vain muutama viesti tänään!,,HUOMAA KUN VAKIKIRJOITTAJAT ON PARANTUNEET,poistuvat palstalta yksi toisensa jälkeen,palsta hiljenee.
Ikävää täm tälläinen,uudet syöpäpotilaat.olemmehan aktiivisia ettei hyvä yhteisö kuole vakikirjoittajien mukana...............
Ei voi olla
9
421
Vastaukset
- sehän on hyvä
että ovat parantuneet.
Mutta taas toisaalta, olis kiva jos kaikki vanhat jaksaisivat pysyä linjalla, koska he voivat puhua kokemuksen syvällä rintaäänellä ja sitä tässä tarvitaan ku lääkärit ei ole 24h tavoitettavissa.;)
Mihinkähän tuo unikin katosi.
"Syö sienivoileipiä ja juo maitoakaakaota"- minäkin yömenuksi
pikkuhöpäkkä kirjoitti:
Mutta taas toisaalta, olis kiva jos kaikki vanhat jaksaisivat pysyä linjalla, koska he voivat puhua kokemuksen syvällä rintaäänellä ja sitä tässä tarvitaan ku lääkärit ei ole 24h tavoitettavissa.;)
Mihinkähän tuo unikin katosi.
"Syö sienivoileipiä ja juo maitoakaakaota"voileipää ja piimää,ja sitten jos se nukkumatti tulisi ja huomenna joulunaatto,että nuku nyt sinäkin jo pieni höpäkkä.(hörppää piimää,krlups)
- kun lamppu
pikkuhöpäkkä kirjoitti:
Mutta taas toisaalta, olis kiva jos kaikki vanhat jaksaisivat pysyä linjalla, koska he voivat puhua kokemuksen syvällä rintaäänellä ja sitä tässä tarvitaan ku lääkärit ei ole 24h tavoitettavissa.;)
Mihinkähän tuo unikin katosi.
"Syö sienivoileipiä ja juo maitoakaakaota"sammuu,ja saapuvi oikea yö..niin nukkumatti se saapuu,ja ovehen hiljaa lyö..
Nuku nyt pikkuhöpäkkä,laulan sinulle tuutulaulua.unohda murheet,syöpä,unohda ne,,nuku ja herä jouluaatto aamuun.
Hst.hiljaanyt,kaikki palstalla,kello käy jo aamuyötä,annetaan nyt pikkuhöpäkän nukkua,hän on valvonut jo liian myöhään..katsokaa,hänen silmät on jo kiinni,hän nukkuu..nyt nukkumattikin hiipii pois,ihan hiljaa.... - maitotuotteet
minäkin yömenuksi kirjoitti:
voileipää ja piimää,ja sitten jos se nukkumatti tulisi ja huomenna joulunaatto,että nuku nyt sinäkin jo pieni höpäkkä.(hörppää piimää,krlups)
ole juuri sellaista ruokaa, jota syöpäkasvain rakastaa? Minä jätin melkein kaiken maidon pois sairastuttuani. Rasvatonta raejuustoa syön hiukan, pellavansiementen kanssa. Se kuulemma auttaa.
- mnähän vasta
maitotuotteet kirjoitti:
ole juuri sellaista ruokaa, jota syöpäkasvain rakastaa? Minä jätin melkein kaiken maidon pois sairastuttuani. Rasvatonta raejuustoa syön hiukan, pellavansiementen kanssa. Se kuulemma auttaa.
aloitin maitotuotteet sen jälkeen,kun sairastuin syöpään.
Äitini,jo edesmennyt hänkin,sanoi,että juo tyttö maitoo,pysyt terveenä.
enpähä totellut äitiä ja syöpä tuli.
no,nyt juon ,maidosta en pidä ,mutta piimä maistuu.
- ongelmana se,
että sanoa pamauttelen mielipiteitäni niin purevasti, että keskustelu lopahtaa siihen. Täytyisi oppia pitämään suunsa kiinni joskus, tai sanomaan jotain myönteistä.
Joten siis saatan olla osaltani syynä siihen, että jotkut ketjuista ovat jääneet lyhyiksi. Sori vaan.
Parantumista teille kaikille. Jos kaikki parannumme, palsta voidaan sulkea! Eihän täällä ole poliopalstaakaan, eikä ruttokeskustelua, eikä keripukkirupatteluja.- tuota noin,,
mitä halusitkaan sanoa,,keripukki?rutto??polio--
- parantuneet
tuota noin,, kirjoitti:
mitä halusitkaan sanoa,,keripukki?rutto??polio--
ja poistuneet historiaan. Niille ei siis tarvita täällä keskustelupalstaa. Ehkä emme pian tarvitse syöpäläisillekään omaa palstaa, jos kaikki parannumme. Sitä yritin sanoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911117
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa115926- 125896
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten282685- 76658
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74621Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64572Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54566Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48549- 72483