Sain tilaisuuden aivan äsken olla poikani kanssa joulusaunassa. Saunasta tullessa muistelimme menneitä. Kun Harri oli vasta ehkä kolme vuotias, niin kysyin häneltä, että mihin sitä vettä saunassa heitetään? Siihen poika silloin vastasi "naalan piälle"! Minä odotin silloin, että hän olisi vastannut kiukaalle, kivien päälle. Poika tietenkin ajatteli isän tekemiä lauteita ja mahdollista kuumaa naulan kantaa!
Joulusaunassa
2
1620
Vastaukset
- -IK-
Tässä jutussa on kaikki tyypillisen savolaisjutun elementit: Ei alkua, ei loppua, ei mitään juonta eikä varsinkaan mitään juonen huipentumaa. Kaiken kruunaa spedemäinen selitys.
- Osafo
Olen tääsi sammoo mieltä selitykses kanssa. Vaemo on usseesti sanonu mulle, että elä selitä sitä juttuas. Hänestä tuntuu siltä, että minä en piä häntä tarpeeks viisaana, kun ruppeen vielä vitsiän hänelle selittämmää. Siinä tavallaa on hänen naaruki loppunu ja tuo häne tulukinta alakannu. Muute ihan onnellisesti myö eletää yhessä. Hän on syntyny Viipurissa ja minä Hankasalamella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työttömyys on kasvussa - Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa
Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa. Työttömyys on kuitenkin kasvussa. Mitä itse aja3382651Mikä piirre on kasvoissa tärkein?
Mikä piirre on kasvoissa tärkein kun valitset seuraa itsellesi?1181462Suurimman myrskyilyn jälkeen
vakiintuu tyynenpi tunne. Entistä vakaampi, entistä varmempi. Aina vaikealla hetkellä auttaa, kun ajattelen sinua. Minul481340Mikä häpeä Haapaveden kaupungille
Avin huomautuksen mukaa hoitoyksikkö on ollut monin osin lainvastainen. Huomautettavaa on monista asioista. Miten Haa56937Ruumis kanavassa
Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan15884Tojotamies törttöili taas auton eteen
Ja taas joku Tojotapappa vähät välitti liikennesäännöistä ja kääntyi viitostietä ajaneen auton eteen tänään, tällä kerta24852Ei mitään menetettävää
Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo147831- 77801
En sano tätä pahalla
Mutta olihan meillä aika reippaasti ikäeroa ja aivan erilaiset elämäntilanteetkin. En vaan jotenkin tajunnut sitä aiemm57785Tiedättekö miksi mies on olemassa?
Lisääntymistä varten. Ei mitään muuta hyötyä. Jos nainen voisi lisääntyä ilman miestä, luuletteko miehet että naiset tar197784