Vasenta nimetöntäni koristaa nykyään kaunis kihlasormus ja mietinkin, että voinko käyttää sitä suihkuun/saunaan mentäessä? Jos siivoan/tiskaan niin silloin otan kyllä sen pois mutta koska muulloin se pitäisi ottaa pois? Kiitos jos joku viittis vastailla. :)
Sormus saunassa/suihkussa?
6
6737
Vastaukset
- avovaimo 89
itse kyllä pidän kihlasormusta saunassa ja suihkussa.. silloin tällöin otan sen kyllä poiskin..
- PieniPunainen
itsellä myös sormessa lähes aina. Mitä turhia sitä pois ottamaan
- HirviMies*
Yleensä pidän sormusta aina kädessä. Otan pois ainoastaan hirveä suolistaessani... sillä kerran siinä touhussa sormus katosi... onneksi löytyi jälkeenpäin suolia tongittaessa...
- kylläpå
Pidetään kaikkialla!! suihkussa, saunassa, tiskatessa, siivotessa..... enpä ole 3 vuoden kihlauksen aikana ottanut sormusta pois sormesta ikinä. Liikuttelen kyllä sormusta sormessa mutta koskaan en pois ole ottanut:D mitäpä sitä siitä pois ottamaan kun sen kerran siihen on laittanut ja minulle sellainen ihana mies on luotu jolle toisen olen ojentanut! mieheni joutuu ottamaan töidensä takia aina työpäiviksi pois.(silloin se roikkuu kaulaketjussa kaulassa) mutta koskaan en ole hänen huomannut kotiin tuleen ilman sormusta sormessa!
- KihlattuTyttö
haluaisin kyllä pitää kaikkialla! :) Just esim. kun pesee kädet niin äkkiä sormuksen alle jää vettä/saippuaa niin sillonhan on pakko vähän liikuttaa et pääsis kuivaa sieltä altakin.
Mut musta on just siinä se sormuksen kiehtovuus kun sitä pidetään aina. Joten viimeseen asti tästä lähin sitä aijon pitää.
- - - -
Minä en tainnut pitkän liittoni aikana käyttää sormuksia kuin juhlissa :). Jos haluat pitää sormukset saunassa jne. se on oma valintasi. Riippuu tietysti mikä kivi siinä on...luulen, että jotkut kivet ovat herkempiä lämpötilavaihteluille...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joskus mietin
miten pienestä se olisi ollut kiinni, että et koskaan olisi tullut käymään elämässäni. Jos jokin asia olisi mennyt toisi388282Ryöstö hyrynsalmella!
Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313904135- 883959
- 2973656
- 562885
- 632863
Sukuvikaako ?
Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne392785- 1532560
Avustettu itsemurha herättää vahvoja tunteita - Laillista Sveitsissä, ei Suomessa
Hilkka Niemi sairastaa harvinaista PLS-sairautta. Hilkan on elettävä loppuelämänsä parantumattoman sairauden kanssa, jok1532218- 322144