Latasin noin 10 tuntia eJay Dance 7 torrenttia ja nyt se latas sen. Se sisälsi CD1 ja CD2:sen.
Sen jälkeen tuli automaattinen asennus juttu ja asensin sen. Nyt kun painan työpöydän kuavketta eJay Dance 7 se sanoo "please insert the correct CD-ROM, select OK and restart application"
Eikö torrentin pitäis sisältää se itse cd1 jolla se käynnistyy. Vai pitäisikö minun polttaa kyseinen CD1 jollekkin omalle CD:lleni. kokeilin mutta ei auta. voisiko joku auttaa minua kiitos ja HYVÄÄ JOULUA !
ps.Joku neuvoi käyttämään crackiä. CD1:sessä on crack riedosto mutta kun sen sisällä olevan sovelluksen käynnistää tulee virhe ilmoitus
eJay Dance 7 apua!
justiinsa joo
3
534
Vastaukset
- jorspe
:----DDDDDD
- asdasda
elikkä siirrät sen crackin sielt kansiosta siihen kansioo mihin asensit se ejayn..sit se kysyy et haluatko korvata plääplää ni joo
- Netti-suodatin
IP-osoitteesi on tallennettu.
Kotitarkastajat voivat tulla seuraavan parin viikon sisään.
Toivottavasti sait vastauksen täältä.
Terveisin KRP.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä602007Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1661688Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701408Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2411367Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2321313Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3391179- 1281155
- 801135
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3171085IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3421082