Nuuskaa?

Martti--

Saako Pietarista jostainpäin nuuskaa? Mielummin vielä näitä länsinaapurin tuotteita, eikä välttämättä paikallisia merkkejä...

8

1689

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kaltsupp

En tiedä saako Pietarista, varmaankin, mutta Viipurista saa samoin Vaalimaalta eli Torfjanovkasta.

• Saapihan sitä

Pietarissa nuuskaa ja muitakin tupakkatuotteita löytyy kattava valikoima Tabachnaja lavka no 1. Sijaitsee Kirochnaja ulitsan ja pereulok Radishchevan kulmassa (lähin metro Chernyshevskaya) Suomen pääkonsulaatin vieressä. Arkisin paikan erottaa helposti viisumiosastolle kulkevasta jonosta.

• ja ehkä

Nuijamaalta vanhan Venäjän tullin tienoilla olevasta Juustilan Valinnasta ja ehkä myös Rättijärveltä saa. Juustilan Valinnassa oli ainakin aikaisemmin tarjous ota kolme maksa kaks tornia.

• uskoisin et sieltä löytyy

ps kolmatta päivuää tupakki lakossa nuuskan voimalla, eikä ees ryvitä enää

• Parasoonakki

Marraskuussa nauroivat meidät pihalle siitä Nevskin puoleisesta 1. krs tupakkikaupasta. Väittivät, ettei muka oo koko kaupassa sellasta.

Että, jos olis jollain varmaa tietoa ja omakohtasta kokemusta...

• NiLz
        Parasoonakki kirjoitti:

Marraskuussa nauroivat meidät pihalle siitä Nevskin puoleisesta 1. krs tupakkikaupasta. Väittivät, ettei muka oo koko kaupassa sellasta.

Että, jos olis jollain varmaa tietoa ja omakohtasta kokemusta...

Nuuskaa saa Pietaristä monesta paikasta, mm. Shell huoltsikat ja Paterson supermarketit myyvät sitä. Lisäksi Suomen rajan tuntumassa Venäjän puolella jotkut pikkukaupat myyvät nuuskaa. Tarkemmat osoitteet löytyy täältä:
        http://www.snus.ru/ru/custom/shops
        Sieltä kun valitsee oikealla drop-valikosta kaupungiksi Pietarin (Санкт-Петербург) ja painaa nappia niin ilmestyy lista paikkoista, mistä saa nuuskaa.

• Kiitos11
        NiLz kirjoitti:

Nuuskaa saa Pietaristä monesta paikasta, mm. Shell huoltsikat ja Paterson supermarketit myyvät sitä. Lisäksi Suomen rajan tuntumassa Venäjän puolella jotkut pikkukaupat myyvät nuuskaa. Tarkemmat osoitteet löytyy täältä:
        http://www.snus.ru/ru/custom/shops
        Sieltä kun valitsee oikealla drop-valikosta kaupungiksi Pietarin (Санкт-Петербург) ja painaa nappia niin ilmestyy lista paikkoista, mistä saa nuuskaa.

Mikäs on hintataso sitten Pietarissa?Itse olen sinne lähdössä perjantaina.

• nuuskaatekeemieli
        Kiitos11 kirjoitti:

Mikäs on hintataso sitten Pietarissa?Itse olen sinne lähdössä perjantaina.

Kiitos11, nyt varmaankin voit jo kertoa hintason, ellet ole vielä reissussa...?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle

Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.
      5
      2452
    2. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      116
      1617
    3. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      36
      1356
    4. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      156
      1181
    5. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      52
      1095
    6. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      113
      1082
    7. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      105
      1044
    8. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      57
      1041
    9. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      46
      919
    10. Vaikutat mukavalta ja

hyväsydämiseltä ihmiseltä. Oltais oltu hyvät kaverit. ❤️
      Ikävä
      60
      882
    Aihe