Ei voi olla

TOTTAKAAN

vain muutama viesti tänään!,,HUOMAA KUN VAKIKIRJOITTAJAT ON PARANTUNEET,poistuvat palstalta yksi toisensa jälkeen,palsta hiljenee.

Ikävää täm tälläinen,uudet syöpäpotilaat.olemmehan aktiivisia ettei hyvä yhteisö kuole vakikirjoittajien mukana...............

9

421

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sehän on hyvä

      että ovat parantuneet.

      • Mutta taas toisaalta, olis kiva jos kaikki vanhat jaksaisivat pysyä linjalla, koska he voivat puhua kokemuksen syvällä rintaäänellä ja sitä tässä tarvitaan ku lääkärit ei ole 24h tavoitettavissa.;)

        Mihinkähän tuo unikin katosi.

        "Syö sienivoileipiä ja juo maitoakaakaota"


      • minäkin yömenuksi
        pikkuhöpäkkä kirjoitti:

        Mutta taas toisaalta, olis kiva jos kaikki vanhat jaksaisivat pysyä linjalla, koska he voivat puhua kokemuksen syvällä rintaäänellä ja sitä tässä tarvitaan ku lääkärit ei ole 24h tavoitettavissa.;)

        Mihinkähän tuo unikin katosi.

        "Syö sienivoileipiä ja juo maitoakaakaota"

        voileipää ja piimää,ja sitten jos se nukkumatti tulisi ja huomenna joulunaatto,että nuku nyt sinäkin jo pieni höpäkkä.(hörppää piimää,krlups)


      • kun lamppu
        pikkuhöpäkkä kirjoitti:

        Mutta taas toisaalta, olis kiva jos kaikki vanhat jaksaisivat pysyä linjalla, koska he voivat puhua kokemuksen syvällä rintaäänellä ja sitä tässä tarvitaan ku lääkärit ei ole 24h tavoitettavissa.;)

        Mihinkähän tuo unikin katosi.

        "Syö sienivoileipiä ja juo maitoakaakaota"

        sammuu,ja saapuvi oikea yö..niin nukkumatti se saapuu,ja ovehen hiljaa lyö..

        Nuku nyt pikkuhöpäkkä,laulan sinulle tuutulaulua.unohda murheet,syöpä,unohda ne,,nuku ja herä jouluaatto aamuun.
        Hst.hiljaanyt,kaikki palstalla,kello käy jo aamuyötä,annetaan nyt pikkuhöpäkän nukkua,hän on valvonut jo liian myöhään..katsokaa,hänen silmät on jo kiinni,hän nukkuu..nyt nukkumattikin hiipii pois,ihan hiljaa....


      • maitotuotteet
        minäkin yömenuksi kirjoitti:

        voileipää ja piimää,ja sitten jos se nukkumatti tulisi ja huomenna joulunaatto,että nuku nyt sinäkin jo pieni höpäkkä.(hörppää piimää,krlups)

        ole juuri sellaista ruokaa, jota syöpäkasvain rakastaa? Minä jätin melkein kaiken maidon pois sairastuttuani. Rasvatonta raejuustoa syön hiukan, pellavansiementen kanssa. Se kuulemma auttaa.


      • mnähän vasta
        maitotuotteet kirjoitti:

        ole juuri sellaista ruokaa, jota syöpäkasvain rakastaa? Minä jätin melkein kaiken maidon pois sairastuttuani. Rasvatonta raejuustoa syön hiukan, pellavansiementen kanssa. Se kuulemma auttaa.

        aloitin maitotuotteet sen jälkeen,kun sairastuin syöpään.
        Äitini,jo edesmennyt hänkin,sanoi,että juo tyttö maitoo,pysyt terveenä.

        enpähä totellut äitiä ja syöpä tuli.
        no,nyt juon ,maidosta en pidä ,mutta piimä maistuu.


    • ongelmana se,

      että sanoa pamauttelen mielipiteitäni niin purevasti, että keskustelu lopahtaa siihen. Täytyisi oppia pitämään suunsa kiinni joskus, tai sanomaan jotain myönteistä.

      Joten siis saatan olla osaltani syynä siihen, että jotkut ketjuista ovat jääneet lyhyiksi. Sori vaan.

      Parantumista teille kaikille. Jos kaikki parannumme, palsta voidaan sulkea! Eihän täällä ole poliopalstaakaan, eikä ruttokeskustelua, eikä keripukkirupatteluja.

      • tuota noin,,

        mitä halusitkaan sanoa,,keripukki?rutto??polio--


      • parantuneet
        tuota noin,, kirjoitti:

        mitä halusitkaan sanoa,,keripukki?rutto??polio--

        ja poistuneet historiaan. Niille ei siis tarvita täällä keskustelupalstaa. Ehkä emme pian tarvitse syöpäläisillekään omaa palstaa, jos kaikki parannumme. Sitä yritin sanoa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      109
      878
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      278
      675
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      638
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      603
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      546
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      510
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe