Kuinka monen pippaloissa tai iltaa istuessa on polteltu pilvee????
KERTOKAA KOKEMUKSIANNE !!
Olin katos just iltaa istumassa kaverilla, ja siellä sitte polteltiin pilvee ihan rennosti.. Istuskeltiin kaverin omalla kämpällä takapihalla (ku oli niin hieno sää) ja grillailtiin, polteltiin pilvee, dokattiin ja huudatettiin hiphoppia. Ikähaarukka siellä oli 17-22v. Aika teinimeininkii... Mutta hauskaa :D
PILVESSÄ
16
1480
Vastaukset
- TANTU!
JIPII! MUT HEI, MAISTOITKOS ITE... dääm siit tulee ihan vitunrento meininki, mutta sekin riippuu vähän porukasta.. ei yksin ole kiva poltella..pitää olee jo valmiiks kännis ja siistii... siit se lähtee..I love shiit.. heh.. rakastan pilvee.. tulee rento olo!
- minä itse
Jep, siis mä itse siellä myös polttelin pilvee, niinkun melkeen kaikki muutkin!!! Hommasin omasta mielestäni luotettavalta lähteeltä, en ota puolitutuilta hatseja ollenkaan. :)))
Oli kyllä todella rento meininki. Jengi heittää pilvessä ja kännissä niin viisasta juttuuki et tuli oikeen ilonen mieli.
Joo ei yksin o siistii poltella, pitää olla isommal jengil tai vaa pelkästään kaahestaan kaverin kaa. Yksin o aika orpoo, vaik kyllä mä yksinkin polttelen välillä. Bileet tai vaan sit sillai rauhallisesti iltaa istuessa o just sopivii pilven poltolle !
En o kokeillu vielä vesipiippuu, mut varmaan tulee sitä testattuu.
En mä kuitenkaan koske muihi huumeisiin ku alkoholiin, röökiin ja pilveen. Ne riittää :D
Ps. Itse polttelen kyl aika epäsäännöllisesti ja satunnaisesti... Useimmiten vaan viikonloppusin tulee häröiltyy pilvessä ja humalassa.
- tauti!
kunhan katot keneltotat hatseja,hyi...ellet halua jotain aidsia....niin!!!
- naama
Ei pilven poltosta mitään aidsia voi saada..
- Pilviveikko
Kokeile ensi kerralla ilman alkoholia. Alkoholi vaan pilaa nautinnon.
Mikään ei ole hauskempaa kuin olla vain, ja vain ainoastaan pilvessä.
Olen käyttänyt pilveä jo 6 vuotta ja opiskelen aika hyvään ammattiin käynpä vielä töissäkin. Joten älä välitä jos joku tulee sanomaan että sinusta tulee idiootti kun sauhuttelet (vaikka tosin hiphopin kuunteleminen ja massakäyttäytyminen kertoo aika paljon älyn määrästä ;D)- SuruSilmä-89
Mun mielestä on surullista lukea, kuinka jotkut puhuu huumeista hyvää...! Mun oma äiti on käyttäny. Se käytti vaan silloin tällöin, mut siit joutu moni kärsii ja sil oli sellasii masenuskausii... Onneks selvis hengissä! Nyt se on ollu 4v täysin kuivil ja ollaan onnellinen perhe! Mun serkku kuoli just huumeiden takii... Se ekaks poltteli vaan pilvee j sit siirty vahvempii...=( (Se tappo ittensä.) Mun elämä on ollu helvettii huumeiden takii ja oon todellaki oppinu et pysyn niist eros!
- Sky is the limit, vai onko?
Ohoh, opiskelet aika hyvään ammattiin ja käytpä jopa töissä.. Ei se vielä tarkota ettei susta TULIS idioottia jos tota menoa jatkat, nyt jo KUULOSTAT idiootilta.. 6 vuotta on lyhyt aika, vaikutus näkyy vasta myöhemmin.. Susta vois tulla vaikka mitä enemmän jos et vetäisi ruohoa.. Työnantajakin tykkää jos jäät kiinni.. Mut se on sun henkilökohtainen helvettis eli pidä se omana tietonas äläkä tuu tänne jauhamaan! Ilmeisesti et oo mistään ihan nuorimmasta kanavan käyttäjäpolvesta niin voisit miettiä että annat helvetin huonoa esimerkkiä nuorille, vitun IDIOOTTI!
- Pilviveikko
Sky is the limit, vai onko? kirjoitti:
Ohoh, opiskelet aika hyvään ammattiin ja käytpä jopa töissä.. Ei se vielä tarkota ettei susta TULIS idioottia jos tota menoa jatkat, nyt jo KUULOSTAT idiootilta.. 6 vuotta on lyhyt aika, vaikutus näkyy vasta myöhemmin.. Susta vois tulla vaikka mitä enemmän jos et vetäisi ruohoa.. Työnantajakin tykkää jos jäät kiinni.. Mut se on sun henkilökohtainen helvettis eli pidä se omana tietonas äläkä tuu tänne jauhamaan! Ilmeisesti et oo mistään ihan nuorimmasta kanavan käyttäjäpolvesta niin voisit miettiä että annat helvetin huonoa esimerkkiä nuorille, vitun IDIOOTTI!
Etpä sinä tai tuo pikkutyttö tuolla paljon taida kannabiksesta tietää.
EU:n myötä se tulee ehkä lailliseksi 10 vuoden sisällä. Juuri sen vuoksi että se saadaa irti oikeista huumeista ja myös sen takia ettei ihmiset luule että se on paha huume. Kannabis ei tuhoa aivosoluja niinkuin alkoholi.
Ikinä en ole koskenut muuhun kuin kannabikseen, enkä tule koskemaankaan. En edes alkoholiin.
Totisesti olen vanha veikko jo. Kohta valmistun yliopistosta. Ja tiedoksi vain, yliopistoporukassa aika moni "käyttää" kannabista. Tod. näk. lääkäri jonka luona käyt vaikka katkenneen kätesi korjauttamassa on joskus poltellut pilveä.
Minä en todellakaan anna huonoa esimerkkiä. Olen tutkinut ihan itse kannabiksen vaikutusta opistolla ja voin sanoa että käytän sitä hyvällä omatunnolla. Alkoholin jätin pois 10 vuotta sitten.
Tod. näk. myös tuleva työnantajanikin syö avaruuskeksejä. Kannabista käyttää hurjan moni hyvin koulutettu ihminen. Yllätyin itsekin.
Mutta kas kas, miksi SINÄ tulet tänne "jauhamaan"? Tuskin tiedät kannabiksesta yhtään enempää kuin muutkaan lapset.
On paljon parempi että nuori ottaa pilveä kuin alkoholia. Tosin opiskelijoille kannabis ei sovi, eikä eteenkään nuorille koska se voi johtaa siihen että käytetään pilveä joka päivä. Liika on kuitenkin liikaa.
Jos vaikutan silmissäsi idiootilta yhden teksin perusteella niin kyllä jo siitä voi päätellä myös sinun järjen juoksusi määrän ;) - noori
Pilviveikko kirjoitti:
Etpä sinä tai tuo pikkutyttö tuolla paljon taida kannabiksesta tietää.
EU:n myötä se tulee ehkä lailliseksi 10 vuoden sisällä. Juuri sen vuoksi että se saadaa irti oikeista huumeista ja myös sen takia ettei ihmiset luule että se on paha huume. Kannabis ei tuhoa aivosoluja niinkuin alkoholi.
Ikinä en ole koskenut muuhun kuin kannabikseen, enkä tule koskemaankaan. En edes alkoholiin.
Totisesti olen vanha veikko jo. Kohta valmistun yliopistosta. Ja tiedoksi vain, yliopistoporukassa aika moni "käyttää" kannabista. Tod. näk. lääkäri jonka luona käyt vaikka katkenneen kätesi korjauttamassa on joskus poltellut pilveä.
Minä en todellakaan anna huonoa esimerkkiä. Olen tutkinut ihan itse kannabiksen vaikutusta opistolla ja voin sanoa että käytän sitä hyvällä omatunnolla. Alkoholin jätin pois 10 vuotta sitten.
Tod. näk. myös tuleva työnantajanikin syö avaruuskeksejä. Kannabista käyttää hurjan moni hyvin koulutettu ihminen. Yllätyin itsekin.
Mutta kas kas, miksi SINÄ tulet tänne "jauhamaan"? Tuskin tiedät kannabiksesta yhtään enempää kuin muutkaan lapset.
On paljon parempi että nuori ottaa pilveä kuin alkoholia. Tosin opiskelijoille kannabis ei sovi, eikä eteenkään nuorille koska se voi johtaa siihen että käytetään pilveä joka päivä. Liika on kuitenkin liikaa.
Jos vaikutan silmissäsi idiootilta yhden teksin perusteella niin kyllä jo siitä voi päätellä myös sinun järjen juoksusi määrän ;)Saanen siis kysyä, että miksi vanha ja viisas yliopistoäijä, heiluu NUORET foorumilla valittamassa muiden nuoresta iästä.
- Pilviveikko
noori kirjoitti:
Saanen siis kysyä, että miksi vanha ja viisas yliopistoäijä, heiluu NUORET foorumilla valittamassa muiden nuoresta iästä.
Minua pyydettiin tarkistamaan tämä nuoret-osasto. Erään äidin käsky.
Piti tarkistaa mitä sen tytär oli tänne kirjoitellut. (Ei tyttö osannut pyyhkiä sivuhistoriaa pois ;)
Tuli mielenkiintoinen aihe ja heitin kommentin, ei sen kummempaa.
Aika kummaa jos tuo kommentti sisältää jotain valitusta muiden iästä. No ei todellakaan. Totesin vain ettei lapset ole kovin tietoisia monistakaan asioista. Kummaa jos se luokitellaan valittamiseksi.
No joo. Tehtäväni on suoriettu ja raportoin tytön äidille tulokseni. - minä
Pilviveikko kirjoitti:
Minua pyydettiin tarkistamaan tämä nuoret-osasto. Erään äidin käsky.
Piti tarkistaa mitä sen tytär oli tänne kirjoitellut. (Ei tyttö osannut pyyhkiä sivuhistoriaa pois ;)
Tuli mielenkiintoinen aihe ja heitin kommentin, ei sen kummempaa.
Aika kummaa jos tuo kommentti sisältää jotain valitusta muiden iästä. No ei todellakaan. Totesin vain ettei lapset ole kovin tietoisia monistakaan asioista. Kummaa jos se luokitellaan valittamiseksi.
No joo. Tehtäväni on suoriettu ja raportoin tytön äidille tulokseni.Millähän kumman konstilla pystyt selvittämään, mitkä viestit on tämän tytön kirjoittamia? Sivuhistoriasta näkyy kyllä kaikki viestiketjut mitä on luettu, mutta ei sieltä kirjoitettuja viestejä näy.
- just
Moni mun kaveri polttaa. eli kyl mä tiän ettei kaikil tuu siit mitään. Mut mua ei semmonen kiinnosta. Mulle riittää kalja.Mut ku mun entinen kaveri alko polttaa pilvee pari vuotta sitten. se alko vaan sillä ruohol ja kukal. no mullekin tarjos mut NO THANKS. Sit se löysi miehensä joka oli samanlainen, mut tarjos kaikkee muutakin eli ekstaasii ja amfetamiinii ja kaikennköst.Sillä jäi koulu kesken ja rahat menee kurkusta alas kaikkeen paskaan.Elämä helvettiä ja sitä rataa.Nykyään se ei pidä mitään huolta itestään ja poikakaveri yrittäny murhata sen. Ja kaikki alko VAAN pilvestä mitä ne poltti. Juu ja poliisit käy välil tarkastaa asunnon. Kundi linnas ja ex-kamu masentuneena polttamas pilvee.Et sillee
- pilviveikolle.
On tämä veikko muuten harvinaisen typerä.Siis hän sanoo että idioottimaisuus riippuu pelkästään koulusta missä hän on,siis kuules,vaikka polttelet kuinka paljon tahansa niin se ei sulje pois sitä että todellakin olet idiootti tai et ole.Ihan vitun typerä ihminen.
Jos väität että yliopisto sinusta muokkaa ei idiootin niin olet aika väärässä ja todellakin idiootti,typeryytesi paistaa läpi ihan joka lauseesta mitä sanot.
Katsos olet ihan elävä esimimerkki siitä että yliopistosi ei tee sinusta sen parempaa kuin muut,eikä huonompaakaan.Mutta tämä lapsellinen ja itseasiassa kusipäinen olettamuksesi niin se saa aikaan naurun.
Koita keksiä hiukan lisää meriittejä joilla puolustat tai koitat nostaa itseäsi ylöspäin,sillä niitä tarvitaan koska olet täysin itsekeskeinen elämätön pikkupaska. - no mä
pilviveikolle. kirjoitti:
On tämä veikko muuten harvinaisen typerä.Siis hän sanoo että idioottimaisuus riippuu pelkästään koulusta missä hän on,siis kuules,vaikka polttelet kuinka paljon tahansa niin se ei sulje pois sitä että todellakin olet idiootti tai et ole.Ihan vitun typerä ihminen.
Jos väität että yliopisto sinusta muokkaa ei idiootin niin olet aika väärässä ja todellakin idiootti,typeryytesi paistaa läpi ihan joka lauseesta mitä sanot.
Katsos olet ihan elävä esimimerkki siitä että yliopistosi ei tee sinusta sen parempaa kuin muut,eikä huonompaakaan.Mutta tämä lapsellinen ja itseasiassa kusipäinen olettamuksesi niin se saa aikaan naurun.
Koita keksiä hiukan lisää meriittejä joilla puolustat tai koitat nostaa itseäsi ylöspäin,sillä niitä tarvitaan koska olet täysin itsekeskeinen elämätön pikkupaska.pilviveikko ei oo kyl mielestäni sanonu missään vaiheessa olevansa parempi kun muut, se vaan kerto et MONET yliopistolaiset polttaa ruohoo..eihän se voi pahemmin muutakaan sanoo, ei esim. et monet yläasteelaiset tai lukiolaiset polttaa ruohoo, ku miten se tietäis ku se on yliopistossa.. eli siis mitä tarkotan on se et se vaan kerto et monet yliopistolaiset vetää pilvee, eikä sanonu et se ois jotenki parempi ku muut ku se on yliopistossa ja polttaa ruohoo..(joo hoen samaa asiaa =) )
mun mielipide ruohon polttamisesta on positiivinen, eli mulla ei oo mitään sitä vastaan jos jotkut sitä polttaa, koska viinakin on sitä pahempi asia vaikka muut luulee et kannabis on "IHAN HIRVEE ASIA".. no mut sitähän se ei oo.. en kyllä ite polta ruohoo, mut kannatan sitä silti... maltan tuskin odottaa et se tulis laillisex. - minä itse
no mä kirjoitti:
pilviveikko ei oo kyl mielestäni sanonu missään vaiheessa olevansa parempi kun muut, se vaan kerto et MONET yliopistolaiset polttaa ruohoo..eihän se voi pahemmin muutakaan sanoo, ei esim. et monet yläasteelaiset tai lukiolaiset polttaa ruohoo, ku miten se tietäis ku se on yliopistossa.. eli siis mitä tarkotan on se et se vaan kerto et monet yliopistolaiset vetää pilvee, eikä sanonu et se ois jotenki parempi ku muut ku se on yliopistossa ja polttaa ruohoo..(joo hoen samaa asiaa =) )
mun mielipide ruohon polttamisesta on positiivinen, eli mulla ei oo mitään sitä vastaan jos jotkut sitä polttaa, koska viinakin on sitä pahempi asia vaikka muut luulee et kannabis on "IHAN HIRVEE ASIA".. no mut sitähän se ei oo.. en kyllä ite polta ruohoo, mut kannatan sitä silti... maltan tuskin odottaa et se tulis laillisex.....Asiaa puhut!
- hemplover
Nin, miksei mieluumin alkoholia kuin kannabista. Valistus tieto alkaa olemaan taas vanhaa, silä uusia tutkimuksia ei ole ehditty saada mukaan, tai jostain syystä tietoa sensuroidaan.
Hyvänä esimerkkinä WHO:n (maailmanterveysjärjestön) tutkimus, jonka mukaan alkoholi ja tupakka aiheuttavat suurempa riippuvuutta kuin kannabis! Ja kuinka sanovat sitten valistajat?!?
Tämän tutkimuksen Yhdysvallat sensuroivat, sillä USA:n huumepolitiikka on erittäin tiukkaa ja kannabis vastaista. Alkoholia ja tupakkaa tyrkytetään kyllä!
Surullista...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1117275Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista635328- 954914
- 524065
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee494006- 2223893
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san283608- 413253
- 522829
- 412407