käyttäjä gallup

heiaijuujeeju

Laita nämä käyttäjät parenmuus järjestykseen
white-knight
james-hullu
heiaijuujeeju(minä oon paras!)!!!!xdxdxdx
warry
wartti
tilitonttu
no-pk-no-rs
pk-oh-the-tilitonttu
enemyhunter
nickboy
eragon---007
siinä ne oli lol jos laittaisitte ainaski 5 parast ja mut tietty kärkeen, on mul 90lvl ukko(membu) mut en enää pelaa käyn vaan näil foorumeil kun tääl liikkuu noi huvittavar range ukot sun muut eragokkingit

22

1014

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • o.o.o09o

      Siis tästähän puuttuu porukkaa esim: Masteco-asiallinen tyyppi, Fin-Evili-asiallinen tyyppi(ainakin pää osin, metsuri18-asiallinen tyyppi

      • Fin-Evili

        Mis metsuri tosiaan oli tosta listasta :O

        Ja tuo heiajajahahu mikälie on kyllä palstan eräs epäasiallisimmista tyypeistä...


    • Irezum

      1. Wartti
      2. tilitonttu
      3. white-knight

      Metsuri18 voisi tosiaan olla listassa, mutta muut voi armotta jättää pois.

    • OnnaRanma2

      On tyhmää laittaa ihmisiä paremmuusjärjestykseen. Kaikki ovat yhtä hyviä (paitsi se freemember-scammeri.) Ja tuossa ei edes ole kaikkien nimiä.

    • roll4

      tilitonttu
      wartti
      white-knight jaa
      evili

    • powneri1995

      eli ekaks white-knight avuliain ja muutenki mukava tyyppi ja samalla sijalla on tilitonttu auttaa niin kuin white sitten wartti ei perusteluita.. eragon---007 vaikuttaa mukavalta sitten heiaijuujeeju tulee koska olet aktiivinen käyttäjä no-pk-no-rs välillä mukava mutta välillä menee vähän yli noista muista en oikein tiedä huom!! älkää ottako tätä vakavasti vaikka tuli vähän semmosta kommenttia sanoin vaan miten asiat ovat

    • Fin-Evili

      Top viisikkoni

      1. Wartti
      2. Irezum
      3. Tilitonttu
      4. Metsuri18
      5. Joskus roll4 :D

      • neonclover

        no joo

        1: wartti.
        2.irezum
        3.masteco
        4.metsuri18
        5.onnaranma2

        muuten, missä mä oon? :P


    • powneri1995

      eli ekaks white-knight avuliain ja muutenki mukava tyyppi ja samalla sijalla on tilitonttu auttaa niin kuin white sitten wartti ei perusteluita.. eragon---007 vaikuttaa mukavalta sitten heiaijuujeeju tulee koska olet aktiivinen käyttäjä no-pk-no-rs välillä mukava mutta välillä menee vähän yli noista muista en oikein tiedä huom!! älkää ottako tätä vakavasti vaikka tuli vähän semmosta kommenttia sanoin vaan miten asiat ovat

    • powneri1995

      minuakaa ei oo tuola :P

    • Wartti
    • Tosiaan Ei ihmisiä voi vertailla, vaikkakin onhan käyttäytymisessä suuria eroja joka suurimmaksi osaksi johtuu iästä, mutta kuitenkin:

      1.Tilitonttu( of course seriffi on seriffi)
      2.Wartti/white knight
      3.Evili/irezum/ja onhan täällä paljon muitakin asiallisia ihmisiä.

    • heiaijuujeeju

      kommentoin nyt jokais käyttäjää jonka tunnen..
      fin evili on on suorapuheinen tyyppi tykkään siitä
      lollol white knigt oli ehdoton ykkönen kunnes näin hänen ilmoitukseen tällä palstALLA "VOISIN OLLA KIINNOSTUNUT NOISTA YEWEISTÄ", repesi ja siinä tajusin että vaikka tietää ja kaikkee niin viisaimmat ei täältä mitää paskaa osta vaikka voihan täälä olla hyvääkin kamaa myynnis jaaa wartti muuta en suta tiiä kun että olet hiljainen rölli, eragon on huvittava tyyppi tollanen"FRII NYYBÄ" kivat videotkin osaa tehä
      ja onnaranma eli yummi nu pure vai miten se meni..
      huvittava tyyppi oli joskus senkaa riitaa josTAI PURE KLAANISa sori ku toi cpas lock tulee aina kun painan a.... warrystä en tierä mittää jaaa paras näillä FOORUMEILLE KÄVIJÄ ON MINUN MIELESTÄNI!!!
      NO-PK-NO-RS (EI SE REKISTERÖITYNYT) hänellä on persoonaa vaikka muille jakaa....siinä oli mun kommentit sori täst kirjoitus virheist lol mut en jaksa niitä joka viestiin tunkee.......

