Miten RollerCoaster Tycoon 3 saa Suomen Kielen kun Sain Joululahjaks nii asensin mutta missään ei lukenu suomen kielellä mitään. Auttakaa!!! joissakin RCT3 On Suomen Kieli Asetuksissakaan ei lukenut SUOMI!!!
Vastaukset 2
- Thomaslai
Itsellänikin löytyy kaapista. Mikähän peli sinulla mahtaapi olla? Minulla on Deluxe Edition(lisäosat samassa paketissa), eli käynnistät pelin, avaat sieltä valikosta asetukset(settings) ja sieltä selaat kielen(language).
Tai sitten asennat pelin uudelleen ja katsot onko pelin asennuskielenä suomea. Did you understand?- RCT 3 FUN
tämän näkönen http://www.boostep.fi/imagemagic.php?img=m9vK1MfoopPh2cyTraOR4MzM1u7Wod3XzMba55PX1ZvM5do=&w=149&h=196&page=category
ei ole settingeissä kieli valikkoa :( kun asensin pelin uudelleen ei ollu mitään kielen ottamista. pelin kannessa lukee "now ride the rides!".JOS JOSTAIN USA:TA SAATU VARASTOON. TILATTU GAMELIFESTÄ
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ny se loppuu ( Kuhmo)
Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.541516Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan
Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt211156- 93987
- 79720
- 37698
Kaivattusi tärkein ulkoinen tuntomerkki
Onko jokin muu kuin yleinen kuten kaunis, laiha. hyväkroppainen jne.21529- 27520
Nainen, miten suhtautuisit
Jos mies ehdottaisi tapaamista? Entä siihen, jos mies kertoisi tapaamisessa tunteistaan ja haluaisi seurustella?54464- 27456
Voitko kirjoittaa mulle tänne mies?
Jos täällä käyt? Ihan kaverimielessä, jos ei muuten? Haluaisin jutella sinun kanssa. Mulla on edelleen jotenkin niin h30433