OLETHAN

♥ ¤{¤}¤--> ♥ ♥

18

482

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kaaru

      taas osasit taidolla luoda herkän hetken tähän pimeään aamuun....kiitos

      • *MURUKULTA*

        että tämä syntysi just !

        Kuka lie selän taakse hiipparoi... ;D

        Mjah,, Joku hengaa mun aalloillani....:))))
        Mut sou,, teretulemast.... jaaaa omalla vastuulla!

        Iloista hoometa torstaihin ja nyt sitten sitä kaivattua rokkaa... vai? ;O
        *tirskuu aika voimakkaasti* No, OK,, *nauraa oikeesti*


    • peres

      mitäpä muuta kuin
      NIIN

      • *MURUKULTA*

        Ei kait se sie ollunna! *kirjoittaa selällään lattialla* ja........*nauraa*

        Oikein iloista rokansyöntipvää ! Jatkamma vaan tätä syöntiä,,, Annetaan mennä vaan... ;D


    • padme_amidala

      sinä se osaat muutamalla sanalla luoda ihanan tunnelman runoosi. Tunnelman johon on helppo eläytyä. Ja nyt on takapuoli mustelmilla, kun ei siellä ketään ollut : ( selkäni takana....

      • *MURUKULTA*

        Sulta puuttuu kaiketi nämä 'airpäkit' täältä takaa..
        Mutta Tummelia hipiälle ja sipaisu Relaxia, niin viikon kuluttua jo istuu....

        Juur eilen puhuin henkilön kanssa, joka vastaa, (niin ajattelen) minun huumorikasvatuksesta,
        että kun ollaan laiskoja kirjoittaan ja vielä laiskempia soittaan, (mena laskua)
        käytetään sitten paljolti tätä telepatiaa..(helppoa eikö totta?) ja ilmaista...
        Niin siis ei ihmetellä, josko joku yht'äkkiä hengittääkin niskaan...Henki(lö) saattaa olla joskus hakusessa, mutta mukavahan se on, että on kavereita.......


    • PoJK

      Todella olen, jos uskot niin.

      • *MURUKULTA*

        Minä arvasin...... :D


      • PoJK
        *MURUKULTA* kirjoitti:

        Minä arvasin...... :D

        Nappasin sinua käsistä kiin,
        Nojaappas tyttö nyt rintaani siin.
        Toivon, että on sinun hyvä olla
        Turvanas vartalo mulla.
        Suudelman vielä mun huulle paina
        hymyilee elämä sinulle aina.


      • *MURUKULTA*
        PoJK kirjoitti:

        Nappasin sinua käsistä kiin,
        Nojaappas tyttö nyt rintaani siin.
        Toivon, että on sinun hyvä olla
        Turvanas vartalo mulla.
        Suudelman vielä mun huulle paina
        hymyilee elämä sinulle aina.

        Et sinä vähällä pyynnöllä tule
        luottaakko pitää et syliisi sulet
        Siinäkö seisot mies loppuun asti
        vaikka vuoret kaatuis ja merien mahti
        Koitais repiä eroon ja pimeyden tuoda
        antais tuskan ja kyyneleet vain minulle juoda
        Siis siinäkö seisoisit turvana mulle
        No,,jos minä sitten suukon sulle
        Mutta äläs nyt hei intoudu liikaa
        ja kuvittele vieväs kuin jotakin piikaa
        Valssiin tarvitaan kaksi - kumarrus ja niiaus, kuule
        sävelet yhteiset hoitaa loput niin luulen ;)


      • PoJK
        *MURUKULTA* kirjoitti:

        Et sinä vähällä pyynnöllä tule
        luottaakko pitää et syliisi sulet
        Siinäkö seisot mies loppuun asti
        vaikka vuoret kaatuis ja merien mahti
        Koitais repiä eroon ja pimeyden tuoda
        antais tuskan ja kyyneleet vain minulle juoda
        Siis siinäkö seisoisit turvana mulle
        No,,jos minä sitten suukon sulle
        Mutta äläs nyt hei intoudu liikaa
        ja kuvittele vieväs kuin jotakin piikaa
        Valssiin tarvitaan kaksi - kumarrus ja niiaus, kuule
        sävelet yhteiset hoitaa loput niin luulen ;)

        on sun vastaus mun tunteeseen kainoon,
        Mies verta ja lihaa, kun vain oon.
        Rakkaus sydämmesäni palaa,
        vannoen kaikille lemmen valaa.
        Vaan yhtä ei ehkä varmasti tiedä.
        Onko tunne tuo aito,
        rakastamisen taito.

        Niin tanssiin tahtoisi
        ryhtyä minun mieli.
        Vaan ei käänny pyyntöön kieli.
        Korvissa kun alkaa sävel soida
        Empii sydän. Onko tilaisuus oiva.

        Kaikkea miettii sydän parka.
        Ihmisen pienen mieli on arka.


