Minulla on koneessani PowerPoint 2003 ohjelma. Olen yrittänyt tehdä jostakin esityksestä matkapaketin, niin, että tuttavani voisi katsoa sen PowerPoint Viewerilla. Tallennan siis matkapaketin CD:lle. Koneelleni olen hakenut myös tämän Viewerin. Kun sitten yritän tarkistaa tällä viewerilla sen esityksen, kone hakee automaattisesti sen oikean PowerPointin. No, totta kai se sillä toimii. Mutta ei aina tuttavan Vieweriila. Pystynkö mitenkään omalla koneellani tarkistamaan mahdolliset virheellisyydet?
Miten
3
294
Vastaukset
- Make.
Mee sen tekemäsi PowerPoint tiedoston päälle ja paina hiiren oikean puoleista nappulaa. Aukeaa valikko ja jos valikossa on vaihtoehto Avaa sovelluksessa valitse se. Etsi sitten valikoista PowerPoint Viewer ja valitse sitten ok.
Pitäisi kai auveta tai ainakin kannattaa kokeilla.
Toivottavasti on apua.
Joulua ! - as-keetti
kannata tehdä vaikeasti.
Raahaat vain hiirellä Powerpoint-tiedoston
Viewerin ikonin päälle. - KRTW
Nuo edelliset on ihan hyviä ohjeita,mutta jos ei mikään muu auta niin sano tuttavallesi,että tallentaa sen paketin omalle kiintolevylle.
Sen jälkeen avaa viewer ohjelman ja sitä kautta avaa esityksen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde262778Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292312- 1482264
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532190Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211802Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3891662Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään981597- 2981485
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131419- 1331418