Yksin

Onnellinen, olenko?

Yksin olen jo tottunut olemaan ja kuvittelen jopa olevani onnellinen. Olenkin, mutta olen kuitenkin välillä yksinäinen.
Olisi ihana jakaa edes jokin osa elämästäni toisen ihmisen kanssa. Olisi mukava käydä joskus lenkillä keitellä kahvit lenkin jälkeen ja saisi joskus laittaa toiselle kaikkia ihania jouluherkkuja. Olen koristellut kotini, mutta harmittaa kun kukaan ei sitä näe ja silti sen koristelen vuosi toisensa jälkeen.
Ristiriitaista, hyvä on olla ja silti kaipaan jotain, onko se sitten se toisen ihmisen läheisyys ja lämpö.
Suloista joulun aikaa kuitenkin teille kaikille.

14

1033

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mielikuvia

juokset vaan tai kävele jonkun miehen vierellä joka on myös lenkillä, helppoa. pyydät huoltomiehen korjaamaan lavuaarin tukkoisuuta ja keität kahvit ja taas kuvittelet. näin se pelaa vaikka hautaan asti. mutta jos tahdot seuraavalle asteelle otat puheeksi vaikka kioskilla että olis hyvät kahvit tarjolla. näin se toimii.

• käynkin

mutta taidan nyt aloittaa oikein juoksu harjoitukset, jotta kestän niiden miesten perässä. Taidan vaan olla aika ujo, joten taitaa ne aloitukset jäädä tekemättä minun osaltani. Mutta toivossa on hyvä elää...

• Jos jotain haluaa, niin täytyy olla itse valmis myös antamaan. Olemalla avoimempi tälläkin palstalla voi hyvinkin löytyä todellisia kontakteja, joista on iloa harmaaseen arkeen. Sanoo nimimerkki: Kokemusta on !

• en ole

ketään koskaan löytänyt jos en nyt oikein ole etsinytkään. Muutaman elämässä koetun pettymyksen jälkeen sitä on vain tullut niin varovaiseksi ja varautuneeksi.
        Mutta mukava kuulla , että täältäkin voi löytyä jotain mukavaa.

• namisuku

...asia mielestäni on niin, että ei ihmistä yksin ole tarkoitettu kulkemaan, vaan Rakkaansa kanssa=)
      Alfa-pari ylitse muiden, viisaudessaan??

Mutta tietysti poikkeus vahvistaa säännön:)(

Kaikkea Hyvää, huolimatta...

• minä en

ole se poikkeus säännöissä.
        Olen kyllä jo asunut kymmenen vuotta yksin, joten taitaa minullakin olla sopeutumista jos nyt joskus jonkun löydän. Näillä näkymin haluaisinkin vain löytää kaverin jolla voisi myös olla oma elämä.

• namisuku
        minä en kirjoitti:

ole se poikkeus säännöissä.
        Olen kyllä jo asunut kymmenen vuotta yksin, joten taitaa minullakin olla sopeutumista jos nyt joskus jonkun löydän. Näillä näkymin haluaisinkin vain löytää kaverin jolla voisi myös olla oma elämä.

...että olet, kun itse niin totesit=)

Varmasti löydät "jonkun", kaikki löytävät ajallansa, jos tod. tahtovat:)
        Hyvä ja "varma" asia on haluta "kaveri" jolla on oma koti ja elämä, edetä "varovasti"..hiljalleen..kiirettä pitämättä=)

Tosin minulle se ei sovi, haluan kaikki äkkiä ja mahdollisimman nopeasti..heh..leikkiä laskin...

• ei järjellä
        namisuku kirjoitti:

...että olet, kun itse niin totesit=)

Varmasti löydät "jonkun", kaikki löytävät ajallansa, jos tod. tahtovat:)
        Hyvä ja "varma" asia on haluta "kaveri" jolla on oma koti ja elämä, edetä "varovasti"..hiljalleen..kiirettä pitämättä=)

Tosin minulle se ei sovi, haluan kaikki äkkiä ja mahdollisimman nopeasti..heh..leikkiä laskin...

niin, minäkin olen tähän asti elänyt tunteella ja metsään meni, joten olen ajatellut kokeilevani sitten järjellä, mutta on todettava ettei se ole niin kivaa kuin se rakastuminen isolla R

• kokemusta jo on

harmoniaa ole yhdessä eläminen parisuhteessakaan,kun joka päivä sattuu näköjään jotain,kun leti lukee,niin sen huomaa.
      Aikamoisen riskin ottaa sillä ei koskaan tiedä miten siinä tulee käymään.

• lehtien lööpeissä tuoda esiin ainoastaan ne muutamat kymmenet tai (sadat, tuhannet?) epäonnistumiset ja väkivallanteot ym.

Voi voi, kuinka paljon on meitä taviksia, jotka emme otsikoihin ja uutisiin päästä = jouduta?
        Ja miksi? Taviksen tarinat ei myy, jos ei tapahdu jotain todella ikävää.

Paljon enemmän on aivan normaaleja hyviä parisuhteita kuin niitä, joissa elämä toisen keralla ei ole ihmisarvoista tai että se olisi epämiellyttävää.

Tiedottaminen ja uutisointi antaa melkoisen yksipuoleisen kuvan ihmiskohtaloista, sekin pitää muistaa!

• susa51
        emw34 kirjoitti:

lehtien lööpeissä tuoda esiin ainoastaan ne muutamat kymmenet tai (sadat, tuhannet?) epäonnistumiset ja väkivallanteot ym.

