Minulla on koneessani PowerPoint 2003 ohjelma. Olen yrittänyt tehdä jostakin esityksestä matkapaketin, niin, että tuttavani voisi katsoa sen PowerPoint Viewerilla. Tallennan siis matkapaketin CD:lle. Koneelleni olen hakenut myös tämän Viewerin. Kun sitten yritän tarkistaa tällä viewerilla sen esityksen, kone hakee automaattisesti sen oikean PowerPointin. No, totta kai se sillä toimii. Mutta ei aina tuttavan Vieweriila. Pystynkö mitenkään omalla koneellani tarkistamaan mahdolliset virheellisyydet?
Miten
3
348
Vastaukset
- Make.
Mee sen tekemäsi PowerPoint tiedoston päälle ja paina hiiren oikean puoleista nappulaa. Aukeaa valikko ja jos valikossa on vaihtoehto Avaa sovelluksessa valitse se. Etsi sitten valikoista PowerPoint Viewer ja valitse sitten ok.
Pitäisi kai auveta tai ainakin kannattaa kokeilla.
Toivottavasti on apua.
Joulua ! - as-keetti
kannata tehdä vaikeasti.
Raahaat vain hiirellä Powerpoint-tiedoston
Viewerin ikonin päälle. - KRTW
Nuo edelliset on ihan hyviä ohjeita,mutta jos ei mikään muu auta niin sano tuttavallesi,että tallentaa sen paketin omalle kiintolevylle.
Sen jälkeen avaa viewer ohjelman ja sitä kautta avaa esityksen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 27911091
- 1326978
- 955643
Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa385018- 524241
Minne sä aina välillä joudut
Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta303839- 613494
On niin vaikea olla lähelläsi
En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na323442Nyt peukut pystyyn
Nyt kaikki peukut pystyyn, siirtopersu on aikeissa muuttaa Kannuksesta pois. Facebookissa haukkui tänään Kannuksen peru222955- 642764