Joulupukin kuumalinja on auki;)

Tästä se Jouluaatto alkaa.
Kiitos kaikille monista näteistä viesteistä viime yönä;)
Uni tuli kunhan pistin kolme peittoa päälle:)

Nyt aletaan kaikki rakkaat kohtalon sisaret ja veljet Joulun viettoon, mutta ei unohdeta toisiamme.
Ja illan tullen hämärissä palatkaamme "Luolaamme" kertomaan miten tämä Joulu on mennyt.:)

Ja jos tulee pitkäksi aika, niin käykää Youtubessa ja katselkaa Joulurauhaa biisi, kauniita kuvia ja ihana joulukappale:)

11

687

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Raspikurkku

      Hyvää joulua kaikki syöpäläiset ja muutkin palstalla vierailevat. Perinteiseen tyyliin on hiihdelty tätäkin joulua paitsi että maa on musta ja kura roiskuu :-( .Jouluruokaa on tarjonnut kunnon väki eli minä ja vaimo itse itsellemme, kahden kun taas kerran joulua vietetään. Pitäisköhän vaihtaa luisteluun kun voiteluaineitakin olisi ? :-) .

      • Ja kohta alkaa tulemaan kinkku korvista;)
        Kävin ostamassa jo pinaattilättyjä ja lämmitän niitä kun ei jaksa tuota Jouluruokaa...
        Tahtoisi kovasti jo normaaliin päivärytmiin;))))

        Mutta jatketaan Joulun viettoa ja kömmitäänk ohta suklaarasian ja kirjan kanssa sänkyyn:)))

        Hyvää Yötä rakkaat ja palataan asiaan!


      • mumsku
        pikkuhöpäkkä kirjoitti:

        Ja kohta alkaa tulemaan kinkku korvista;)
        Kävin ostamassa jo pinaattilättyjä ja lämmitän niitä kun ei jaksa tuota Jouluruokaa...
        Tahtoisi kovasti jo normaaliin päivärytmiin;))))

        Mutta jatketaan Joulun viettoa ja kömmitäänk ohta suklaarasian ja kirjan kanssa sänkyyn:)))

        Hyvää Yötä rakkaat ja palataan asiaan!

        juhla yö.Lapset lähtivät juuri koteihinsa ja käymme nukkuman.Toivon,että ihan kaikilla palstalaisilla on ollut hyvä ja rauhallinen jouluaatto.


      • Zom
        mumsku kirjoitti:

        juhla yö.Lapset lähtivät juuri koteihinsa ja käymme nukkuman.Toivon,että ihan kaikilla palstalaisilla on ollut hyvä ja rauhallinen jouluaatto.

        ... Metsänemäntä ja perheesi - belgi mukaanlukien. Oli varmaan lämmin aattotunnelma,kun nuori väkikin oli mukana. Me vietettiin omasta toivomuksesta jouluaatto kahdestaan ihan hissukseen ja oli hieno päivä. Ukkokulta voi ihan hyvin ja kinkku muutkin jouluruoat maistuivat kohtuullisesti! Ja meille kun ennustettiin ihan toisenlaista joulua. Olen NIIN kiitollinen!

        Huomiseksi saadaan vähän vilkkaampi päivä, kun "nuoriso" saapuu tapaninpäivää viettämään. Nyt täytyy mennä valmistamaan perheen perinteinen jälkiruoka ja täytekakku - taustalle soimaan jotain kaunista joulumusiikkia. Ukkokulta lueskelee joululahjakirjaansa tonttulakki päässä. Taidan käydä räpsimässä pari valokuvaa! :)

        Illalla oli vielä pikkuisen lunta maassa ja järvi jäässä, nyt on kaikki sulanut...

        Kaikille toivon hyvää vointia ja joulumieltä !


    • ja tähän

      se joulu loppuu ja kuumalinjakin suljetan.moro vaan.

      • mielellä

        aloitettu joulu loppuu pian,vai liekkö alkanutkaa sinulle.


      • vanhavaimo
        mielellä kirjoitti:

        aloitettu joulu loppuu pian,vai liekkö alkanutkaa sinulle.

        Vaihdettiin taas petivaatteet hikoilun takia, enkä saanut enää unta ja olen tässä kuikuillut muutaman tunnin.
        Laittelin jouluvalot päälle ja kohta alkaa Joulukirkko Vaasasta aletaan hiljentyä kuuntelemaan ja katsomaan, kun ei pääse itse kirkkoon.
        Hyvää ja Rauhallista Joulun jatkoa kaikille!
        Muistetaan kaikkia niitä jotka ovat menettäneet rakkaimpansa juuri joulunalla, voimia heille.


