Kuinka levitoida?

diapolos

Olen aika perso yliluonnolliselle, näen ennen unia ja olen vakuuttunut että maailmassa on muutakijn mitä pystymme näkemää. Uskon myös levitaatioon. Voisiko joku antaa neuvoa miten tämä tehdään, tai antaa linkkiä jonkinlaisiin ohjeisiin?

33

8764

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Rajaton

      Olisiko järkevämpää ensin opetella perus asioita
      henkisyydestä ennen kuin rupeaa kokeilemaan
      päivätajunnassa eli hereillä leijumista.
      Joka yöhän sinäkin käyt astraali kehosi kanssa
      " leijumassa " eli matkailemassa monessa paikassa.
      Suosittelen alan kirjoja ja luentoja ensin että
      perus asiat ovat hanskassa....

      • Rajaton

        Koita harjoitella vaikka 10 vuotta parin kymmenen sentin korkeudelta.


    • levitoinnista

      olivat melko vakuuttavia. Mies lootusasennussa 20 cm irti alustasta ja jopa tukka leijui pystyssä. Video olikin sitten jo ihan muutta. Pomppimista joustavalla tatamilla uhmaamatta mitään fysiikan peruslakeja. Pelkää hyvää vartalon hallintaa.
      Levitoinnin oppii 3500 € maksavalla kursilla, jos kunto ja fysiikka riittää. Jos ei riitä, niin olet kai henkisesti liian kehittymätön voidaksesi "levitoida".
      Unohda koko roska.

      • Anonyymi

        Haluun opia levitoimaan onko siihen ohjeita?


    • Flying Ape

      Pitäisi ajatella jotakin discetin näköistä hommelia jalkojen alapuolella ja sen avulla levitoida. Itse en tiedä toimiiko mutta itse kun olen yrittänyt ajatella discettiä jalkojen alla niin on välissä hurahtanut sitten toisiin ajatuksiin kun minun on vaikea ajatella vain yhtä asiaa ikuisuutta, koska ne toiset asiat yrittää tunkea päälle. :)

      Toinen mikä voisi toimia on semmoinen että laitat kyynärpäästä kehoon suoraksi ja kyynärpäästä loppuosa ylöspäin eli se osa missä sulla on kädet, käännät sen ylöspäin kyynärpäähän asti. Sen jälkeen alat levittämään käsiä sivulle pikkuhiljaa rauhallisesti ja hengität syvään ja ulos jokaisessa liikkeessä. Niin ja kun alat levittämään käsiä pikkuhiljaa sivuille niin lopussa kämmenosa pitäisi olla jossakin siinä jalkojen kohdalla ja kämmenosa käännettynä kohti jalkoja. Voit yrittää silmät auki tai kiinni, mutta tähän asti silmät auki tai kiinni, sen jälkeen kun olet päässyt tähän asti, tee päinvastoin silmilläsi, voit myös koko homman ajan pitää silmät auki tai kiinni.

      Sen jälkeen katso ylöspäin vinoon, ei kokonaan niskan taakse päätä vaan ihan viistoon pää ylöspäin. Sen jälkeen keskity keskikehoon ja yritä saada se nousemaan, mutta voit myös keskittyä koko kehoonkin. ;) Tätä en ole vielä yrittänyt, pitää kokeilla toimiiko, jos jollaki toimi niin ilmoittakaa.

    • Pappatietäjä

      Oletko kokenut enneunien lisäksi muuta ns.yliluonnollista? Oletko vain utelias ? Uskotko Jumalaan ? Jos tietosi karttuisivat, hallitsisitko itsesi ja kestäisikö psyykesi edettyäsi niin suureen tietomäärään, että tajuaisit seisovasi vasta kaiken salatun tiedon alkulähteellä.

      Itse yli 40 vuotta asioiden kanssa eläneenä voin vakuuttaa, että et olisi kokemuksen jälkeen
      enää sama ihminen. Sen jälkeen elämä on yhtä kiusausta käyttää tietojaan. Hermojen on oltava rautaa henkien keskellä. Juuri kenellekään et voi
      kertoa. Muuten menettäisit maineesi, monet ystäväsi, työpaikkasi. Voin vakuuttaa ettei ole helppoa elää tällaisena. Ainut lohtu on toimia parapsykologisia ilmiöitä kokeneiden luotettuna tukihenkilönä.

      En halua mollata enkä lannistaa Sinua. Kertoisitko kuitenkin miksi haluat levitoida? Sitten ehkä voin asioista kertoa lisää, en
      kuitenkaan ala opettamaan ketään.

