Millainen koulutettava labradorinnoutaja on? Onko helppo kouluttaa?
Labradorinnoutaja
7
1564
Vastaukset
- koulutettavaa
koiraa on vaikea löytää :) makupalat mukaan ja koira palvoo maata sun jalkojes alla :)
- koulutettava.
Labbis on helppo koulutettava, koska rakastaa ruokaa. Kun vaan on makupalat taskussa, niin koira tekee melkein kaiken mitä pyydät!!
Mutta, osaa olla myös kovapäinen, tai ainakin minun labbis osaa. Vaativa ja välillä osoittaa aika kovasti mieltään.
Mutta esim. kun vertaan kaverini sakemanniin, niin todella helppo kouluttaa juuri sen takia, että rakastaa ruokaa, kun taas sakemanni ei ole niin perso ruualle..!!- Labbari opettaja
Yrittää tosissaan opetella usein homma menee överiksi koska labbari tekee enemmän kuin kerkeää ajatella.Hyvin villi on pentuna ja nuorena vanhempanakin saattaa epähuomiossa tehdä kaikenlaista kivaa."Aikuistuminen" vie väh 5v alkaa enimmät höyryt olla pois. Ammattitaitoseen koirakouluun pennusta pitäen.Aktiivisuus säilyy kyllä läpi elämän labbiksella.
- mielestä
todella helppo.nehän tosiaan tekee melkein mitä vain että saavat palkkion.
- miima
miellyttämishalunsa takia on helppo koulutettava jos vai vireystaso on oike. on turha yrittää kouluttaa jos ei koiraa kiinnosta pätkän vertaa. Meillä ainakin labbis oppii ihan viikossa uudet asiat jos jaksaa säänöllisesti treenata ja treenaus on kivaa ja innokasta.
- labradoricharity
miima kirjoitti:
miellyttämishalunsa takia on helppo koulutettava jos vai vireystaso on oike. on turha yrittää kouluttaa jos ei koiraa kiinnosta pätkän vertaa. Meillä ainakin labbis oppii ihan viikossa uudet asiat jos jaksaa säänöllisesti treenata ja treenaus on kivaa ja innokasta.
Tuon kysymyksen perusteella en suosittele labradoria sinulle(en välttämättä edes mitään koiraa) Jos kuitenkin haluat kannattaa tutkia lisätietoa noutajafoorumista http://www.snj.fi/keskustelu/index.php
- pedor
labradoricharity kirjoitti:
Tuon kysymyksen perusteella en suosittele labradoria sinulle(en välttämättä edes mitään koiraa) Jos kuitenkin haluat kannattaa tutkia lisätietoa noutajafoorumista http://www.snj.fi/keskustelu/index.php
Ja tuon vastauksen perusteella en suosittelisi sinulle,labradoricharity, tietokonetta tai mitään lemmikkiä, jos on koira noin noussut päähän. Kysymyksessä ei ollut ,mitään vikaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit1658410KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti4477543Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei743854Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521563619Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1143033Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään542735Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua
MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv422046- 1262036
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro231873Vedonlyöntiä .
Olen valmis lyömään ison vedon , että homma kaatuu . Jos kerta Sivonen ei lähde mukaan , niin ei tuoho usko kukaan muuka211621