Sormus saunassa/suihkussa?

KihlattuTyttö

Vasenta nimetöntäni koristaa nykyään kaunis kihlasormus ja mietinkin, että voinko käyttää sitä suihkuun/saunaan mentäessä? Jos siivoan/tiskaan niin silloin otan kyllä sen pois mutta koska muulloin se pitäisi ottaa pois? Kiitos jos joku viittis vastailla. :)

6

7684

Vastaukset 6

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • avovaimo 89

itse kyllä pidän kihlasormusta saunassa ja suihkussa.. silloin tällöin otan sen kyllä poiskin..

• PieniPunainen

itsellä myös sormessa lähes aina. Mitä turhia sitä pois ottamaan

• HirviMies*

Yleensä pidän sormusta aina kädessä. Otan pois ainoastaan hirveä suolistaessani... sillä kerran siinä touhussa sormus katosi... onneksi löytyi jälkeenpäin suolia tongittaessa...

• kylläpå

Pidetään kaikkialla!! suihkussa, saunassa, tiskatessa, siivotessa..... enpä ole 3 vuoden kihlauksen aikana ottanut sormusta pois sormesta ikinä. Liikuttelen kyllä sormusta sormessa mutta koskaan en pois ole ottanut:D mitäpä sitä siitä pois ottamaan kun sen kerran siihen on laittanut ja minulle sellainen ihana mies on luotu jolle toisen olen ojentanut! mieheni joutuu ottamaan töidensä takia aina työpäiviksi pois.(silloin se roikkuu kaulaketjussa kaulassa) mutta koskaan en ole hänen huomannut kotiin tuleen ilman sormusta sormessa!

• KihlattuTyttö

haluaisin kyllä pitää kaikkialla! :) Just esim. kun pesee kädet niin äkkiä sormuksen alle jää vettä/saippuaa niin sillonhan on pakko vähän liikuttaa et pääsis kuivaa sieltä altakin.
        Mut musta on just siinä se sormuksen kiehtovuus kun sitä pidetään aina. Joten viimeseen asti tästä lähin sitä aijon pitää.

• - - -

Minä en tainnut pitkän liittoni aikana käyttää sormuksia kuin juhlissa :). Jos haluat pitää sormukset saunassa jne. se on oma valintasi. Riippuu tietysti mikä kivi siinä on...luulen, että jotkut kivet ovat herkempiä lämpötilavaihteluille...

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta

Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei
      Kansallinen Kokoomus
      339
      1185
    2. Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL

Martina on kasvattanut fiksun tyttären.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      401
      1115
    3. Muuttaisitko kaivattusi luokse

heti asumaan? 🛒
      Ikävä
      102
      915
    4. Mitä kaivattusi

pelkää? 👻
      Ikävä
      82
      827
    5. Samassa kylässä asuu yks mies...

Jota en voi sietää... yök!
      Ikävä
      78
      802
    6. Mitä odotat kohtaamiselta?

Niin, otsikossa kysymys.
      Ikävä
      82
      746
    7. Mä olen tosi

Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui
      Ikävä
      39
      680
    8. Sanotaan se sitten tässä

Rakastan sua mies varmaan.
      Ikävä
      37
      676
    9. Olet kuin minä

Jännä huomata tämä kerta toisensa jälkeen eikö ❤️
      Ikävä
      50