      • no pk no rs

        vähän meinaa repeilin ku luin noit su kommenttela ja mikä ihmee hiljane rölli :DDD on se wartti kyl tääl aika hiljanen mutta jos oisit runessa sen kaveri niin kyl se ois sun listas kärjessä. ja sitte frii nyybä :D


        olen todellakin se aivan ensimmäinen no pk no rs joka tällä palstalla kirjoitteli viestejä aika paljonki mutta nytte ku tien että sitä wildua ei enään tule niin olen ollut melko hissukseen annoin accounttini nimeltä hyperskiller pois mutta nykyään pelailen rangellani, olen juuri vetämäs rangee 70 tappamal tzhaar-ket lvl 149 örkkejä, tänää tullu jo obby vape and maul :) nimi on killsrange2


      • heiaijuujeeju
        no pk no rs kirjoitti:

        vähän meinaa repeilin ku luin noit su kommenttela ja mikä ihmee hiljane rölli :DDD on se wartti kyl tääl aika hiljanen mutta jos oisit runessa sen kaveri niin kyl se ois sun listas kärjessä. ja sitte frii nyybä :D


        olen todellakin se aivan ensimmäinen no pk no rs joka tällä palstalla kirjoitteli viestejä aika paljonki mutta nytte ku tien että sitä wildua ei enään tule niin olen ollut melko hissukseen annoin accounttini nimeltä hyperskiller pois mutta nykyään pelailen rangellani, olen juuri vetämäs rangee 70 tappamal tzhaar-ket lvl 149 örkkejä, tänää tullu jo obby vape and maul :) nimi on killsrange2

        joo luin ite ton oman viestin kyl kyllä naurATTI MUT HAUSKIN VIESTI TÄL PALTAL on ollut sellanen kuin

        -silly jay kuittaa- lol omg ffs repesin sillon!!


      • Fin-Evili
        no pk no rs kirjoitti:

        vähän meinaa repeilin ku luin noit su kommenttela ja mikä ihmee hiljane rölli :DDD on se wartti kyl tääl aika hiljanen mutta jos oisit runessa sen kaveri niin kyl se ois sun listas kärjessä. ja sitte frii nyybä :D


        olen todellakin se aivan ensimmäinen no pk no rs joka tällä palstalla kirjoitteli viestejä aika paljonki mutta nytte ku tien että sitä wildua ei enään tule niin olen ollut melko hissukseen annoin accounttini nimeltä hyperskiller pois mutta nykyään pelailen rangellani, olen juuri vetämäs rangee 70 tappamal tzhaar-ket lvl 149 örkkejä, tänää tullu jo obby vape and maul :) nimi on killsrange2

        Ei wartti huolis sitä sen friendille :O


    • The Edge Pk1

      1 tilitonttu ja White Knight kumpiki on kivoja. 2 Fin Evili mukava myös.
      3 Wartti myös on kiva.

    • The Edge Pk1

      Ja Gabelan myös on tosi kiva.

    • Top 3 pääsevät:

      1. tilitonttu
      2. Irezum
      3. wartti

      Offtopic: Kuinka tuo no-pk-no-rs on tuonne joutunut?
      Olen ehkä häntä vähän aktiivisempi. Olenhan ollut täällä jo jokusen vuoden.
      Kun vastaan johonkin niin se on täyttä asiaa ja en turhia spämmäile.

    • 5148278252524-5563524542122...

      1. ofp
      2. white-kniqth
      3. talitintti eli tilitonttu
      4. james-hullu
      5. warry

    • heiaijuujeeju kannattaja

      kiitti heiaujuujeju sun magic guidesta kokeilin sitä kyllä joku tyyppi anto mulle 58 nats ja sain mage levun 59!!

    • nimetön nyybbä

      1. Talitintti, tietty sehän on seriffi
      2.heiaijuujeeju, en tiiä miks mut ihan kiva tyyppi vaikka toisin väitetään.
      3.white kight, viisas avulias, mutta huonoin puoli on ettei hän uskalla laittaa yhtäkään topiccia eittei maine tahriinnu, heiaijuujeeju ei sitä taida peltä :D
      4.fin-evili ihan kivat foorumit hänellä.
      -nybetön byybbä kuittaa-

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken kiinniotettua ei epäillä

      Kummallisia kommentteja ja uhkauksia poliisi taas jakelee orjakansalle muituttaakseen verisrstä kostosta jos rahvas kapi
      Maailman menoa
      61
      5884
    2. Valkeakosken murhaaja

      Raiskausrikosten joukossa kanta suomalainen tekijä on niin harvinainen että kannattaa erikseen mainita. Raiskausuutisia
      Maailman menoa
      62
      3114
    3. Tekijä on poliisin vanha tuttu

      Ihan supisuomalainen.
      Valkeakoski
      55
      2506
    4. Kuumat päivät

      Hyvää huomenta. 🌞🌼☕😊🙌 Sinkkukesä 2024
      Ikävä
      347
      1153
    5. Tietääkö kukaan millaisesta perheestä murhaaja on?

      Onko siis rikkaiden lellipentu, joka luulee, että kaikkea saa tehdä, vai köyhien kakara, jolla ei ole mitään vastuuta ku
      Valkeakoski
      40
      1131
    6. Nainen, olet jollakin tavalla pelottava

      Tunne sinun suhteen on ehkä verrattavissa ruusupensaaseen, hurmaavan kaunis kukka, upea tuoksu, mutta jos yrittää lähell
      Ikävä
      57
      1094
    7. Valkeakosken surmaaja oli koeajalla edellisestä tuomiosta

      Tässä osoitus, että rangaistukset Suomessa ovat liian löysiä ja se maksoi tämän tytön hengen https://yle.fi/a/74-2009067
      Maailman menoa
      4
      917
    8. Haaveilen sinusta

      Läheisyydestäsi, kosketuksestasi. Siitä että saisin koskettaa sinua. Pitää sinua lähellä. En tiedä mistä tämä tuli. Tied
      Ikävä
      22
      823
    9. Enpä usko että olisit valmis jättämään kaiken

      Vaikka tulisin ja kosisin sinua.
      Ikävä
      48
      801
    10. Ohimenevältä

      Tilalta tämä alkaa jo vaikuttamaan. Arjen pieni piristys olimme toisillemme.
      Ikävä
      29
      793
    Aihe