Joulupukin kuumalinja on auki;)

Tästä se Jouluaatto alkaa.
Kiitos kaikille monista näteistä viesteistä viime yönä;)
Uni tuli kunhan pistin kolme peittoa päälle:)

Nyt aletaan kaikki rakkaat kohtalon sisaret ja veljet Joulun viettoon, mutta ei unohdeta toisiamme.
Ja illan tullen hämärissä palatkaamme "Luolaamme" kertomaan miten tämä Joulu on mennyt.:)

Ja jos tulee pitkäksi aika, niin käykää Youtubessa ja katselkaa Joulurauhaa biisi, kauniita kuvia ja ihana joulukappale:)

11

675

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Raspikurkku

Hyvää joulua kaikki syöpäläiset ja muutkin palstalla vierailevat. Perinteiseen tyyliin on hiihdelty tätäkin joulua paitsi että maa on musta ja kura roiskuu :-( .Jouluruokaa on tarjonnut kunnon väki eli minä ja vaimo itse itsellemme, kahden kun taas kerran joulua vietetään. Pitäisköhän vaihtaa luisteluun kun voiteluaineitakin olisi ? :-) .

• Ja kohta alkaa tulemaan kinkku korvista;)
        Kävin ostamassa jo pinaattilättyjä ja lämmitän niitä kun ei jaksa tuota Jouluruokaa...
        Tahtoisi kovasti jo normaaliin päivärytmiin;))))

Mutta jatketaan Joulun viettoa ja kömmitäänk ohta suklaarasian ja kirjan kanssa sänkyyn:)))

Hyvää Yötä rakkaat ja palataan asiaan!

• mumsku
        pikkuhöpäkkä kirjoitti:

Ja kohta alkaa tulemaan kinkku korvista;)
        Kävin ostamassa jo pinaattilättyjä ja lämmitän niitä kun ei jaksa tuota Jouluruokaa...
        Tahtoisi kovasti jo normaaliin päivärytmiin;))))

Mutta jatketaan Joulun viettoa ja kömmitäänk ohta suklaarasian ja kirjan kanssa sänkyyn:)))

Hyvää Yötä rakkaat ja palataan asiaan!

juhla yö.Lapset lähtivät juuri koteihinsa ja käymme nukkuman.Toivon,että ihan kaikilla palstalaisilla on ollut hyvä ja rauhallinen jouluaatto.

• Zom
        mumsku kirjoitti:

juhla yö.Lapset lähtivät juuri koteihinsa ja käymme nukkuman.Toivon,että ihan kaikilla palstalaisilla on ollut hyvä ja rauhallinen jouluaatto.

... Metsänemäntä ja perheesi - belgi mukaanlukien. Oli varmaan lämmin aattotunnelma,kun nuori väkikin oli mukana. Me vietettiin omasta toivomuksesta jouluaatto kahdestaan ihan hissukseen ja oli hieno päivä. Ukkokulta voi ihan hyvin ja kinkku muutkin jouluruoat maistuivat kohtuullisesti! Ja meille kun ennustettiin ihan toisenlaista joulua. Olen NIIN kiitollinen!

Huomiseksi saadaan vähän vilkkaampi päivä, kun "nuoriso" saapuu tapaninpäivää viettämään. Nyt täytyy mennä valmistamaan perheen perinteinen jälkiruoka ja täytekakku - taustalle soimaan jotain kaunista joulumusiikkia. Ukkokulta lueskelee joululahjakirjaansa tonttulakki päässä. Taidan käydä räpsimässä pari valokuvaa! :)

Illalla oli vielä pikkuisen lunta maassa ja järvi jäässä, nyt on kaikki sulanut...

Kaikille toivon hyvää vointia ja joulumieltä !

• ja tähän

se joulu loppuu ja kuumalinjakin suljetan.moro vaan.

• mielellä

aloitettu joulu loppuu pian,vai liekkö alkanutkaa sinulle.

• vanhavaimo
        mielellä kirjoitti:

aloitettu joulu loppuu pian,vai liekkö alkanutkaa sinulle.

Vaihdettiin taas petivaatteet hikoilun takia, enkä saanut enää unta ja olen tässä kuikuillut muutaman tunnin.
        Laittelin jouluvalot päälle ja kohta alkaa Joulukirkko Vaasasta aletaan hiljentyä kuuntelemaan ja katsomaan, kun ei pääse itse kirkkoon.
        Hyvää ja Rauhallista Joulun jatkoa kaikille!
        Muistetaan kaikkia niitä jotka ovat menettäneet rakkaimpansa juuri joulunalla, voimia heille.

