Niin mistä voisin ostaa fergusoniin OHJE-/KORJAUSOPPAAN. Ajokki on punainen vm.40 tai en ole ihan varma, jos oikein muistan niin se oli jokin Masseu Fergusson 34x tai 43x. PItää tarkistaa asia
Maalin ja tarrat saa aiempien keskustelujen perusteella agrimarkertista.
Massey fergusson ohjekirja tai korjausopas
7
2297
Vastaukset
- farmari
Malli lienee 35X ja vuosimalli ehkä -60, jos on punainen.Hankkija on ollut koneen maahantuoja.Perusranteeltaan ovat uudemmat mallit, kuten esim. MF 135 lähes samanlaisia, joten jos löytyy tuon mallin korjausopas, niin saattaa olla suurta apua.
- heke
Kiitos malli oli tosiaanki punainen fegusson 35x ja 60-luvulta. pitääpä kokeilla etsiä tuota mainitsemaasi opasta... Jos jollakin on vielä jotain asiaan liittyvää tietoa niin kertokaa toki
- Sami
heke kirjoitti:
Kiitos malli oli tosiaanki punainen fegusson 35x ja 60-luvulta. pitääpä kokeilla etsiä tuota mainitsemaasi opasta... Jos jollakin on vielä jotain asiaan liittyvää tietoa niin kertokaa toki
Muistaakseni Kokkolassa (?) päin joku kauppailee traktoreiden ohje-, korjaamo- ja varaosakirjojen kopioita. Ilmoittelee muistaakseni Keltaisen Pörssin traktoriosastossa. Itsekin ostin MF 590:n kirjat sieltä pari vuotta sitten. Minullakin on 35X vuosimallia 1963. Ostin siihen uudet teippisarjat Farmilaitteelta.
- Maalari
Maalia ei kannata ostaa Agrimarketista vaan automaaleja myyvästä liikkeestä. Itse ostin 165:n entisöintiin maalit Agrimarketista ja parin vuoden päästä oli haalistunut täysin.
Massikan punaisia värejä on aika monta, mutta jos on joku osa johon verrata, niin maalikauppojen värikartoista kyllä löytyy oikeat värit.- Entisöijä
Löytäisitkö sen oikean MF-165:n väri numeron? Kiitoksia etukäteen jos vastaat.
- Sami
Traktoria pitää vahata niinkuin autoakin. Se lisää keinohartsivärin ikää.
- Maalari
Entisöijä kirjoitti:
Löytäisitkö sen oikean MF-165:n väri numeron? Kiitoksia etukäteen jos vastaat.
Valitettavasti ei ole nyt tiedossa 165:n väriä. Viimeksi maalasin 690:n ja siinä on hieman oranssiin vivahtava sävy.
Debeerin värikartoista pitäisi löytyä massikan eri punaisia. Löytyy varmaan muidenkin automaalien kartoista.
Käy vain kysymässä väriliikkeestä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723003
- 552645
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322255- 792168
- 951976
- 321742
- 121556
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171507Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301330Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291319