Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

happihumala?

jorrey

Tälle aiheelle ei löydy oikeen mitään hyvää kategoriaa, ni laitoin sen sitte tänne (:
No niin asiaan, en löydä mistään videoita happihumalasta ja haluaisin katsella muiden kokemuksia yms. :) Olisko joku sen verran ystävällinen et vois katella jos löytyy sellaisia ja linkittää tähän sit. Kiitti :)
PS.Mielestäni aika kiinnostava aihe, muutkin voivat kiinnostua. Vastailen parhaani mukaan jos joku ei tiedä mikä on happihumala. Mutta siis niitä linkkejä? Kiitos kaikki :))

19

2392

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • meetwurstinakki

      On se vaan niin hassua, että terveiden ihmisten on sitten ihan pakko aiheuttaa ehdoin tahdoin vahinkoa itselleen.. Ja samaan aikaan jotkut joutuu tahtomattaan tajuttomaan tilaan. Mukavaa.

    • jorrey

      sä olet tainnut ymmärtää jotain väärin meinaa mä en oo ikinä tehnyt itselleni enkä kavereilleni happihumalaa enkä koskaan aijo tehdäkkään. Koulun vanhemmat oppilaat tekevät sitä välituntisin ja katselen ihmeissäni, mutta tietenkin olen kiinnsotunut aina kaikesta uudesta. ÄLÄ KRITISOI TUOLLA TAVALLA SYYTTÄ!

      • Ô__Ô

        Mikä o happihumala? :DDD
        Kuulostaa jännältä nii pisti kiinnostaa :P


      • meetwurstinakki

        Joo siis viestin tarkoitushan ei ollut kaataa koko syyllisyyslastia pelkästään sun niskaasi. Ihan yleisesti tarkoitin.

        Ja mistä mä voisin tietää, että olet kokematon? Viestissäsikin julistit osaavasi tarpeen mukaan kertoa happihumalasta, joten mitäpä muutakaan siitä voisi ensiksi päätellä..

        Mutta hyvä kun tuli nyt asia selväksi, tästä on hyvä jatkaa.


    • ???

      Happihumalassa tuhoutuu miljoonia aivosoluja ja 65% todennäköisyydellä tapahtuu aivohalvaus tai sydänkohtaus.

    • happihumala?

      Mikä on happihumala? Kuulostaa kiinnostavalta :D

      • teen

        happihumala / happikänni on aivojen hapensaannin puutosta... Olen myös sitä itse kokeillut ja on tyhmää että ihmiset täällä haukkuvat tyhmäksi ym ym, koska en usko että he ovat yhtään sen viisaampia, kaikilla on oma elämä pilattavana ja elettävänä, huolehtikaa omastanne. En halua haukkua tässä ihmisiä, mutta kukaan tuskin kysyi mitä mieltä olette siitä että "vedän" happikännit.....


      • Ihminen vaan
        teen kirjoitti:

        happihumala / happikänni on aivojen hapensaannin puutosta... Olen myös sitä itse kokeillut ja on tyhmää että ihmiset täällä haukkuvat tyhmäksi ym ym, koska en usko että he ovat yhtään sen viisaampia, kaikilla on oma elämä pilattavana ja elettävänä, huolehtikaa omastanne. En halua haukkua tässä ihmisiä, mutta kukaan tuskin kysyi mitä mieltä olette siitä että "vedän" happikännit.....

        Miten se tehdään kertokaa?tiedän kyllä että hengitystä pidätetään mutta muuta?


    • SCK[NU]

      Aivosolut eivät uusiudu. Kun happi humala tapahtuu, aivosolut alkavat kuolla jos kyseisessä tilassa on liian kauan. Aivosolujen tuhoutuminen joko tekee sinusta tyhmemmän, vammaisen, tai kuolleen, riippuen miten kauan olet kyseisessä tilassa. Idiootti ^^

      • jorrey

        HEI TE KAIKKI KETKÄ HALUATTE NIIN KOVASTI KRITISOIDA JA SANOA MINUA IDIOOTIKSI YMS. EN OLE NIIN TYHMÄ ETTEN TIETÄISI SEN OLEVAN TODELLA VAARALLISTA HENGELLE, PYYSIN VAIN VIDEOITA ! EN HALUNNUT SUUTUTTAA KETÄÄN, NYT ON SITTEN TODETTU ETTÄ SUOMALAISET OVAT ILKEITÄ IHMISIÄ, EIVÄTKÄ TAIDA TAJUTA TEKSTEJÄ MITÄ LUKEVAT!


        JA NYT KAIKILLE MINÄ EN TEE HAPPIHUMALAA ITSELLENI TAI YSTÄVILLENI !!!!!!!!!! OLEN VAAN NÄHNYT MITEN SE TAPAHTUU.


      • jorrey

        Ja lisäykseksi teille ketkä haluatte kritisoida pahasti ja tallata ihan myttyyn toisten ajatukset, kiinnostukset yms.
        Kaikki ihmiset eivät välttämättä ole yhtä vahvoja kuin te ja kestä kaikkea kritiikkiä.
        Jos tämä osa palstaa on niin tyhmä, ei tarvitse sitten mitään kirjoittaa ja lytistää toisten kiinnostukset!


      • jorrey
        jorrey kirjoitti:

        Ja lisäykseksi teille ketkä haluatte kritisoida pahasti ja tallata ihan myttyyn toisten ajatukset, kiinnostukset yms.
        Kaikki ihmiset eivät välttämättä ole yhtä vahvoja kuin te ja kestä kaikkea kritiikkiä.
        Jos tämä osa palstaa on niin tyhmä, ei tarvitse sitten mitään kirjoittaa ja lytistää toisten kiinnostukset!

        ihminen siis tekee kaikkea hullua tajuttomana eikä jälkeenpäin muista siitä yhtäänmitää.
        kun herää on kipu aivan mieletön päässä! (yksilöllistä,kaikkien päät eivät tule kipeiksi)
        sellaisen menetelmän avulla poistetaan kaikki happi keuhkoista, en kerro menetelmää ettei tule mitään ongelmia. sen jälkee on sillee hihhulihei olo ja yms, jotku sätkii maassa silmät ihan sekasi siis silleen et vain silmien valkuaiset näkyy. saattaa nähdä unia, ! älkää kokeilko, mutta niitä videoita? kiinnostuneetkin voisivat katsoa mielenkiinnosta (:


      • meetwurstinakki
        jorrey kirjoitti:

        Ja lisäykseksi teille ketkä haluatte kritisoida pahasti ja tallata ihan myttyyn toisten ajatukset, kiinnostukset yms.
        Kaikki ihmiset eivät välttämättä ole yhtä vahvoja kuin te ja kestä kaikkea kritiikkiä.
        Jos tämä osa palstaa on niin tyhmä, ei tarvitse sitten mitään kirjoittaa ja lytistää toisten kiinnostukset!

        Köh köh.. Keskustelupalstakäytöksen ABC, osa 1. Huom huom nyt ollaan netissä, ei kasvotusten. Me emme mitenkään voi kuulla äänenpainoasi, nähdä ilmeitäsi tai muitakaan eleitäsi. Näemme vain tekstisi ja yritämme parhaamme mukaan tulkita ja ymmärtää mitä siinä lukee. Niin. Emme myöskään tunne sinua tai ole ajatustenlukijoita. Ei me voida edelleenkään aloitusviestin perusteella tietää, oletko kokenut vai kokematon, tunnetko kyseistä asiaa kohtaan viehätystä vai vastustusta, yms.

        Ja se, että sanotaan happihumalan olevan typerää, ei automaattisesti tarkoita, että sinä olet typerä. Vai? Ei se ole mikään henkilökohtainen loukkaus, vaan ihan yleisesti tarkoitettu juttu.

        Ja keskustelupalstojen idea juuri onkin jakaa mielipiteitä & erilaisia näkökulmia asioista.

