Minulla on koneessani PowerPoint 2003 ohjelma. Olen yrittänyt tehdä jostakin esityksestä matkapaketin, niin, että tuttavani voisi katsoa sen PowerPoint Viewerilla. Tallennan siis matkapaketin CD:lle. Koneelleni olen hakenut myös tämän Viewerin. Kun sitten yritän tarkistaa tällä viewerilla sen esityksen, kone hakee automaattisesti sen oikean PowerPointin. No, totta kai se sillä toimii. Mutta ei aina tuttavan Vieweriila. Pystynkö mitenkään omalla koneellani tarkistamaan mahdolliset virheellisyydet?
Miten
3
342
Vastaukset
- Make.
Mee sen tekemäsi PowerPoint tiedoston päälle ja paina hiiren oikean puoleista nappulaa. Aukeaa valikko ja jos valikossa on vaihtoehto Avaa sovelluksessa valitse se. Etsi sitten valikoista PowerPoint Viewer ja valitse sitten ok.
Pitäisi kai auveta tai ainakin kannattaa kokeilla.
Toivottavasti on apua.
Joulua ! - as-keetti
kannata tehdä vaikeasti.
Raahaat vain hiirellä Powerpoint-tiedoston
Viewerin ikonin päälle. - KRTW
Nuo edelliset on ihan hyviä ohjeita,mutta jos ei mikään muu auta niin sano tuttavallesi,että tallentaa sen paketin omalle kiintolevylle.
Sen jälkeen avaa viewer ohjelman ja sitä kautta avaa esityksen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikä on kaivattusi ihanin ja ärsyttävin piirre?
Ja onko hän mies, nainen ja muun sukupuolinen? Mies. Huomaavaisuus. Kiireisyys. Joskus voi rentoutuakin.961260Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata371255Riikka Purra: työttömät tulee velvoittaa töihin
Purra panisi työttömät tulevaisuudessa työskentelemään sosiaaliturvan saamiseksi, koska työllisyysaste ei muuten näytä l2861105- 1071025
- 71982
- 18946
Näin Ellen Jokikunnaksen Ralph-poikaa suojellaan julkisuudelta - Katso tuoreet kuvat Italiasta!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask ovat Ralph-poikansa kanssa kakkoskodissa Italiassa. Mukana on myös Unelmia Italiassa -kuva13918- 51900
Vihdoinkin lavatansseja tv:ssä - Juhannuksena tanssitaan, bändeinä Yölintu ja Komiat!
Jes, vihdoinkin lavatansseja taas televisiossa! Keskikesän juhlaa vietetään tänä juhannuksena Tuuloksen Kapakanmäellä ju16801Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f162798