      • karjalan noita

        Mä ainakin haluaisin oppia koska nään enteitä että olen noita parantaa käsillä kosketuksella ja tykään ''yliluonnollisuudesta'' asioista. Olen vakava tyyppi ja otan tosissani ja en ole pikkukakara joka vain elää fantasia elämää vaan opiskelija. Samalla se helpottaa siivousta. Kun opin levinoinin sen jälkeen opettelen teleksia kyvyn.


    • pari kirjaa lukenut

      mitä iloa siitä taidosta loppujen lopuksi on?

      • Lyra

        Ainakin minulle siitä taidosta olisi paljon iloa. Minua tavallaan helpottaisi se, että on olemassa suurempikin voima joka mahdollistaa levitoimisen jne. Ei tuntuisi enään siltä, että olisin tässä maailmassa yksin omillani.
        Tietääkö joku jotain kirjaa, missä puhuttaisiin tästä levitoimisesta? Minua kiinnostaisi kokeilla tätä juttua, mutta haluan ensin saada lisää tietoja asiasta.


      • j323
        Lyra kirjoitti:

        Ainakin minulle siitä taidosta olisi paljon iloa. Minua tavallaan helpottaisi se, että on olemassa suurempikin voima joka mahdollistaa levitoimisen jne. Ei tuntuisi enään siltä, että olisin tässä maailmassa yksin omillani.
        Tietääkö joku jotain kirjaa, missä puhuttaisiin tästä levitoimisesta? Minua kiinnostaisi kokeilla tätä juttua, mutta haluan ensin saada lisää tietoja asiasta.

        Jeesus Kristus on Jumala ja olet Hänelle niin arvokas ja Hän rakastaa sinua niin paljon että kuoli syntiesi sovitukseksi.Usko Jeesukseen niin saat elää IKUISESTI!!! Lue Raamattua!!!


      • kannikka
        j323 kirjoitti:

        Jeesus Kristus on Jumala ja olet Hänelle niin arvokas ja Hän rakastaa sinua niin paljon että kuoli syntiesi sovitukseksi.Usko Jeesukseen niin saat elää IKUISESTI!!! Lue Raamattua!!!

        liitty taas asiaa ?


    • opettele

      levitointi on aika vaikeata!!!"
      mut jos osaa niin osaa. No mä leijuin 5 sentmetrin päässä lattiassa
      mut en tiiä miten tein sen??

    • :)

      "Olen aika perso yliluonnolliselle, näen ennen unia ja olen vakuuttunut että maailmassa on muutakijn mitä pystymme näkemää. Uskon myös levitaatioon. Voisiko joku antaa neuvoa miten tämä tehdään, tai antaa linkkiä jonkinlaisiin ohjeisiin?"

      yliluonnollisuuteeki pätee "älä yritä tehdä mahdotonta". levitaatio o tosi vaa ihmiste oma ymmärrys kuinka ei iha riittävä.

      henkilö voi tehä mihi oma ymmärrys riittää joka ainoa rajoittava tekijä koska usko ei auta henkilöä vaa ymmärrys. ymmärrä ei ennenkö näkee tai tuntee tai kokee jolloi jo tietää että teki tai tapahtu tai toimi ja myös tietää että oli hyvä tai huono koska tunne ei jätä ketää kylmäksi.

      avaa oma kolmas silmä joka auttaa ymmärtämää enemmä. tuollo ei välttämättä oo levitaatio enää mielessä koska koko maailma avautuu uudella tavalla jossa riittää myös levitaatiotta katsomista.

      levitoinnista mainitaa videoissa alla. valtaosi levitaatio o minkä henkilö sallii itellee ja henget mahdollistavat jolloi ei oo henkilö ite aikaa saama vaa henkilö ite sallima:

      ECETI Ranch: Enlightened Contact with Extra-Terrestrial Intelligence
      http://www.youtube.com/watch?v=qbEDY9TvO2I

      African shaman performing levitation
      http://www.youtube.com/watch?v=tW6pVFOpE6Q

      Caught On Film | Levitating Girl In Russian Forest
      http://www.youtube.com/watch?v=OGABYPO1gTc

      Poltergeist Caught On Tape - Levitation
      http://www.youtube.com/watch?v=uTtScbunoQI

      • :)

        kohta leijuu jo moni koska o myös luonno aiheuttama tapahtuma joka ihmiste sallima ellei kieltämä. ihmiste o vaikeaa ymmärtää että aika o kääntyny toiseen suuntaa jollo ihmiste fyysine keho alkaa nuorentua ja chakrat avautua ja keho keventyä joka kaikki fyysisesti jota ohjaa ihmiste oma mentaali eikä mätänemine.

        taajuus ylläpitää ihmiste fyysistä kehoa ja materiaalia ja galaksi nostaa maapallo taajuutta jollo maapallo nostaa elolliste olentoje taajuutta jota henkilö voi joko edistää tai hidastaa vaa tapahtumana tapahtuu jokatapauksessa myös jos ei toivo tapahtuva tai ei usko tapahtuva tai ei pidä mahdollisna.

