Moikka.
Oon alkanu harkita EF:n kielikoulua, asumismuotona asuntola ja tarkempi kohde siis Long Beach.
Onko kellään kokemuksia EF:n matkoista Kaliforniassa ylipäätään? Kannattaako majoittua isäntäperheeseen vai asuntolaan?
Viittiskö kukaan kertoa ko. alueesta, mikäli itse sattuu asumaan lähistöllä?
Olen aiemmin ollut vain Teksasissa ja New Mexicossa, silloinkin olin vaihtarina ja luonnollisesti isäntäperheessä.
Kaikki kokemukset ja vinkit tervetulleita!
Olen myös miettinyt, mahtaako EF kielimatka olla hintansa väärti. Olisin valmis tutustumaan Kaliforniaan ihan omatoimisestikin, majoitus ym ovat vain kysymyksenä.
EF Long Beach?
5
1427
Vastaukset
- :))
Olin yhtenä kesänä juuri kyseisellä kielikurssilla ja suosittelen hyvin lämpimästi!
Kurssilla on paljon vapaa-aikaa, mutta myös koulua käydään ja se oli mielestäni ihan mielekästä =)
Kampuksella ei ole suoranaisesti mitkään luxusolot, mutta kyllä siellä sen kuukauden ihan mukavasti eleli!
Sieltä järjestettiin myös paljon kaikenlaisia maksullisia ja ei-maksullisia retkiä..
Oli myös hyvin helppoa kulkea itse Long beachin downtowniin tai lähteä vaikka rannalle :)
Ilmasto on lämmin ja ihmiset mukavia, jotenka en voi muuta sanoa kuin että lähde ihmeessä jos on mahdollisuus :D- L.A <3
Kävin itse tutustumassa tähän kyseiseen matkaan ja olen sitä myös itse harkinnut, mutta mitä kaikkea siihen hintaan kuulu, kuin lennot ja asuminen? kuuluko mm. retkiä, ruokailuja?
- jouuuuuuu
L.A <3 kirjoitti:
Kävin itse tutustumassa tähän kyseiseen matkaan ja olen sitä myös itse harkinnut, mutta mitä kaikkea siihen hintaan kuulu, kuin lennot ja asuminen? kuuluko mm. retkiä, ruokailuja?
Matkaan kuuluu asuminen, ruuat ja lennot.
Ruokaan kuuluu joka pvä (ma-pe) lounas=) sit joskus tarjottii illal pizzaa ja jätskii. Sit jos oli lähdös johonki tripille ja ei päässy syö niin sai mukaan semmone lunchpakin:D
Sit siel paikan päällä pitää maksaa xtraa jos haluu esim. vegasiin.
Jotai päivä trippejä tosin kuuluu ihan hintaanki =) esim losiin...
Suosittelen yks parhaimmista matkoista mitä oon tehny=) joka sentin arvone!!!
- bautsibau
Itse olen menossa nty heinäkuussa EF:n kautta Long beachille! Toivottavasti tutustun myös paljon paikallisiin.. :)!! En jaksa odottaa...
- hannaa--
Hei, minä olen myös lähdössä heinäkuussa Long Beachille!! 3.7.-29.7. jos oikein muistan :) ois kiva tutustua muihin lähtijöihin jo aikasemmin vaikkapa mesessä tai näin.
bautsibau siis vissiin ainakin lähössä samalle, entäs aloittaja? : D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois
Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait1083643Riikka on siis suomalaisille velkaa 84 mrd
Jos kauhukabinetti istuu vaalikauden loppuun. Keskimäärin yli 20 miljardia uutta velkaa rikkaiden veronalennuksiin jokai192602Sanna on suomalaisille siis velkaa 24 mrd euroa
Muistanette vielä kuinka Italian remonttirahoja perusteltiin sillä, että italialaiset ostaa suomalaisilta paidatkin pääl1202289Hei! Halusin vain kertoa.
En tiedä luetko näitä, mutta näimme n.4vk sitten, vaihdoimme muutaman sanan ja tunsin edelleen kipinän välillämme. Katso62193Miksi ikävä ei helpotu vuosien jälkeenkään?
Tänään olin ensimmäistä kertaa sinun lähtösi jälkeen tilassa, jossa vuosia sitten nähtiin ensimmäistä kerta. Ollessani81924- 361586
Tiesitkö? Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi seksuaalirikollinen
Järkyttävää… Motin mukaan Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi yksityiselämässään syyllistynyt es581046Oot kyl rakas
Et tiiäkkään miten suuri vaikutus sulla on mun jaksamiseen niin töissä, kun vapaallakin❤️. Oot täysin korvaamaton. En t36960Kirjoittaisit edes jotain josta tiedän
Varmasti oletko se oikeasti sinä. Tänään tälläinen olo. 71919Sofia Zida puhuu rehellisesti suhteesta Andy McCoyhin: "Se on ollut mulle tavallaan..."
Sofia ja Andy, aika hellyttävä parivaljakko. Sofia Zida on mukana Petolliset-sarjassa. Hänet nähtiin Yökylässä Maria Ve4867