopii kuin hauki.
- Wyoming
Tapiolan kirjastossa (Espoossa) kirjan väliin unohtuneen valokuvansa. Fotossa keski-ikäinen vaalea nainen sinisessä puvussa, skoolamaassa iloisessa pöytäseurueessa. Löytyy Accordion Crimes (Annie Proulx) -nimisen kirjan välistä, engl. kielisen kaunon hyllystä.
- mitä kirjaston käytäviltä
voi löytää: minä en kehtaa sanoa...
- on mukavia,
mutta eihän niitä saa lukea.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.1344511Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.1092314- 641538
- 571289
- 2611167
Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E1371140Näin asia on
Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k101026Ajattele, miten häviävän pieni
todennäköisyys on sille, että kaksi tiettyä ihmistä yli viidestä miljoonasta sattuvat tulemaan samalle palstalle ikävöim49876Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast33838Pieni vinkki miehelle
Jos haluat, että tapahtuu jotain edistystä, niin kannattaa suoda ajatus sille, että miltä toimintasi näyttää mulle päin.39800