        Secret of Time & Anti-ageing: Nithyananda
        http://www.youtube.com/watch?v=q7vemMPAQOY


      • :)
        :) kirjoitti:

        kohta leijuu jo moni koska o myös luonno aiheuttama tapahtuma joka ihmiste sallima ellei kieltämä. ihmiste o vaikeaa ymmärtää että aika o kääntyny toiseen suuntaa jollo ihmiste fyysine keho alkaa nuorentua ja chakrat avautua ja keho keventyä joka kaikki fyysisesti jota ohjaa ihmiste oma mentaali eikä mätänemine.

        taajuus ylläpitää ihmiste fyysistä kehoa ja materiaalia ja galaksi nostaa maapallo taajuutta jollo maapallo nostaa elolliste olentoje taajuutta jota henkilö voi joko edistää tai hidastaa vaa tapahtumana tapahtuu jokatapauksessa myös jos ei toivo tapahtuva tai ei usko tapahtuva tai ei pidä mahdollisna.

        Secret of Time & Anti-ageing: Nithyananda
        http://www.youtube.com/watch?v=q7vemMPAQOY

        uitte kaikki materiaalissa ettekä ajassa. materiaalitiheys määräytyy taajuude mukaa. mateiaalitiheyde vaihtelu voi henkilölle luoda aja illuusiona tai harhana ku henkilö oma tietoisuus o tuollo vaihtelevalla nopeudella riippue vastuksesta minkä fyysine keho luo taajuuksie heitellessä.

        korkeampi fyysine taajuus muuntaa materiaalitiheyde kevyempää suuntaa. ihmiskeho muuntuu 2-4 päivä viiveellä vastaamaa mentaalia joka määrittelee henkilö omaa taajuude ja muutos tapahtuu aina oma mentaali kautta eikä fyysisyyde kautta.. toki fyysisyys voi pitää mentaali alhaalla vaa ei ylläpidä mentaalia.. fyysisyys rakentuu sielu kautta jollo ymmärrettynä fyysisyys ja mentaali tukee toisiaa mentaali ollessa kykenevä auttamaa fyysisyyttä.


    • :)

      Nithyananda's Enlightenment Experience at the foothills of Arunachala - Inner Awakening Dec 2009
      http://www.youtube.com/watch?v=6QPbNMUnsvw

      Sadhguru's enlightenment... in his own words
      http://www.youtube.com/watch?v=zYXlOJlhf38

      tuo kertoo myös paljo ja tuon oon itekki kokenu ja tuo ei oo levitointia vaa käytännössä 7. chakra avautumine. tässä vaiheessa kehitystä olisi ihmiste 6. chakra hyvä avautua jollo ihmiste ei tarvisi ihmetellä vaa ymmärtää enemmä omaa suhdetta ympäröivää todellisuutee joka ei oo alkuunkaa nii kui koulussa opetettu.

    • levitointi...?

      Ei hajuukaa.. Paitsi et kai siinä pitäis jotenkin yrittää rentoutua... Hei! Oon kuullut joskus että meiän uskonnon opettaja on joskus levitoinut jonku luokan edessä, se on muuteski aikas jännä tyyppi, niin sanoin vaan. Sori.. D=

      • Trikkiä

        Chris Angelin levitaatiotempun "salaisuus" on selvitetty you tubessa. Sen tekniikan perusteella voi tehdä helposti illuusion, että levitoi. Samaten on selvitetty veden päällä kävelyn tekninen apukeino, joka on pleksilasi juuri veden pinnan alla. Eivät maksa hirmu summia.


    • Quantum levitation
    • :)

      "Chris Angelin levitaatiotempun "salaisuus" on selvitetty you tubessa. Sen tekniikan perusteella voi tehdä helposti illuusion, että levitoi. Samaten on selvitetty veden päällä kävelyn tekninen apukeino, joka on pleksilasi juuri veden pinnan alla. Eivät maksa hirmu summia."

      no mitenkäs o käde laittamine lasi läpi tai kolikoide taikomine täytee kahvimukii nii että kahvi katoaa samassa. jos teille o näytetty pleksi apukeinona tai tekniikka illiuusiona nii o teille edellee "salaisuus" ku uskotte "selityksiä".

      taikuri o kääntää todellisuutta nii että mieluummi uskotte tempu oleva vaa temppu vaa tuollo taikuri ite o paskapuhuja valehtelija joka hyötyy ihmiste tietämättömyydestä. mitä taikuri tekee tekee henkie kautta jollo taikuri ei tee temppuja vaa o pääosa esittäjä ku temppuje tekijät ite lymyää esittäjä takana joka "selittää" teille kuinka taikuri ei voi temppua kertoa ku ei oo tempu tekijä vaa esittäjä jollo parempi työtö taikuri kui taikuri työssä.