      • *MURUKULTA*
        PoJK kirjoitti:

        on sun vastaus mun tunteeseen kainoon,
        Mies verta ja lihaa, kun vain oon.
        Rakkaus sydämmesäni palaa,
        vannoen kaikille lemmen valaa.
        Vaan yhtä ei ehkä varmasti tiedä.
        Onko tunne tuo aito,
        rakastamisen taito.

        Niin tanssiin tahtoisi
        ryhtyä minun mieli.
        Vaan ei käänny pyyntöön kieli.
        Korvissa kun alkaa sävel soida
        Empii sydän. Onko tilaisuus oiva.

        Kaikkea miettii sydän parka.
        Ihmisen pienen mieli on arka.

        Uskon - rakastamisen taito on
        jokaisella aito
        Sen jokainen osaa
        jos aidosti tuntee ei tuu mokaa
        Vaan mikä sen vahvana pitää
        uskon - tahto - jos sitä riittää
        Aidot tunteet kun yhdeks muuntuu
        kaksi sydäntä siihen kuuluu
        Rytmi silloin on aivan sama
        siis kun rytmi on aivan sama ;)


    • TöllinLiisa

      Selkää sitä paleltaa
      aivan kuin kylmä tuuli,
      selkään puhaltas,
      Oispa se ihanaa jos,
      selän taakse lämpöä tulis.

      Sain lahjaks viltin ja
      siihen itseeni kiedon.

      Luottaa ja oottaa, kyllä hän tulee.
      Hymy elää luokses lentää.Liisa

      • *MURUKULTA*

        Itseasiassa se viestii hyvinkin monesta asiasta,,
        puolin ja toisin,,, suojelemista ja luottamista ja
        näistä taas pääsee jatkamaan hyvin moneen muuhun ulottuvuuksiin..

        Minulle pukki toi kans jonku sellaisen maagisen-jonkun,
        jolla voi lämmittää lihaksia tai paremminkin parannella kipeitä lihaksia,,,
        Pikkusen täytyy kait ekka soittaa 'pukille' ja kysyä oikeaa käyttö-ohjetta..kun se on maaginen.. ;)


    • *Rakkaudenlahja*

      ihailla sun runojen kirjoittamisen taitoa koska nämä ovat kaikkea mitä runo kaipaa.Siks vain kiitän paljon vaikka tarviis kommentoida mutta tiedät kommentin joka on suuri kiitos ja halaus!

      • *MURUKULTA*

        Keskustelin henkilön kanssa, joka oli lukenut yhden minun runostani, jonka olin kirjoittanut (en täällä foorumilla..;) ja sanoi, että hänellä tuli kyyneleet silmiin.

        Itse en osaa pitää omiani ylitse minkään, mutta ehkä joihinkin sitten tulee jokin 'henki', sellainen mikä liikuttaa tunteiden keinuja,,
        Ja on hieno kuulla, kun se niin tekee, sillä niin kuin olen sanonut, itse en pysty arvioimaan..

        Olen oikein iloinen, että nyt runo löysi tien sinun aurinkoiseen puutarhaasi ja keinutti tunteitasi! :)

        Oikein mukavaa 'talvista' iltaa sinulle ja kiitos !


    • Kalle K:

      ymmärtäminen on minulle yhtä
      heleppoo kun heinänteko
      Eikös se oo nii että tässä kaks
      Tasin akenttia kohtoovat toesensa jossae
      varjosalla kujalla

      Jonkun salaviestin kun on vaehtaneet niin
      ruppee....Kun toenen on mies ja toenen naenen.....
      sielun sopukoessa kihisemmään ja kuumottammaan
      nii että sukat ruppee jaloissa pyörimään

      Ja kummankii kootinumerot oot tuohon merkannu

      • *MURUKULTA*

        Akentti 69 ja Akentti 99,, Juupajoo! Ei vissiin oo..
        Vaa saattaapi olla nii ku sanotaan, et läheltä liippoo.
        Onhan se melekosta salapolliisin työt tuo toisen ehtiminen ja sen soppelin löytäminen..

        Vuaan tiiäkkö mittee mie oon ihimetelly,, Ku kuunteloo noit immeisii nii hyö puhuu, jotta 'sek'kai ei muuta ko pettää' ja sit ko kiäännät piäs nii se toinen sannoo, jotta 'minnuun voit luottoo, en petä koskoon'
        Niin notta, mittee tässä ny sit uskoo? Missä se tottuus näis tarinoist sit luuroo?

        Vuaan taitaa viisain antee olla, notta selläpähän olokoot ja riielkööt!

        Ja mie taijan koht'silleen noijautua tuonne hetekan puoleen nii, jotta mukavoo loppuehtoota sitten, Kalle K ! :)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      187
      1868
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      112
      1026
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      99
      947
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      717
    5. 52
      684
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      588
    7. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      28
      544
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      536
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      518
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      199
      473
    Aihe