Voi voi, kuinka paljon on meitä taviksia, jotka emme otsikoihin ja uutisiin päästä = jouduta?
        Ja miksi? Taviksen tarinat ei myy, jos ei tapahdu jotain todella ikävää.

Paljon enemmän on aivan normaaleja hyviä parisuhteita kuin niitä, joissa elämä toisen keralla ei ole ihmisarvoista tai että se olisi epämiellyttävää.

Tiedottaminen ja uutisointi antaa melkoisen yksipuoleisen kuvan ihmiskohtaloista, sekin pitää muistaa!

Olen kuullut että nykyään nuoret ei mene enää yhtä hanakasti naimisiin, kuin mennä vuosina.
        Mikä ihme se on, kun erotaan kuitenkin vuoden päästä. Tulee kyllästyminen niin äkkiä, ei jakseta selvittää elämässä vastaan tulevia ongelmia.

Olen myös sitä mieltä että on paljon tavallisia ja hyviä parisuhteita.
        Ihminen on luotu jakamaan asioitaan toisen kanssa. Rohkeutta etsimiseen ja suhteen löytämiseen.

• susa51 kirjoitti:

Olen kuullut että nykyään nuoret ei mene enää yhtä hanakasti naimisiin, kuin mennä vuosina.
        Mikä ihme se on, kun erotaan kuitenkin vuoden päästä. Tulee kyllästyminen niin äkkiä, ei jakseta selvittää elämässä vastaan tulevia ongelmia.

Olen myös sitä mieltä että on paljon tavallisia ja hyviä parisuhteita.
        Ihminen on luotu jakamaan asioitaan toisen kanssa. Rohkeutta etsimiseen ja suhteen löytämiseen.

Sen olen myös omassa pesueessa laittanut merkille, siis avioliittoon menemisen vaikeuden.
        Itsekin elin avoparina viis ja puoli vuotta ennen tuomarin vahvistusta.

Vanhin tytär meni kihloihin kuustoista vee, vuonna -96 jouluna.
        Asuu edelleen (saman) kihlattunsa kanssa, on yhteinen ok-talo, muttei lapsia. Se on harmi, sillä olen luvannut, ettei hoitopaikasta, ym. olisi pulaa.... mutta, mutta ei auta mitkään maanittelut!

Hyvän parisuhten yksi perusedellytys on 'hyvän laatuinen' itsetunto ja toisen hyväksyminen ylsilönä omine mielipiteineen ja ihmisarvoineen.
        Muut asiat on enempi neuvottelukysymyksiä ja omien ja toisen vahvuuksien hyväksikäyttöä yhteisen hyvän eteen.

• Nimetön

Kuin onnelinen tyttölapsi saankaan olla,alla siniristilipun vapaana kulkemaan sekä nauttimaan joka solulla.
      Äläkä hyväksy ketään kakslahkeista siihen rinnallesi ruikuttamaan ja oottelemaan koska sitä srokanoffia tulee pöytään,vaan nauti siististä ja komiasta huushollista ja kutsu vain harvat ja valitut sydänystävät illalliselle*****IHANAA ELÄMÄÄ****JIIPII

• viestisi

sai hymyn karehtimaan huulilla. Oikeassa olet miksi sitä ehdoin tahdoin tahtoisi toista passata, mutta joskus iskee tälläinen ikävä ja laittaa kirjoittamaan, liekö vika näissä pitkissä juhlapyhisssä. Minä rupeankin niitä ystäviä pyytämään kylille ja nauttimaan talon tarjoilusta. Sitten siinä on se hyvä puoli että ystävät lähtee koteihinsa ja minä saan jäädä nauttimaan kotini rauhasta, mies saataisi haluta jäädä tänne asumaan.
        PS. mutta olisi se ihana rakastua...

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Keskisarja loisti A-studiossa, vauhkoontunut Sofia Virta munasi itsensä

Keskisarja taas puhui 100% faktaa maahanmuuttoon liittyen. Kokoomuksen Kaumalta tuli pari hyvää puheenvuoroa, joskin muu
      Maailman menoa
      494
      2452
    2. Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen

Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu
      Kajaani
      85
      2439
    3. Sä olet epävakaa

tai ainakin yrität onnistuneesti vaikuttaa siltä. Ei sun kanssa uskalla ruveta yhtään mihinkään, menis hommat ojasta all
      Ikävä
      21
      1541
    4. Rakastan ja ikävöin sinua

Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä
      Ikävä
      77
      1502
    5. Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa

Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo
      Ikävä
      110
      1450
    6. Vihjeketju naisille

Kirjoita tähän vihjeesi kaivatullesi.
      Ikävä
      67
      1343
    7. Mieti miten paljon yritin

Löytää yhteyttä kanssasi uudelleen sen väärinymmärryksen jälkeen. Koen etten tullut puoleltasi hyvin kohdelluksi mies😔
      Ikävä
      38
      1293
    8. Kurkkiiko myyrä jo

Milloin tulee kolostaan?
      Ikävä
      27
      1258
    9. Teräväkielinen Virta jauhotti totaalisesti sössöttävän Keskisarjan

Harvoin on noin suvereenia jauhotusta A-studiossa nähty. Ja minä äänestän demareita, joita ei oltu paikalle edes kutsut
      Maailman menoa
      274
      1145
    10. Haluatko tietää totuuden?

Olen kyllästynyt sinuun. Et herätä enää mielenkiintoa. Samat jutut x 100. Kuten narskuilla aina. Samalla tunnen myötätun
      Ikävä
      87
      1113
    Aihe