      • :)

        henget ovat avannu lukitu ove silmieni edessä iha auki asti. jos sivulline olisi tuo nähny nii olisi luullu että mä aukasi lukitu ove ovee koskematta.

        todellisuus oli kuitenki vaa että unohdi avaime enkä löytäny totutusti taskustani. henget manipuloi vakka säätä paikallisesti vaa onko tempuista ollu hyötyä jos ovat olleet vaa temppuja joita ei teille kerrottu.


      • :)
        :) kirjoitti:

        henget ovat avannu lukitu ove silmieni edessä iha auki asti. jos sivulline olisi tuo nähny nii olisi luullu että mä aukasi lukitu ove ovee koskematta.

        todellisuus oli kuitenki vaa että unohdi avaime enkä löytäny totutusti taskustani. henget manipuloi vakka säätä paikallisesti vaa onko tempuista ollu hyötyä jos ovat olleet vaa temppuja joita ei teille kerrottu.

        eihä levitaatio oo ihme jos joku muu sua nostaa maa pinnalta ylös. millä tavalla rentous tai meditaatio tai rauha tuoho liittyy o että jos laittaa tahallaa vastaa nii kuka nostaa rimpuilijaa mihinkää.


      • :)
        :) kirjoitti:

        eihä levitaatio oo ihme jos joku muu sua nostaa maa pinnalta ylös. millä tavalla rentous tai meditaatio tai rauha tuoho liittyy o että jos laittaa tahallaa vastaa nii kuka nostaa rimpuilijaa mihinkää.

        ettikää maa päältä paikka missä o luonnostaa korkeampi taajuus ja opetelkaa kunnioittamaa kaikkea elävää nii henget saattaa teitä nostaa fyysisesti ja auttakaa nii teitä autetaa. muistakaa kuitenki että henget ovat valtaosi vaa ihmisiä joilla ei oo fyysistä kehoa jollo o käytännössä vähintää sama kui olisi ihmiste kanssa tekemisissä joilla o fyysine keho plus lisäksi että henget ovat huomattavasti herkempiä.


    • VASTAUSlevitaatioon

      Aloitappa vaikka sillä, että hegitä sisään 10sec ajan, pidätä happea sisälläsi 30sec ja päästä happi ulos 20sec pitkällä ulos puhalluksella. Ja aina kun pystyy pidempää esim järjestys 20sec 60sec 30sec aina vain lisää ja lisää niin vähitellen alat tajuta miten se tapahtuu..

    • Para Ply

      Oman kokemukseni mukaan runsas retiisien syöminen auttaa levitoinnissa.

    • hernesopan mahti

      Pieruvoimalla

    • *Faith*

      "Kuinka levitoida?"

      Laamalla itsesi niin täyteen demoneja, että alkaa lentämään. Sitten lennät siihen saakka, kunnes sa*atana saattelee sinut viimeiselle matkalle tai löydät itsesi mielisairaalasta.

      • Intuitiivinenleijuja

        Riittää kun liityt johonkin enkelilahkoon ja kohta olet niin sekaisin että tunnet leijuvasi.


    • diapolos2

      Taas tätä, avaan suomi24:n sivut nostalgia mielessä ja oma kirjoitus yli 5 vuoden takaa jonkun palstan etusivulla

      :D:D:D:D:D:DDDD Hauskoja vastuksia. Pierun voimalla, hihihi

      • Uffo mies

        TV-sarjassa "Taikatemput paljastuvat (Breaking the Magicians' Code: Magic's Biggest Secrets Finally Revealed)" esitettiin useitakin esimerkkejä taikurin ns. levitoinnista.

        Kaikki temput, myös nämä levitoinnit selitettiin joten ei mitään yliluonnollista.


    • Anonyymi

      80 luvun alussa helsingissä muuan lsd käyttäjä astui leijumaan talon katolta.

    • Anonyymi

      Fyysinen levitaatio ei ole käsittääkseni mahdollista. Psykologinen levitaatio onnistuu kyllä. Unissa usein levitoin.

    • Anonyymi

      Olisi kiva osata levitoida. Jos sinulla on vinkkejä niin kerro ihmeessä! Toivon että saisin mahdollisimman pian vinkkejä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1378
    2. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1251
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      9
      1185
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1135
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      15
      1091
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1067
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      32
      1034
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      7
      1033
    9. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1032
    10. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      13
      1023
    Aihe