      • vanhavaimo kirjoitti:

        Vaihdettiin taas petivaatteet hikoilun takia, enkä saanut enää unta ja olen tässä kuikuillut muutaman tunnin.
        Laittelin jouluvalot päälle ja kohta alkaa Joulukirkko Vaasasta aletaan hiljentyä kuuntelemaan ja katsomaan, kun ei pääse itse kirkkoon.
        Hyvää ja Rauhallista Joulun jatkoa kaikille!
        Muistetaan kaikkia niitä jotka ovat menettäneet rakkaimpansa juuri joulunalla, voimia heille.

        Näin se Jouluaatto männä tupsahti.
        Ja varauduin eilen tähän jouluaamuun niin kävin vuokraamassa eilen filmivuokraamosta parit leffat ,joita saa kahtella;)
        Mä aattelin että ei Joulu tule kun sain diagnoosin mutta kyllä se tuli vaikka välillä tuntuu että on ajatukset poissa ja meinaa iskeä paniikki:)


      • Raspikurkku
        pikkuhöpäkkä kirjoitti:

        Näin se Jouluaatto männä tupsahti.
        Ja varauduin eilen tähän jouluaamuun niin kävin vuokraamassa eilen filmivuokraamosta parit leffat ,joita saa kahtella;)
        Mä aattelin että ei Joulu tule kun sain diagnoosin mutta kyllä se tuli vaikka välillä tuntuu että on ajatukset poissa ja meinaa iskeä paniikki:)

        Syöpä tai ei niin elämä jatkuu. Joskus minäkin mietein että miltä mahtaa tuntua kun lääkäri toteaa että sinulla on nyt sitten syöpä. No tulihan todettua ihan itse ja menipä siinä hetki ennekuin homma mahtui järkeen. Ei mitään paniikkeja vaan totaalinen tyhjyys pään sisällä. Syöpä on poissa, kontrollit jatkuu, kaikki hyvin. Ja tämä joulukin jatkuu.Niin että hyvää jatkoa pikkuhöpäkälle (mistä muuten keksit noin näpsäkän nimimerkin ?) ja kaikille muillekin :-) .


      • t: nuuskamuikkunen
        Raspikurkku kirjoitti:

        Syöpä tai ei niin elämä jatkuu. Joskus minäkin mietein että miltä mahtaa tuntua kun lääkäri toteaa että sinulla on nyt sitten syöpä. No tulihan todettua ihan itse ja menipä siinä hetki ennekuin homma mahtui järkeen. Ei mitään paniikkeja vaan totaalinen tyhjyys pään sisällä. Syöpä on poissa, kontrollit jatkuu, kaikki hyvin. Ja tämä joulukin jatkuu.Niin että hyvää jatkoa pikkuhöpäkälle (mistä muuten keksit noin näpsäkän nimimerkin ?) ja kaikille muillekin :-) .

        Kohta on tämä epäonnen vuosi ohi, toivottavasti ensi vuosi on parempi. Pätkäisty suoli sai ensimmäiset jouluruokansa ja koko yö olikin sitten vessassa istumista. Mutta täytyy tästäkin löytää jotain positiivista: ehkä ne ruuat ei sitten niin paljoa lihota, kun tulevat saman tien ulos ;-D .


      • Raspikurkku kirjoitti:

        Syöpä tai ei niin elämä jatkuu. Joskus minäkin mietein että miltä mahtaa tuntua kun lääkäri toteaa että sinulla on nyt sitten syöpä. No tulihan todettua ihan itse ja menipä siinä hetki ennekuin homma mahtui järkeen. Ei mitään paniikkeja vaan totaalinen tyhjyys pään sisällä. Syöpä on poissa, kontrollit jatkuu, kaikki hyvin. Ja tämä joulukin jatkuu.Niin että hyvää jatkoa pikkuhöpäkälle (mistä muuten keksit noin näpsäkän nimimerkin ?) ja kaikille muillekin :-) .

        Voi että mä olen onnellinen sun puolesta raspi että sun syöpä on poissa - se valaa uskoa minuunkin,että ehkä saan omani joskus pois.
        Vaikka onhan se minulla jo vuoden ollu, mutta hoidettu vääränä diagnoosina ja nyt vasta lääkärit hoksasivat että hoitavat väärää tautia:))))
        Ehkä mä en tähän kuolekkaan, vähän harmittaa kun olen kuitenkin nuori vielä ja just löytänyt MAAILMAN IHANIMMAN miehen;))))))))
        Mukavaa illanjatkoa Raspille ja muille palstalaisille;)))))


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      109
      878
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      278
      675
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      638
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      603
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      546
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      510
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe