Meillä on ehjäpintainen laminaattilattia josta emme kuitenkaan pidä lainkaan. Onkohan mahdollista maalata se jollain maalilla (esim. Betolux). Vai eikö maali pysy ollenkaan kiinni laminaatissa? Maalaus olisi väliaikainen ratkaisu muutamaksi vuodeksi, sitten tekisimme putkiremontin yhteydessä suuremman pintaremontin ja miettisimme lattiamateriaalin uudelleen. Onko kukaan maalannut?
laminaatin maalaus
4
6526
Vastaukset
- kokeilu
Itse kokeilen aina ensin,eli ostat halpaa laminaattia ja vedät suoraan pintaan,tai kidesoodapesu maalaus : luulisin että maalisi betolux pysyy ,(hieman haiseva liuotin)
- anti-asiaintunkija
...asiantuntevaan maalikauppaan (älä siis kysy K-Raudan kesäharjoittelijalta). Itse heittäisin lonkalta, että jokin tartuntapohjamaali alle (Otex???) ja siihen päälle sitten kiekka Betoluxia. Mutta minä en olekaan ammattilainen (enkä taatusti myöskään K-Raudan kesäduunari :), joten kaupan sedän/tädin juttusille vaan rohkeasti. Tikkurilalla on myös palveleva puhelin, jossa varmaan osaavat auttaa...
- tykky
Laminaatti on muovipintainen ja muovissa maali pysyy todella huonosti. En usko, että edes otex pelastaa. Jos taas muovikalvon hioo rikki niin laminaatin ominaisuuden muuttuvat täysin ja käsissäsi on käytännössä maalipintainen pahvilattia -- sitäkö haluat?
Jos kysymys on vain muutaman vuoden ratkaisusta niin investoihin suuriin, peittäviin mattoihin ja unohtaisin lattiaremontin tässä vaiheessa... - Anonyymi
Mikäli tarvitset apua laminaatin maalauksen hankintaan tai haluat vertailla tarkemmat hinnat? https://www.kodinplaza.fi/ avulla tavoitat helposti yhdellä tarjouspyynnöllä alueellasi toimivat sekä tarjouspyynnöstäsi kiinnostuneet palveluntarjoajat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miikka Pentikäinen, 28, on kuollut
– Classicin liigaottelu siirtyi Lahtelaisen LASBin ja Classicin oli määrä kohdata keskiviikkona. https://www.aamulehti8413434Tiedättekö naiset, että miehelle kannattaa antaa vasta...
Kun hän on jo kiintynyt teihin. Naisilla erittyy oksitosiinia sek.sin yhteydessä, mikä saa meidät rakastumaan heihin mel2322430Queen of Fucking Everything jakaa mielipiteitä - Mitä tykkäät sarjasta, kolahtiko?
Tiina Lymin käsikirjoittama ja ohjaama tv-sarja on varmasti yksi tämän vuoden puhutuimmista. Mitä tykkäät mustaa huumori771996Kulkeeko rumuus ja tyhmyys?
Käsi kädessä?Enkä tarkoita nyt pelkästään ulkoista..jos ihminen ei osaa kuin väännellä naamaansa ja irvistellä sekä saks141825- 991528
Pyydän yhteydenottoja kiusatuilta
Hei, pyydän, että laitat mulle sähköpostia, jos sua on kiusattu palstalla tai jopa tuolla oikeassa elämässä jollakin tav1821450Täytyy sanoa että on tämä aika mielenkiintoinen tilanne..
Ihan en osaa vielä yhdistellä palasia, toisaalta tarvitseeko edes. Et vaan taida pystyä kokonaan päästämään irti, ja jos241326- 541186
Elon Musk jakoi ja julkaisi erittäin järkyttävän raiskausrikostilaston Suomesta.
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000010944944.html?fbclid=IwY2xjawHowCJleHRuA2FlbQIxMAABHW3j9H5mtzuitMIUEdaZ-5hPybOXgZVj_2231165- 311085