        Tiedän, että tämä viesti saa sinut varmaan vattuuntumaan, mutta olkoon..


      • juuuu
        jorrey kirjoitti:

        ihminen siis tekee kaikkea hullua tajuttomana eikä jälkeenpäin muista siitä yhtäänmitää.
        kun herää on kipu aivan mieletön päässä! (yksilöllistä,kaikkien päät eivät tule kipeiksi)
        sellaisen menetelmän avulla poistetaan kaikki happi keuhkoista, en kerro menetelmää ettei tule mitään ongelmia. sen jälkee on sillee hihhulihei olo ja yms, jotku sätkii maassa silmät ihan sekasi siis silleen et vain silmien valkuaiset näkyy. saattaa nähdä unia, ! älkää kokeilko, mutta niitä videoita? kiinnostuneetkin voisivat katsoa mielenkiinnosta (:

        Youtubesta ainaki löytyy ihan "happihumala" hakusanalla.


      • joku

        Kyllä, aivosolut uusiutuvat, joten älä mene selittämään läpiä päähäsi. Aivo- kuten muutkin hermosolut, uusiutuvat ja lisääntyvät, mutta erittäin hitaasti. Että eipä niitä silti kannata mennä huvikseen tuhoamaan.


      • :):D:)
        juuuu kirjoitti:

        Youtubesta ainaki löytyy ihan "happihumala" hakusanalla.

        Me ollaa kavereitte kans tehty sillee et ollaa painettu rintoje välist (rintakehästä) kun on tarpeeks hengästyny sit me ollaa niinku pyörrytty koska happi loppuu. Mutta varoitan ÄLKÄÄ KOKEILKO SIINÄ VOI TAPPAA ITSENSÄ JOS TEKEE SEN TAVAKS.


      • :):D:)
        :):D:) kirjoitti:

        Me ollaa kavereitte kans tehty sillee et ollaa painettu rintoje välist (rintakehästä) kun on tarpeeks hengästyny sit me ollaa niinku pyörrytty koska happi loppuu. Mutta varoitan ÄLKÄÄ KOKEILKO SIINÄ VOI TAPPAA ITSENSÄ JOS TEKEE SEN TAVAKS.

        Mutta en ole tehnyt kuin muutaman kerran ja siitä on aikaa joten älkää kaatako mulle paskaa niskaan.


      • Anonyymi
        jorrey kirjoitti:

        HEI TE KAIKKI KETKÄ HALUATTE NIIN KOVASTI KRITISOIDA JA SANOA MINUA IDIOOTIKSI YMS. EN OLE NIIN TYHMÄ ETTEN TIETÄISI SEN OLEVAN TODELLA VAARALLISTA HENGELLE, PYYSIN VAIN VIDEOITA ! EN HALUNNUT SUUTUTTAA KETÄÄN, NYT ON SITTEN TODETTU ETTÄ SUOMALAISET OVAT ILKEITÄ IHMISIÄ, EIVÄTKÄ TAIDA TAJUTA TEKSTEJÄ MITÄ LUKEVAT!


        JA NYT KAIKILLE MINÄ EN TEE HAPPIHUMALAA ITSELLENI TAI YSTÄVILLENI !!!!!!!!!! OLEN VAAN NÄHNYT MITEN SE TAPAHTUU.

        Jos kerta olet nähnyt miten happihumala tapahtuu, miksi sitten pyydät videoita!? Sairasta....


    • tosi ääliö

      HAHAHAHAHAAH

      Ei helvetti mikä ääliö oot.

      Tuota teki pienet pojat koulun takana 10 vanhana. Oletan että et siis ole sen vanhempi.

      Tee itsellesi palvelus ja mene sanomaan äitillesi "äiti, en saa käyttää enää internettiä"

      Häpeä nulikka.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      1995
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1753
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1624
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      21
      1410
    5. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      60
      1317
    6. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1273
    7. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1272
    8. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1264
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      10
      1221
    10. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1201
    Aihe