Latasin noin 10 tuntia eJay Dance 7 torrenttia ja nyt se latas sen. Se sisälsi CD1 ja CD2:sen.
Sen jälkeen tuli automaattinen asennus juttu ja asensin sen. Nyt kun painan työpöydän kuavketta eJay Dance 7 se sanoo "please insert the correct CD-ROM, select OK and restart application"
Eikö torrentin pitäis sisältää se itse cd1 jolla se käynnistyy. Vai pitäisikö minun polttaa kyseinen CD1 jollekkin omalle CD:lleni. kokeilin mutta ei auta. voisiko joku auttaa minua kiitos ja HYVÄÄ JOULUA !
ps.Joku neuvoi käyttämään crackiä. CD1:sessä on crack riedosto mutta kun sen sisällä olevan sovelluksen käynnistää tulee virhe ilmoitus
eJay Dance 7 apua!
justiinsa joo
3
556
Vastaukset
- jorspe
:----DDDDDD
- asdasda
elikkä siirrät sen crackin sielt kansiosta siihen kansioo mihin asensit se ejayn..sit se kysyy et haluatko korvata plääplää ni joo
- Netti-suodatin
IP-osoitteesi on tallennettu.
Kotitarkastajat voivat tulla seuraavan parin viikon sisään.
Toivottavasti sait vastauksen täältä.
Terveisin KRP.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t917335- 373897
- 453470
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402612- 2302605
- 402403
- 1292339
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292219Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna202045- 451922