Nyt 2-kanavatoistossa vahvarina Marantz pm7001 integroitu. Ajatus olisi saada nykyisistä kaiuttimista (Quad 12L)enemmän irti. Vahvarista on
mahdollisuus eroittaa etu ja pääteaste.
Jos tuohon etuselle lykkäis kaveriksi esim.
Audiolab 8000p päätteen niin tietääkö kukaan onko järkevä toimenpide. Nyt budjetti tiukoilla ja uuteen integroituun vahvariin ei riitä varanto ja tuo pääte olis mun budjetin rajoissa. Kaapelit on ok (Analysis).
Ääni paremmaksi uudella päätteellä
3
532
Vastaukset
Moi,
minkälaisena pidät nykyistä vahvistimen ääntä - eli mitä haluaisit lisää/parantaa? Mikä soitin sulla on ja minkälainen kuunteluhuone? Oletko mitannut kajarit tasan oikealle paikalle?- huolimaton
Erottelevuutta kaipaan ja aavistuksen dynamiikkaa.
Soittimena Marantzin sa7001 ja huone 20 neliöö.
Kaiuttimet kyllä suunnattu.
Ei nykyinen ole huono mutta kun tarttee saada jotain
vähän lisää.
Ajatuksena myöhemmin jos tuon päätteen sais ensin vaihdettua niin myös etunen vaihtoon. jne... - huolimaton
huolimaton kirjoitti:
Erottelevuutta kaipaan ja aavistuksen dynamiikkaa.
Soittimena Marantzin sa7001 ja huone 20 neliöö.
Kaiuttimet kyllä suunnattu.
Ei nykyinen ole huono mutta kun tarttee saada jotain
vähän lisää.
Ajatuksena myöhemmin jos tuon päätteen sais ensin vaihdettua niin myös etunen vaihtoon. jne...Kun tuon Audiolabsin päätteen saan hankittua niin sille kaveriksi sit Audiolabsin etunen, kunhan saisin
säästettyä nuo tarvittavat eurot.
Askarruttaa jos tuon Marantzin etunen ei synkkaa
tuon Audiolabsin kanssa, siksi kyselylinjoilla
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?871714- 851222
- 1101113
- 67906
- 102874
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56818- 47731
- 36722
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis47671- 33653