MF 390 vm.94 sähkövaihde lopetti toimintansa. Aluevalot mittaristossa eivät myöskään pala.Tietääkö kukaan mitä kannattaa tarkistaa ennen huoltomiehen tilaamista.
MF 390
6
2661
Vastaukset
- Minä Tiedän
sulakkeet!
ei ole mutta sulakkeet nyt ensin ja johto liitokset.
- mahotonta meininkiä
sama vastaus, samalla kellonlyömällä.
- Nimetön
mahotonta meininkiä kirjoitti:
sama vastaus, samalla kellonlyömällä.
... vaidekepin päässä oleva nuppi auki. Aukeaa kun löysäät alapuolella olevan kuusiokolo ruuvin. ktkaisijan johdot on tosi hennot ja niiden tinaus antaa liian helposti periksi .
- Kerran kokenut
Lueppas keskustelu jonka aloitin Masinistifoorumilla:
http://www.masinistit.com/viewtopic.php?t=3840&highlight=390&sid=316ed6e4432ec195a03d69137461a30c
Aluevaihde meni pimeäksi ja vaihde jäi vapaalle, lopuksi hitaalle alueelle. Todennäköisesti löytyy vastaavat ominaisuudet. - Jamo
Hyvin varmasti sieltä on mennyt tuo kyseinen jousi. Jos ei mene rauhallisesti liikuttamalla tai kovasti paiskaamalla uusi alue päälle, niin silloin diagnoosi onkin juuri tämä. Mutta kokeile vielä kertaalleen kaikessa rauhassa, joskus äkkäilee se aluevaihtaja ja jättää vapaalle. Pieni osa, mutta kallis työ edessä. Ei pitäisi olla sähkövika, pikavaihteet kyllä saattavat äkkäillä sähkövioista.(jos on) Kannattaa lukea tuo masinistit.com ketju. Mutta viimeistä neuvoa ei ainakaan kannatta ottaa todesta :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1135233
- 675034
- 904104
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753600Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603178- 432781
- 152287
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️521904- 381760
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.371618