• vanhavaimo kirjoitti:

Vaihdettiin taas petivaatteet hikoilun takia, enkä saanut enää unta ja olen tässä kuikuillut muutaman tunnin.
        Laittelin jouluvalot päälle ja kohta alkaa Joulukirkko Vaasasta aletaan hiljentyä kuuntelemaan ja katsomaan, kun ei pääse itse kirkkoon.
        Hyvää ja Rauhallista Joulun jatkoa kaikille!
        Muistetaan kaikkia niitä jotka ovat menettäneet rakkaimpansa juuri joulunalla, voimia heille.

Näin se Jouluaatto männä tupsahti.
        Ja varauduin eilen tähän jouluaamuun niin kävin vuokraamassa eilen filmivuokraamosta parit leffat ,joita saa kahtella;)
        Mä aattelin että ei Joulu tule kun sain diagnoosin mutta kyllä se tuli vaikka välillä tuntuu että on ajatukset poissa ja meinaa iskeä paniikki:)

• Raspikurkku
        pikkuhöpäkkä kirjoitti:

Näin se Jouluaatto männä tupsahti.
        Ja varauduin eilen tähän jouluaamuun niin kävin vuokraamassa eilen filmivuokraamosta parit leffat ,joita saa kahtella;)
        Mä aattelin että ei Joulu tule kun sain diagnoosin mutta kyllä se tuli vaikka välillä tuntuu että on ajatukset poissa ja meinaa iskeä paniikki:)

Syöpä tai ei niin elämä jatkuu. Joskus minäkin mietein että miltä mahtaa tuntua kun lääkäri toteaa että sinulla on nyt sitten syöpä. No tulihan todettua ihan itse ja menipä siinä hetki ennekuin homma mahtui järkeen. Ei mitään paniikkeja vaan totaalinen tyhjyys pään sisällä. Syöpä on poissa, kontrollit jatkuu, kaikki hyvin. Ja tämä joulukin jatkuu.Niin että hyvää jatkoa pikkuhöpäkälle (mistä muuten keksit noin näpsäkän nimimerkin ?) ja kaikille muillekin :-) .

• t: nuuskamuikkunen
        Raspikurkku kirjoitti:

Syöpä tai ei niin elämä jatkuu. Joskus minäkin mietein että miltä mahtaa tuntua kun lääkäri toteaa että sinulla on nyt sitten syöpä. No tulihan todettua ihan itse ja menipä siinä hetki ennekuin homma mahtui järkeen. Ei mitään paniikkeja vaan totaalinen tyhjyys pään sisällä. Syöpä on poissa, kontrollit jatkuu, kaikki hyvin. Ja tämä joulukin jatkuu.Niin että hyvää jatkoa pikkuhöpäkälle (mistä muuten keksit noin näpsäkän nimimerkin ?) ja kaikille muillekin :-) .

Kohta on tämä epäonnen vuosi ohi, toivottavasti ensi vuosi on parempi. Pätkäisty suoli sai ensimmäiset jouluruokansa ja koko yö olikin sitten vessassa istumista. Mutta täytyy tästäkin löytää jotain positiivista: ehkä ne ruuat ei sitten niin paljoa lihota, kun tulevat saman tien ulos ;-D .

• Raspikurkku kirjoitti:

Voi että mä olen onnellinen sun puolesta raspi että sun syöpä on poissa - se valaa uskoa minuunkin,että ehkä saan omani joskus pois.
        Vaikka onhan se minulla jo vuoden ollu, mutta hoidettu vääränä diagnoosina ja nyt vasta lääkärit hoksasivat että hoitavat väärää tautia:))))
        Ehkä mä en tähän kuolekkaan, vähän harmittaa kun olen kuitenkin nuori vielä ja just löytänyt MAAILMAN IHANIMMAN miehen;))))))))
        Mukavaa illanjatkoa Raspille ja muille palstalaisille;)))))

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa

Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m
      Maailman menoa
      394
      5917
    2. Kohdataanko me

Enää?
      Ikävä
      80
      5288
    3. Rakkaalle miehelle

Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest
      Ikävä
      48
      4316
    4. Eräs on taas viettänyt kokoyön täällä!!

Etkö sä nuku koskaan??
      Ikävä
      52
      3921
    5. Olipa turha tämä

Rakkaustarinamme
      Ikävä
      52
      3709
    6. SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo
      Maailman menoa
      162
      3400
    7. Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?

Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv
      Maailman menoa
      100
      3164
    8. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      50
      3148
    9. Mitä tapahtuu

Sitten keväällä ja kesällä
      Ikävä
      43
      2269
    10. Voitko sanoa jotain

Hellää?
      Ikävä
      49